Formy płatności oraz dostawy

  • Są cztery opcje dostawy zamówienia:
    • Odbiór paczki w wybranym przez klienta sklepie.
      1. Przy zamawianiu produktu, klient wybiera sklep, w którym chce odebrać towar.
      2. Towar zostaje przesłany do sklepu w czasie od 2. do 5. dni*.
      3. Paczkę można odebrać przez 14 dni.
      4. Do odbioru produktów potrzebny jest dowód tożsamości lub faktura (aby ją wydrukować, wystarczy wejść w opcję Moje konto na decathlon.pl).
    • Przesyłka za pobraniem FEDEX
      1. Po złożeniu zamówienia, paczka jest przygotowywana w magazynie. W zależności od dostępności artykułów czas przygotowania zamówienia wynosi od 1 do 4 dni*.
      2. Z magazynu przesyłkę odbiera firma kurierska. Ma ona obowiązek dostarczyć zamówienie w przeciągu 24 godzin.
      3. Przy odbiorze paczki od kuriera wymagana jest płatność gotówką.
    • Przesyłka kurierska FEDEX
      1. Po zaksięgowaniu przelewu od klienta, paczka jest przygotowywana w magazynie. W zależności od dostępności artykułów czas przygotowania zamówienia wynosi od 1 do 4 dni*.
      2. Z magazynu przesyłkę odbiera firma kurierska. Ma ona obowiązek dostarczyć zamówienie w przeciągu 24 godzin.
    • Paczkomaty INPOST
      1. Po złożeniu zamówienia, paczka jest przygotowywana w magazynie. W zależności od dostępności artykułów czas przygotowania zamówienia wynosi od 1 do 4 dni*.
      2. Gdy przesyłka opuści magazyn, powinna zostać umieszczona w paczkomacie w ciągu 24 godzin. Śledzić przesyłkę można na stronie http://www.inpost.pl/

*Czas dostawy towaru zależy od jego dostępności.

Przelew elektroniczny (online)

Jest to transakcja za pośrednictwem Dotpay dla posiadaczy internetowych kont bankowych.

Karta płatności

Jest to bezpieczny i najszybszy sposób dokonywania płatności za zamówienie. Państwa płatności są zabezpieczone poprzez protokół SSL 3. Akceptujemy karty: Visa, Visa Electron, MasterCard, JCB, American Express oraz Diners Club.

Płatność przy odbiorze (pobranie)

Zapłata za zamówienie następuje w momencie odbioru dostawy towaru przez kuriera. Ze względu na bezpieczeństwo, w wypadku dostawy do miejsca zamieszkania, maksymalna kwota za złożone zamówienie nie może przekroczyć 5000 zł.

Przelew

Zamówienie zostanie przygotowane w momencie wpływu środków na nasze konto (około 3 dni roboczych). Prosimy przygotować przelew zgodnie z poniższym przykładem:

Przykład:

Nazwa: Decathlon Sp. z o.o.
Adres: Geodezyjna 76, 03-290 Warszawa
Numer rachunku odbiorcy: 10 1050 0086 1000 0023 1545 2298
Tytuł płatności: POLXXXXXXX
prosimy o wpisanie dokładnego numeru zamówienia,
który otrzymacie Państwo w mailu

Karta podarunkowa Decathlon

Ta karta jest bonem zakupowym, który pozwala jej posiadaczowi dokonywać zakupów w sieci Decathlon we Francji, Monaco, Niemczech, Belgii, Hiszpanii, Węgrzech, Włoszech, Holandii, w Polsce, Portugalii i Wielkiej Brytanii. Karta jest ważna 2 lata od momentu jej aktywowania. Nie może być wymieniona na gotówkę, nie jest możliwe wystawienie duplikatu karty w razie jej zgubienia, kradzieży lub utraty ważności. Płatność tą kartą może być dokonywana jednokrotnie bądź wielokrotnie. Jeśli pierwszy zakup nie wyczerpie całej wartości karty, pozostałe środki będą do dyspozycji przy kolejnym zakupie, aż do wyczerpania kwoty lub do upłynięcia terminu ważnosci. Jeśli wartość zakupu jest wyższa niż wartość niniejszej karty - zapłata może być uzupełniana innymi środkami płatności honorowanymi w Decathlon. Więcej informacji na stronie: sporeka.com.

E-bon lojalnościowy Decathlon

Każdy wydany 1 zł w Decathlon na produkty przecenione i ze stałej oferty to 1 punkt w programie lojalnościowym. Dodatkowo 1% wartości transakcji bezgotówkowych dokonanych kartą (Alsolia) poza Decathlon trafia w formie punktów na konto programu lojalnościowego. Punkty możesz wymienić na bony (1000 punktów = bon 20 zł), które umożliwiają dokonanie zakupów w sklepach Decathlon. Aby zbierać punkty w programie lojalnościowym należy być posiadaczem bezpłatnej Karty Stałego Klienta Decathlon. Więcej informacji na stronie: Jeszcze więcej korzyści z uprawiania sportu! - Karta Stałego Klienta.

  • Zamówienia złożone na stronie decathlon.pl realizowane są tylko na terenie Polski.

Nie znalazłeś tu odpowiedzi na Twoje pytanie?

Telefon Bezpłatna infolinia

Poniedziałek - Niedziela: 10:00 - 20:00 pod numerem telefonu:

800 808 007

Wiadomość Kontakt on-line

Napisz wiadomość

Sklep Sklepy stacjonarne

Kontakt do sklepów