Terenowa opona przeznaczona do rekreacyjnej jazdy po każdym typie tras.
Bardzo dobra wydajność w niskiej cenie.
Zalety produktu
-
Kompatybilność
Do dętek i kół 29".
-
Przyczepność
Agresywne klocki w V zapewniają dobrą przyczepność w każdym terenie.
-
Wytrzymałość na przebicia
Lżejsze boki opony skinwall, miękka osnowa 60 TPI dla większego komfortu.
-
Wydajność energetyczna
Szerokość 2,10 i mało wydatne klocki zapewniają bardzo dobrą wydajność.
-
Waga
865 g.Z miękką stopką.
-
Szczelność
Montaż bezdętkowy wymaga użycia płynu uszczelniającego.
Opis produktu
Jak zmierzyć zużycie opony?
Aby ocenić stan zużycia opon, i dzięki temu wiedzieć kiedy należy je wymienić, trzeba zainteresować się stanem bieżnika. Ponieważ to on jest w kontakcie z nawierzchnią, jego stan ma determinujący wpływ na skuteczność opony.
Opona jest zużyta i wymaga wymiany, kiedy klocki znajdujące się na bieżniku są starte tak bardzo, że sięgają zaledwie do poziomu klocków bocznych.
Jak należy zdejmować oponę?
Aby zdemontować oponę, należy wypuścić powietrze z dętki, aż do momentu, kiedy przestaje z niej samo ulatywać.
Następnie można zdjąć oponę z obręczy za pomocą łyżki do opon.
Jak należy zakładać oponę?
Aby ponownie zamontować oponę, połóż jedną stronę opony na dnie obręczy. Następnie należy napompować dętkę do 30%, przed umieszczeniem jej w obręczy (wcześniejsze lekkie napompowanie ogranicza ryzyko przyszczypnięcia dętki). Następnie umieścić na obręczy drugą krawędź opony, zaczynając od przeciwnej strony niż wentyl. Przed kompletnym napompowaniem opony sprawdzić, czy dętka nie jest zablokowana pomiędzy oponą a obręczą.
Jak należy pompować oponę?
Uważnie pompuj oponę. Zalecane ciśnienie wskazane jest na boku opony, oraz w opisie opony na stronie www.
Przed każdą jazdą upewnij się, że opona jest napompowana do odpowiedniego ciśnienia.
Porada profesjonalisty
Podczas pompowania opony, pomyśl o dostosowaniu ciśnienia do terenu jazdy, a przede wszystkim do pogody. Jeśli jeździsz w deszczowe dni, pomyśl o zmniejszeniu ciśnienia w oponie, aby zwiększyć jej przyczepność. I przeciwnie, jeżdżąc w bezdeszczową pogodę możesz nieco zwiększyć ciśnienie.
Opona Tubeless Ready.
Tę oponę można także montować jako Tubeless (bez dętki), ale uwaga, taki montaż wykonuje się na specjalnej obręczy do tubeless. Aby ograniczyć ryzyko przebicia i poprawić szczelność, można użyć płynu uszczelniającego specjalnie przeznaczonego do Tubeless.
Aby napompować oponę Tubeless, lepiej jest użyć kompresora lub pompki wysokociśnieniowej.
Tubeless Ready zapewnia optymalną przyczepność i duży komfort.
Skład
Membrana 80% Guma lateksowa, 20% Kauczuk syntetyczny
Porady dotyczące przechowywania
Opona wyposażona w miękkie stopki, łatwa do złożenia i transportu.
Ograniczenia
Przestrzegać zaleceń dot. pompowania widocznych na oponie.
Testy
W firmie B'twin projektujemy opony jutra: nasi inżynierowie z działu badań i rozwoju nadają im końcową formę w naszej międzynarodowej siedzibie w Lille we Francji. Następnie są one testowane w naszych laboratoriach i zatwierdzane podczas użytkowania przez nasz zespół profesjonalistów, aby zapewnić im niezawodną jakość. Powołujemy się na te kompetencje umieszczając na oponach z gamy Btwin napis "DESIGNED IN FRANCE".
Zatwierdzony przez
Certyfikowane laboratorium Wheel Energy, uznawane przez największe światowe marki, robi pomiary różnych kryteriów: przyczepności, amortyzacji, wytrzymałości na ścieranie, trwałości, wydajności.
Instrukcja
Aby dowiedzieć się więcej na temat tego produktu, sprawdź instrukcja