Zwrot lub wymiana

Zmienili Państwo zdanie? Rozmiar artykułu okazał się nieodpowiedni?

Zobowiązujemy się wymienić produkt lub dokonać zwrotu pieniędzy w okresie 30 dni od daty dostarczenia Państwu przesyłki.

Jeśli posiadają Państwo Kartę Stałego Klienta Decathlon, zwrot jest bezterminowy!

Artykuły, które Państwo chcą poddać zwrotowi lub wymianie w sklepie stacjonarnym bądź w sklepie online nie mogą posiadać śladów użytkowania!


Zwrotu lub wymiany mogą dokonać Państwo w dowolnym sklepie stacjonarnym, niezależnie czy zakup dokonany był w sklepie internetowym czy innym sklepie stacjonarnym.

Przychodząc do sklepu stacjonarnego, powinni posiadać Państwo dowód zakupu.

W przypadku zwrotu pieniędzy

otrzymają Państwo zwrot kosztów produktu odpowiadający jego cenie zakupu.

Faktura jest dostępna na koncie internetowym. Aby wydrukować fakturę, wystarczy wejść na swoją stronę Moje konto na decathlon.pl.

Jeśli podali Państwo numer swojej Karty Stałego Klienta Decathlon podczas zakupów w sieci: nie ma potrzeby drukowania faktury. W Punkcie Obsługi Klienta należy okazać Kartę Lojalnościową i dokonać zwrotu.

Jeżeli zakup został zapisany na Karcie Stałego Klienta, przy zwrocie należy okazać Kartę i dokonać zwrotu.

Jeżeli płatność w sklepie dokonana była kartą, należy udać się do sklepu z potwierdzeniem płatności za dany zakup, na podstawie takiego potwierdzenia zwrot produktów będzie możliwy.

    Na decathlon.pl, w zakładce Moje Konto Internetowe:

    1. Kliknij w Moje konto.
    2. Polącz się podając login i haslo.
    3. Następnie w rubryce Dokonanie Zwrotu, w lewej kolumnie.
    4. Wybierz zamówienie klikając w link Zobacz szczegóły.
    5. W polu Stan zamówienia, kliknij w Dokonaj Zwrotu.
    6. Następnie postępuj zgodnie z pojawiającymi się komunikatami...

    Ważne: Należy przejść wszystkie etapy oraz wydrukować kupon uprawniający do zwrotu pieniędzy w końcowym etapie procedury. Uprzejmie informujemy, iż koszt transportu, zwróconego towaru pokrywa klient .

    Wydrukowany kupon powinien zostać dołączony do przesyłki tak, aby nasz magazyn mógł zidentyfikować Państwa zwrot.

    W przypadku zwrotu pieniędzy

    Po odesłaniu przesyłki do naszego magazynu otrzymają Państwo zwrot kosztów produktu, odpowiadający jego cenie zakupu.
    Poniosą jednak Państwo koszty przesyłki do naszego magazynu.

    Aby przesłać nam artykuł, można użyć ponownie oryginalnego opakowania.

Nie znalazłeś tu odpowiedzi na Twoje pytanie?

Telefon Bezpłatna infolinia

Poniedziałek - Niedziela: 10:00 - 20:00 pod numerem telefonu:

800 808 007

Wiadomość Kontakt on-line

Napisz wiadomość

Sklep Sklepy stacjonarne

Kontakt do sklepów