QUECHUA

Najniższa cena: ciepła i nieprzemakalna kurtka

Turystyka meska Turystyka - Kurtka turystyczna RainWarm 50 damska QUECHUA - Odzież
Turystyka meska

Kurtka turystyczna RainWarm 50 męska QUECHUA

QUECHUA
Przeznaczenie: do ochrony przed deszczem, wiatrem i zimnem podczas wędrówek po równinach. Niedroga kurtka, ciepła i nieprzemakalna. Najlepsza ochrona przed niepogodą. Cena nie do pobicia.

Kolor : Ciemny granat

Wybierz rozmiar i kolor produktu.

Wybierz rozmiar

Decathlon

do 79zł99 - %

od 79zł99*

DecathlonDeeeTaxMentionAfterPrice /

Sprawdź dostępność w Twoim sklepie.

Od do

** Od do

** WYPRZEDAŻE od do i do wyczerpania zapasów!

od i do wyczerpania zapasów

*Produkt po obniżonej cenie

od i do wyczerpania zapasów

*Produkt po obniżonej cenie

* Cena od i do wyczerpania zapasów!
Dodaj do listy życzeń
Produkt jest już dodany
Dostawa do domu 06/12/2016
     Dostawa gratis !
Kod : 8369999
ZDJĘCIA NASZYCH KLIENTÓW
INTERNAUCI OGLĄDALI RÓWNIEŻ
MOCNE STRONY
Wodoodporność Wodoodporna powłoka (2 000 mm). Główne szwy uszczelnione.
Ciepło Wypełnienie polarowe. Ciepła podszewka na plecach.
Wpływ na środowisko naturalne Porównanie cyklu życia.
CHARAKTERYSTYKA PRODUKTU
Waga
650 g w rozmiarze L
Rozmiary
XS, S, M, L, XL i XXL
Kolor
granatowy
Dostępny też
czerwony
INFORMACJE TECHNICZNE
Krój Objętość wewnętrzna tego modelu kurtki umożliwia założenie pod spód tzw. drugiej ciepłej warstwy, którą może być sweter lub cienki polar.
Kieszenie 2 boczne kieszenie zapinane na rzep.
Regulacja mankietów Gumka.
Polecane produkty uzupełniające Spodnie wierzchnie Rain-Cut Pant, które osłonią dół ciała i razem z kurtką stworzą kompletną, bardzo skuteczną ochronę przed wiatrem i ulewami. Produkty do konserwacji: spray lub płyn do impregnacji. Pozwalają odnowić hydrofobowość materiału oraz zachować właściwości i zwiększyć trwałość ubrania.
Wodoodporność materiału Mierzy się odporność materiału na ciśnienie wody wyrażone w mm słupa wody (test oparty na normie ISO 811). Im wyższe ciśnienie, tym bardziej materiał jest nieprzemakalny. Materiał o wodoodporności 2000 mm wytrzymuje zatem ciśnienie wywierane przez 2000 mm wody (co odpowiada mniej więcej dwugodzinnej ulewie).
Hydrofobowość materiału Hydrofobowy materiał nie wchłania wody, która zamiast tego spływa po jego powierzchni. Dzięki temu materiał nie nasiąka wodą i pozostaje ciepły i lekki. Hydrofobowość uzyskuje się przez odpowiednią impregnację zewnętrznej strony materiału. którą należy odnawiać co jakiś czas (zalecamy przy każdym praniu). W naszych sklepach można znaleźć produkty przeznaczone specjalnie do tego celu. Wszystkie kurtki nieprzemakalne Quechua są wykończone hydrofobowo.
Ocena porównawcza wpływu produktów na środowisko naturalne Oddziaływanie produktu na środowisko naturalne jest obliczane biorąc pod uwagę jego cały cykl życia i różne wskaźniki.
Globalna ocena ABCDE jest wystawiana po to, by ułatwić Ci zidentyfikowanie produktów o najmniej szkodliwym oddziaływaniu na środowisko porównując do siebie podobne produkty (koszulki, spodnie, plecaki...).
Decathlon z własnej woli podjął tę inicjatywę przejrzystości dla dobra środowiska naturalnego.
Więcej informacji: http://sustainability.decathlon.com/
SKŁAD / PORADY
Skład
Materiał główny
100.0% Poliester
Podszewka
100.0% Poliester
Zalecenia dot. konserwacji Nie prać chemicznie. Prać z zamkniętym zamkiem błyskawicznym. Nie stosować środków zmiękczających.
Instrukcje prania
Prać w temperaturze maks. 30°C
Nie można stosować żadnych wybielaczy ani odplamiaczy.
Nie prasować
Nie czyścić chemicznie
Nie suszyć w suszarce bębnowej
Informacje dotyczące przechowywania Przed schowaniem kurtki należy zawsze sprawdzić, czy jest ona sucha.
NASZE ZOBOWIĄZANIA
Test Produktu Wszystkie nasze produkty są testowane przez reprezentatywnych użytkowników, w warunkach identycznych z tymi, jakie spotykacie sami w trakcie użytkowania. Uważamy, że testowanie produktów w naturalnych warunkach jest jedynym sposobem na tworzenie i projektowanie oraz ciągłe doskonalenie zarówno parametrów technicznych, jak i designu produktów marki QUECHUA.
Gwarancja 2 lat
OPINIE KLIENTÓW
NIE ZAPOMNIJ O…

Klienci kupili też