Karta Stałego Klienta

  • Nagradzana lojalność.
  • Paragony zapisane na karcie.
  • Ekskluzywne oferty i wydarzenia.
  • Wypożyczanie sprzętu.
  • W sklepie stacjonarnym:
    Bezpośrednio po wypełnieniu elektronicznego formularza aplikacyjnego, dostępnego przy stanowiskach "My Card" w sklepach stacjonarnych. Po zakończeniu rejestracji, Klient otrzymuje definitywną, spersonalizowaną kartę, która staje się aktywna tego samego dnia.
  • Na stronie internetowej:
    Po wypełnieniu elektronicznego formularza aplikacyjnego dostępnego na stronach www.mydecathlon.com. Klient otrzymuje pocztą elektroniczną tymczasową kartę do wydruku, aktywną tego samego dnia. Klient może następnie udać się z tą tymczasową kartą do jednego ze sklepów Decathlon w Polsce i wydrukować przy stanowisku My Card kartę definitywną. Po wypełnieniu elektronicznego forumalarza aplikacyjnego dostępnego przez aplikację Decathlon na smartfon. Klientowi zostaje nadany numer jego indywidualnej karty, aktywnej tego samego dnia. Klient może się nią posługiwać w sklepach przy użyciu smartfona albo przy stanowisku My Card kartę definitywną (plastikową).
  • 1 zł = 1 pkt.
  • Bon w wysokości 20 zł przyznawany jest po uzbieraniu 1000 punktów.
  • W celu użycia bonu lojalnościowego należy wybrać jedną z trzech form dostawy: Paczkomaty Inpost, Odbiór w sklepie Decathlon lub Paczka kurierska Fedex. Następnie należy przejść dalej do wyboru formy płatności, gdzie pojawi się forma zapłaty: e-bon lojalnościowy.
  • Jeżeli bon wpisywany jest w poprawne miejsce (nie w pole kod promocyjny), ale nie działa:
    • prosimy o sprawdzenie, czy kwota zamówienia przekracza wartość bonu,
    • prosimy o wyczyszczenie plików cookies [Ctrl+Shift+Delete],
    • prosimy o sprawdzenie daty ważności kodu.
  • Paragon można dodać po zalogowaniu na mydecathlon.com lub w sklepie stacjonarnym w ciągu 30 dni od zrobienia zakupów. Z takiej usługi można skorzystać dwa razy w ciągu roku kalendarzowego.

Paragon można dodać po zalogowaniu się się na stronie: https://www.mydecathlon.com/mydecathlon.html?ppays=PL&langue=PL#nomPage=defaut

  • Należy wybrać z lewej strony "Moje zakupy"
  • Następnie "Dodaj paragon"

Nie znalazłeś tu odpowiedzi na Twoje pytanie?

Telefon Bezpłatna infolinia

Poniedziałek - Niedziela: 10:00 - 20:00 pod numerem telefonu:

800 808 007

Wiadomość Kontakt on-line

Napisz wiadomość

Sklep Sklepy stacjonarne

Kontakt do sklepów