UWAGA ! DOSTAWA GRATIS !!!
errorSearchInfoBulle Wpisz poszukiwaną frazę
  • DecathlonCompletionCategoriesTitle
  • DecathlonCompletionTopSearchesTitle

Sklep biegowy

Buty do biegania Bieganie

Wszystko zaczyna się od dobrej pary butów do biegania. Znajdziesz je poniżej.

Zobacz wszystkie buty do biegania
Odzież do biegania Snorkeling

Znajdziesz tutaj wszystkie elementy odzieży do biegania!

Zobacz naszą odzież do biegania
Trail - bieganie w terenie Snorkeling

Buty, odzież i akcesoria do biegania w terenie

Zobacz wszystko do biegania w terenie
Akcesoria do biegania Sprzęt

Odżywki dla sportowców, systemy GPS i wszystkie inne akcesoria można znaleźć poniżej

Zobacz całą ofertę akcesoriów
  1. Buty do biegania
  2. Odzież do biegania

Jak rozpocząć bieganie?

Bieganie to ćwiczenie fizyczne dostępne dla wszystkich, które przynosi wiele korzyści dla zdrowia i codziennego samopoczucia. Niemniej jednak, przed rozpoczęciem jakiegokolwiek systematycznego treningu należy zawsze skontaktować się z lekarzem. Trasa, czas, wybór obuwia oraz odpowiedniej odzieży to niezbędne elementy, aby bieg był udany.

  1. Zostaw swoje starzejące się "adidasy" lub "tenisówki" i wybierz obuwie przeznaczone specjalnie do biegania. Przed wyrzuceniem starego obuwia zaobserwuj zużycie podeszwy zewnętrznej, aby określić, jakie miejsca są szczególnie obciążone, kiedy biegniesz. Noś obuwie przeznaczone specjalnie do biegania, odpowiednie dla Twojego rodzaju treningu oraz typu kroków
  2. Noś odpowiednią odzież w zależności od pory roku. Na wiosnę i w lecie podczas słonecznej pogody nie zapomnij o dobrze oddychającej odzieży oraz o nakryciu głowy. W zimie obowiązuje zasada 3 warstw: ubranie oddychające, izolujące oraz zabezpieczające przed deszczem i wiatrem.
  3. Znajdź i opracuj właściwą trasę. Należy opracować sobie trasę, która będzie później stanowić odniesienie. Dzięki znanym punktom odniesienia będziesz wiedzieć, czy biegniesz szybciej, czy wolniej niż zwykle. Jeżeli biegasz jedynie dla przyjemności, wybierz raczej podłoże miękkie (ścieżki w terenie leśnym lub w parku). Jeżeli jednak zamierzasz uczestniczyć w zawodach sportowych na szosie, musisz przyzwyczaić swoje stopy do tego rodzaju nawierzchi.
  4. Odżywiaj się prawidłowo. Dla nikogo nie jest tajemnicą, że zawsze pamiętać o odpowiednim nawodnieniu organizmu przed rozpoczęciem treningu oraz podczas i po zakończeniu wysiłku fizycznego, ponieważ podczas biegu tracisz dużo wody, co może prowadzić do odwodnienia. Przed rozpoczęciem biegania należy raczej spożywać napoje rozcieńczone (na przykład sok jabłkowy). Podczas treningu należy pić wodę. Po zakończeniu treningu najbardziej zalecany jest sok owocowy, woda gazowana lub inne napoje sodowe. W przypadku niskiej temperatury należy także spożywać suszone owoce lub batony zbożowe.

Biegasz z muzyką?

Uwiebiasz biegać ze słuchawkami w uszach? Sprawdź naszą ofertę odzieży i akcesoriów specjalnie przygotowanych dla fanów Biegania z muzyką.

Opinie klientów

Misją Decathlonu jest sprawić, aby sport był dostępny dla każdego.

Sklep Decathlon.pl został oceniony na średnio 4.73, punktów w oparciu o ponad 600 opinii klientów.

Marta na decathlon.pl:

To już trzecie para, którą kupiłam dla męża. Ja i moja mama też mamy takie (oczywiście damską wersję). Szkoda, że nie ma ciemniejszych kolorów.

  • Plusy: Stopa się nie poci, są wytrzymałe.
  • Minusy: Mały wybór kolorystyczny.
  • 12 4 /5
    Ekiden One 49.99zł