Moje konto internetowe

  • Złożenie zamówienia w sklepie internetowym jest możliwe jedynie po zarejestrowaniu się na stronie decathlon.pl.
  • Nie można składać zamówień przez telefon. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym jest możliwe jedynie po zarejestrowaniu się na stronie decathlon.pl.
  • Prosimy o sprawdzenie czy na pewno zostało już wcześniej utworzone konto internetowe. (Po wpisaniu adresu e-mail w zakładce moje konto internetowe -> jestem nowym użytkownikiem, pojawi się informacja, czy konto dla danego adresu e-mail jest już założone.)
  • Konto mydecathlon (karta stałego klienta) i moje konto internetowe, które umożliwia złożenie zamówienia on-line wymagają osobnej rejestracji.

Nie znalazłeś tu odpowiedzi na Twoje pytanie?

Telefon Bezpłatna infolinia

Poniedziałek - Niedziela: 10:00 - 20:00 pod numerem telefonu:

800 808 007

Wiadomość Kontakt on-line

Napisz wiadomość

Sklep Sklepy stacjonarne

Kontakt do sklepów