Kod promocyjny / E-bon lojalnościowy / Karta podarunkowa

  • Przy wyborze formy dostawy znajduje się pole "kod promocyjny", gdzie należy wpisać otrzymany kod.
  • Zgodnie z regulaminem kod przypisany jest do jednego osobistego konta internetowego i może być wykorzystany jednorazowo.
  • Do jednego zamówienia może być użyty tylko jeden kod promocyjny.
  • Kodu można użyć jedynie przy zamówieniu, którego wartość przekracza wysokość kodu.
(Bon lojalnościowy jest to bon wystawiany za zebrane 1000 punktów na Karcie Stałego Klienta) W celu użycia bonu lojalnościowego należy wybrać jedną z trzech form dostawy: Paczkomaty Inpost, Odbiór w sklepie Decathlon lub Paczka kurierska Fedex. Następnie należy przejść dalej do wyboru formy płatności, gdzie pojawi się forma zapłaty: e-bon lojalnościowy.
  • Jeżeli bon wpisywany jest w poprawne miejsce (nie w pole kod promocyjny), ale nie działa:
    • prosimy o sprawdzenie, czy kwota zamówienia przekracza wartość bonu,
    • prosimy o wyczyszczenie plików cookies [Ctrl+Shift+Delete],
    • prosimy o sprawdzenie daty ważności kodu.