B'TWIN

Największy atut podczas jazdy po mieście

Części zamienne Rowery - OPONA ROWEROWA PROTECT 20
  • Części zamienne Rowery - OPONA ROWEROWA PROTECT 20
  • Części zamienne Rowery - OPONA ROWEROWA PROTECT 20
  • Części zamienne Rowery - OPONA ROWEROWA PROTECT 20
Części zamienne

Opona rowerowa CITY5 PROTECT 20" / ETRTO 44-406 B'TWIN

B'TWIN
Przeznaczenie: do roweru trekkingowego lub miejskiego, do codziennej jazdy. Opona B'twin City 5 Protect 20x1,75 ze sztywnymi stopkami, do jazdy po mieście.

Wybierz rozmiar

Wybierz rozmiar

Decathlon

do 69zł99 - %

od 69zł99*

DecathlonDeeeTaxMentionAfterPrice /

Sprawdź dostępność w Twoim sklepie.

Od do

** Od do

** WYPRZEDAŻE od do i do wyczerpania zapasów!

od i do wyczerpania zapasów

*Produkt po obniżonej cenie

od i do wyczerpania zapasów

*Produkt po obniżonej cenie

* Cena od i do wyczerpania zapasów!
Dodaj do listy życzeń
Produkt jest już dodany
Dostawa do domu 09/12/2016
     Dostawa gratis !
Kod : 8344974
ZDJĘCIA NASZYCH KLIENTÓW
INTERNAUCI OGLĄDALI RÓWNIEŻ
MOCNE STRONY
Kompatybilność Do dętek 20x1,70 do 20x2,20 i kół 20".
Wytrzymałość na przebicia Wzmocnienie antyprzebiciowe zapewnia dobrą ochronę w codziennym użytku.
Przyczepność Klocki wyłącznie z boku bieżnika zapewniają dobry grip.
Widoczność Odblaskowe pasy boczne zapewniają widzialność.
Komfort roweru Osnowa 55 TPI zapewnia komfort i trwałość.
Lekkość Waga: 365 g.Ze sztywną stopką.
CHARAKTERYSTYKA PRODUKTU
Użytkowanie
szosy, drogi gruntowe
Rozmiar opony
20x1,75
Stopka
sztywna
ETRTO
44-406
TPI
55
Waga
365 g
INFORMACJE TECHNICZNE
Jak zmierzyć zużycie opony? Aby ocenić stan zużycia opon trekkingowych, i dzięki temu wiedzieć kiedy należy je wymienić, trzeba zainteresować się stanem bieżnika. Oznaki zużycia:
- strzępiący się bieżnik,
- mikro-pęknięcia,
- bieżnik, który ma tendencję do spłaszczania się,
- widoczna osnowa.
W każdym z tych przypadków opona jest zużyta i należy ją wymienić.
Demontaż opony Aby zdemontować oponę, należy wypuścić powietrze z dętki, aż do momentu, kiedy przestaje z niej samo ulatywać.
Następnie można zdjąć oponę z obręczy za pomocą łyżki do opon.
Ponowny montaż opony Aby zamontować oponę, najpierw należy ułożyć jedną krawędź opony na obręczy. Następnie należy napompować dętkę do 30%, przed umieszczeniem jej w obręczy (wcześniejsze lekkie napompowanie ogranicza ryzyko przyszczypnięcia dętki). Następnie umieścić na obręczy drugą krawędź opony, zaczynając od przeciwnej strony niż wentyl.
Przed kompletnym napompowaniem opony sprawdzić, czy dętka nie jest zablokowana pomiędzy oponą a obręczą.
Pompowanie opony Uważnie pompuj oponę. Zalecane ciśnienie wskazane jest na boku opony.Ponadto, przed każdą jazdą upewnij się, że opona jest napompowana do odpowiedniego ciśnienia.
Porada profesjonalisty Podczas pompowania opony, pomyśl o dostosowaniu ciśnienia do terenu jazdy, a przede wszystkim do pogody. Jeśli jeździsz w deszczowe dni, pomyśl o zmniejszeniu ciśnienia w oponie, aby zwiększyć jej przyczepność. I przeciwnie, jeżdżąc w bezdeszczową pogodę możesz nieco zwiększyć ciśnienie.Ponadto, przed każdą jazdą upewnij się, że opona jest napompowana do odpowiedniego ciśnienia.
SKŁAD / PORADY
Skład
Membrana
80.0% Kauczuk naturalny (NR), 20.0% Guma
Zalecenia dot. konserwacji Aby w pełni wykorzystać zalety tej opony, zalecane jest pompowanie jej między 2,5 a 4,5 bara, zależnie od rodzaju terenu. Ponadto, regularnie sprawdzaj stan osnowy opony, aby zapobiec ryzyku przebicia lub wypadku.
Informacje dotyczące przechowywania Ta opona wyposażona jest w sztywne stopki, odradzane jest więc składanie jej, gdyż grozi to uszkodzeniem. Zalecamy przechowywanie z zachowaniem jej oryginalnego kształtu.
Ograniczenia w użytkowaniu Przestrzegaj zalecanego ciśnienia pompowania opisanego na oponie
dodatkowe informacje Aby uzyskać więcej informacji o tym produkcie zobacz Instrukcja obsługi
NASZE ZOBOWIĄZANIA
Certyfikowane laboratorium Wheel Energy, uznawane przez największe światowe marki, robi pomiary różnych kryteriów: przyczepności, amortyzacji, wytrzymałości na ścieranie, trwałości, wydajności.
Test Produktu W firmie B'twin projektujemy opony jutra, a inżynierowie z działu badań i rozwoju nadają im końcową formę w naszej międzynarodowej siedzibie w Lille we Francji. Następnie są one testowane w naszych laboratoriach i zatwierdzane podczas użytkowania przez nasz zespół profesjonalistów, aby zapewnić im niezawodną jakość. Powołujemy się na te kompetencje umieszczając na oponach z gamy Btwin napis "DESIGNED IN FRANCE".
Gwarancja 2 lat
OPINIE KLIENTÓW
NIE ZAPOMNIJ O…

Klienci kupili też