DOMYOS

Prowadzi ruch ciała podczas wykonywania brzuszków

Odziez damska fitness Fitness, cross training - ABS GUIDED 350 DOMYOS - Fitness, cross training
  • Odziez damska fitness Fitness, cross training - ABS GUIDED 350 DOMYOS - Fitness, cross training
  • Odziez damska fitness Fitness, cross training - ABS GUIDED 350 DOMYOS - Fitness, cross training
  • Odziez damska fitness Fitness, cross training - ABS GUIDED 350 DOMYOS - Fitness, cross training
  • Odziez damska fitness Fitness, cross training - ABS GUIDED 350 DOMYOS - Fitness, cross training
  • Odziez damska fitness Fitness, cross training - ABS GUIDED 350 DOMYOS - Fitness, cross training
  • Odziez damska fitness Fitness, cross training - ABS GUIDED 350 DOMYOS - Fitness, cross training
  • Odziez damska fitness Fitness, cross training - ABS GUIDED 350 DOMYOS - Fitness, cross training
  • Odziez damska fitness Fitness, cross training - ABS GUIDED 350 DOMYOS - Fitness, cross training
  • Odziez damska fitness Fitness, cross training - ABS GUIDED 350 DOMYOS - Fitness, cross training
  • Odziez damska fitness Fitness, cross training - ABS GUIDED 350 DOMYOS - Fitness, cross training
  • Odziez damska fitness Fitness, cross training - ABS GUIDED 350 DOMYOS - Fitness, cross training
  • Odziez damska fitness Fitness, cross training - ABS GUIDED 350 DOMYOS - Fitness, cross training
  • Odziez damska fitness Fitness, cross training - ABS GUIDED 350 DOMYOS - Fitness, cross training
  • Odziez damska fitness Fitness, cross training - ABS GUIDED 350 DOMYOS - Fitness, cross training
  • Odziez damska fitness Fitness, cross training - ABS GUIDED 350 DOMYOS - Fitness, cross training
  • Odziez damska fitness Fitness, cross training - ABS GUIDED 350 DOMYOS - Fitness, cross training
  • Odziez damska fitness Fitness, cross training - ABS GUIDED 350 DOMYOS - Fitness, cross training
Odziez damska fitness

ABS 350 DOMYOS

DOMYOS
Przeznaczenie: Do regularnego ćwiczenia górnych partii mięśni brzucha (prostych). Prowadzi ruch ciała podczas wykonywania brzuszków.

Wybierz rozmiar

Wybierz rozmiar

Decathlon

do 279zł99 - %

od 279zł99*

DecathlonDeeeTaxMentionAfterPrice /

Sprawdź dostępność w Twoim sklepie.

