Logowanie się na konto

  • Konto mydecathlon (Karta Stałego Klienta) i moje konto internetowe, które umożliwia złożenie zamówienia on-line są to dwa oddzielne konta i wymagają osobnej rejestracji. Prosimy o sprawdzenie czy na pewno próbują się Państwo zalogować na właściwe konto.
  • Jeżeli mają Państwo problemy z zalogowaniem się na ,,Moje konto internetowe” prosimy o sprawdzenie czy na pewno zostało już wcześniej utworzone takie konto. (Po wpisaniu adresu e-mail w zakładce moje konto internetowe -> jestem nowym użytkownikiem, pojawi się informacja, czy konto dla danego adresu e-mail jest już założone).

Nie znalazłeś tu odpowiedzi na Twoje pytanie?

Telefon Bezpłatna infolinia

Poniedziałek - Niedziela: 10:00 - 20:00 pod numerem telefonu:

800 808 007

Wiadomość Kontakt on-line

Napisz wiadomość

Sklep Sklepy stacjonarne

Kontakt do sklepów