B'TWIN

Doskonała wydajność roweru górskiego na szosie

Części zamienne Rowery - OPONA MTB SLICK RESIST9 26X1,2 B'TWIN - Sporty
  • Części zamienne Rowery - OPONA MTB SLICK RESIST9 26X1,2 B'TWIN - Sporty
  • Części zamienne Rowery - OPONA MTB SLICK RESIST9 26X1,2 B'TWIN - Sporty
  • Części zamienne Rowery - OPONA MTB SLICK RESIST9 26X1,2 B'TWIN - Sporty
  • Części zamienne Rowery - OPONA MTB SLICK RESIST9 26X1,2 B'TWIN - Sporty
  • Części zamienne Rowery - OPONA MTB SLICK RESIST9 26X1,2 B'TWIN - Sporty
Części zamienne

Opona rowerowa MTB SLICK RESIST9 26x1,2 z miękką stopką / ETRTO 30-559 B'TWIN

B'TWIN
Przeznaczenie: do okazjonalnej jazdy MTB w mieście. Opona B'twin Slick Resist9 z miękką stopką 26x1,2 do okazjonalnego używania roweru MTB w mieście.

Wybierz rozmiar

Wybierz rozmiar

Decathlon

do 69zł99 - %

od 69zł99*

DecathlonDeeeTaxMentionAfterPrice /

Sprawdź dostępność w Twoim sklepie.

Od do

** Od do

** WYPRZEDAŻE od do i do wyczerpania zapasów!

od i do wyczerpania zapasów

*Produkt po obniżonej cenie

od i do wyczerpania zapasów

*Produkt po obniżonej cenie

* Cena od i do wyczerpania zapasów!
Dodaj do listy życzeń
Produkt jest już dodany
Dostawa do domu 06/12/2016
     Dostawa gratis !
Kod : 8361401
ZDJĘCIA NASZYCH KLIENTÓW
INTERNAUCI OGLĄDALI RÓWNIEŻ
MOCNE STRONY
Kompatybilność Do dętek i kół 26".
Przyczepność Gładki bieżnik z lekkim rysunkiem zapewnia dobrą przyczepność.
Wytrzymałość na przebicia Ochrona przed przebic: warstwa kauczuku o podwyższonej twardości pod bieżnikiem.
Wydajność energetyczna Doskonała wydajność roweru górskiego na szosie.
Lekkość Waga: 500 g.Z miękką stopką.
Łatwość montażu / demontażu Tubetype = klasyczna opona, do założenia z dętką.
CHARAKTERYSTYKA PRODUKTU
Użytkowanie
asfalt i twarde nawierzchnie
Rozmiar opony
26x1,20
Stopka
miękka
ETRTO
30-559
TPI
60
Waga
500 g.
INFORMACJE TECHNICZNE
Jak zmierzyć zużycie opony? Aby ocenić stan zużycia opon, i dzięki temu wiedzieć kiedy należy je wymienić, trzeba zainteresować się stanem bieżnika. Ponieważ to on jest w kontakcie z nawierzchnią, jego stan ma determinujący wpływ na skuteczność opony.
Opona jest zużyta i wymaga wymiany, kiedy klocki znajdujące się na bieżniku są starte tak bardzo, że sięgają zaledwie do poziomu klocków bocznych.
Demontaż opony Aby zdemontować oponę, należy wypuścić powietrze z dętki, aż do momentu, kiedy przestaje z niej samo ulatywać.
Następnie można zdjąć oponę z obręczy za pomocą łyżki do opon.
Ponowny montaż opony Aby zamontować oponę, najpierw należy ułożyć jedną krawędź opony na obręczy. Następnie należy napompować dętkę do 30%, przed umieszczeniem jej w obręczy (wcześniejsze lekkie napompowanie ogranicza ryzyko przyszczypnięcia dętki). Następnie umieść na obręczy drugą krawędź opony, zaczynając od przeciwnej strony niż wentyl. Przed kompletnym napompowaniem opony sprawdzić, czy dętka nie jest zablokowana pomiędzy oponą a obręczą.
Pompowanie opony Uważnie pompuj oponę. Zalecane ciśnienie wskazane jest na boku opony, oraz w opisie opony na stronie web. Ponadto, przed każdą jazdą upewnij się, że opona jest napompowana do odpowiedniego ciśnienia.
Porada profesjonalisty Podczas pompowania opony, pomyśl o dostosowaniu ciśnienia do terenu jazdy, a przede wszystkim do pogody. Jeśli jeździsz w deszczowe dni, pomyśl o zmniejszeniu ciśnienia w oponie, aby zwiększyć jej przyczepność. I przeciwnie, jeżdżąc w bezdeszczową pogodę możesz nieco zwiększyć ciśnienie.Ponadto, przed każdą jazdą upewnij się, że opona jest napompowana do odpowiedniego ciśnienia.
SKŁAD / PORADY
Informacje dotyczące przechowywania Ta opona posiada miękkie stopki, łatwe do złożenia do transportu i ułatwiające przechowywanie opony.
Ograniczenia w użytkowaniu Przestrzegaj zalecanego ciśnienia pompowania opisanego na oponie
dodatkowe informacje Aby uzyskać więcej informacji o tym produkcie zobacz Instrukcja obsługi
NASZE ZOBOWIĄZANIA
Certyfikowane laboratorium Wheel Energy, uznawane przez największe światowe marki, robi pomiary różnych kryteriów... przyczepności, amortyzacji, wytrzymałości na ścieranie, trwałości, wydajności.
Test Produktu W firmie B'twin projektujemy opony jutra, a inżynierowie z działu badań i rozwoju nadają im końcową formę w naszej międzynarodowej siedzibie w Lille we Francji. Następnie są one testowane w naszych laboratoriach i zatwierdzane podczas użytkowania przez nasz zespół profesjonalistów, aby zapewnić im niezawodną jakość. Powołujemy się na te kompetencje umieszczając na oponach z gamy Btwin napis "DESIGNED IN FRANCE".
Gwarancja 2 lat
OPINIE KLIENTÓW
NIE ZAPOMNIJ O…

Klienci kupili też