Od do

** Od do

** WYPRZEDAŻE od do i do wyczerpania zapasów!

od i do wyczerpania zapasów

*Produkt po obniżonej cenie

od i do wyczerpania zapasów

*Produkt po obniżonej cenie

* Cena od i do wyczerpania zapasów!
Dodaj do listy życzeń
Produkt jest już dodany
Dostawa do domu 07/12/2016
     Dostawa gratis !
Kod : 3337788
ZDJĘCIA NASZYCH KLIENTÓW
INTERNAUCI OGLĄDALI RÓWNIEŻ
MOCNE STRONY
Komfort użytkowania Prowadzenie ruchu. Oparcie pod całe plecy: siedzisko i oparcie z grubej pianki.
Regulacja 2 poziomy ustawienia.
Łatwe przestawianie Wymiary dł165 x szer55 x wys. 65cm. Składany. Zdejmowane rączki. Rolki transport
INFORMACJE TECHNICZNE
Trening Jeśli do tej pory nie trenowałeś regularnie, przez pierwsze 3-4 tygodnie przestrzegaj zasad dla początkujących. Wydychaj powietrze w momencie wysiłku, wdychaj, wracając do pozycji wyjściowej. Wydychasz powietrze, kiedy napinasz mięśnie. Wdychasz - kiedy je rozluźniasz. W czasie ćwiczeń oddychaj tak, by nie doprowadzić do hiperwentylacji.
Dla większej wydajności... Zmieniaj kolejność ćwiczeń, aby mięśnie brzucha nie przyzwyczaiły się do rytmu i kolejności poszczególnych ćwiczeń.
Poziom początkujący Rozgrzej mięśnie serią 10 powtórzeń. Odpocznij przez 30 sekund. Rozpocznij serię 12 powtórzeń. Odpocznij przez 30 sekund. Rozpocznij serię 15 powtórzeń. Odpocznij 30 sekund - 1 minutę przed rozpoczęciem następnego ćwiczenia. Wykonaj 3 ćwiczenia z listy zamieszczonej poniżej.
Poziom średnio-zaawansowany Rozgrzej mięśnie serią 12 powtórzeń. Odpocznij przez 10-15 sekund. Następnie wykonaj 15 powtórzeń. Odpocznij przez niecałe 10 sekund. Seria 15 powtórzeń. Przez 5 ostatnich powtórzeń, zwolnij tempo i skup się na dokładnym wykonywaniu ćwiczenia. Przez 5 ostatnich powtórzeń, pozostań w pozycji podniesionej (napięte mięśnie) przez 5 sekund. Odpocznij 30 sekund przed rozpoczęciem następnego ćwiczenia.
Poziom zaawansowany Rozgrzej mięśnie serią 15 powtórzeń. Odpocznij przez 10 sekund. Rozpocznij serię 15 powtórzeń. Przez 5 ostatnich powtórzeń, pozostań w pozycji podniesionej przez 5 sekund, następnie zejdź bardzo wolno do pozycji wyjściowej, powstrzymując ruch opadający (odlicz 5 sekund, zanim wrócisz do pozycji wyjściowej). 15 sekund odpoczynku. Trzecia seria 20 powtórzeń, z czego 5 ostatnich przy maksymalnym napięciu (blokada w pozycji podniesionej, powolny, powstrzymywany powrót). 15 sekund odpoczynku.
Rzuć sobie wyzwanie! Ostatnia seria ćwiczeń będzie wymagała maksymalnego wysiłku. Zrób tyle powtórzeń, ile potrafisz, dbając o prawidłowe wykonanie i napinając mięśnie. Odpocznij przez 30 sekund. Przejdź do kolejnego ćwiczenia.
Brzuszki Izoluj górne mięśnie brzucha. Aby rozpocząć, oprzyj głowę o podgłówek i połóż się płasko na plecach. Trzymaj nogi ugięte i złap dłońmi za uchwyty. Podnieś lekko głowę, ramiona i tors aż do momentu, kiedy Twoje ramiona nie będą dotykały podłoża. Zatrzymaj się, kiedy krańce łopatek będą oderwane od podłoża. Pauza. Wypuść powietrze unosząc tors i napnij mięśnie. Zrób wdech opadając na podłoże.
Brzuszki odwrócone Izoluj dolne mięśnie brzucha. Rozpocznij w tej samej pozycji co poprzednie ćwiczenie, nie ściskaj uchwytów zbyt mocno W tym ćwiczeniu przyrząd służy jako stabilizator i pomoc w utrzymaniu równowagi. Trzymaj nogi ugięte i wydychaj powietrze w momencie wysiłku. Lekko unieś nogi i miednicę, aż Twoje kolana znajdą się powyżej klatki piersiowej. Pauza. Zrób wdech opadając na podłoże do pozycji wyjściowej. Powtórz.
Brzuszki pełne To ćwiczenie angażuje zarówno dolne, jak i górne partie mięśni brzucha łącząc ruchy zwykłych i odwróconych brzuszków. Zacznij od tej samej pozycji wyjściowej, trzymaj nogi lekko ugięte, zrób wydech i podnieś je na wysokość klatki piersiowej. W tym samym czasie odklej plecy od podłoża tak, jak w pierwszym ćwiczeniu. Wdychaj powietrze opadając na podłoże (jednocześnie dolna i górna część ciała).
SKŁAD / PORADY
Skład
Rama
100.0% Stal
Pianka
100.0% Poliuretan
Siedzisko
100.0% Akrylonitrylo-butadienowo-styren (ABS)
Ograniczenia w użytkowaniu Maks. waga użytkownika: 110kg. Wyłącznie do użytku domowego
NASZE ZOBOWIĄZANIA
Gwarancja 5 lat
OPINIE KLIENTÓW
NIE ZAPOMNIJ O…

Klienci kupili też