B'TWIN

Hybrid, opona z "pazurem"

Części zamienne Rowery - OPONA ROWEROWA TREKING HYBRID3 700X35 B'TWIN - Sporty
  • Części zamienne Rowery - OPONA ROWEROWA TREKING HYBRID3 700X35 B'TWIN - Sporty
  • Części zamienne Rowery - OPONA ROWEROWA TREKING HYBRID3 700X35 B'TWIN - Sporty
  • Części zamienne Rowery - OPONA ROWEROWA TREKING HYBRID3 700X35 B'TWIN - Sporty
  • Części zamienne Rowery - OPONA ROWEROWA TREKING HYBRID3 700X35 B'TWIN - Sporty
  • Części zamienne Rowery - OPONA ROWEROWA TREKING HYBRID3 700X35 B'TWIN - Sporty
Części zamienne

Opona do roweru trekingowego HYBRID1 700X35 ze sztywną stopką / ETRTO 35-622 B'TWIN

B'TWIN
Przeznaczenie: do okazjonalnego użytku w rowerze trekkingowym, do rekreacyjnej jazdy po szosie i drogach gruntowych. Opona B'twin Hybrid1 700X35 ze sztywną stopką, do jazdy rowerowej po szosie i drogach gruntowych.

Wybierz rozmiar

Wybierz rozmiar

Decathlon

do 74zł99 - %

od 74zł99*

DecathlonDeeeTaxMentionAfterPrice /

Sprawdź dostępność w Twoim sklepie.

Od do

** Od do

** WYPRZEDAŻE od do i do wyczerpania zapasów!

od i do wyczerpania zapasów

*Produkt po obniżonej cenie

od i do wyczerpania zapasów

*Produkt po obniżonej cenie

* Cena od i do wyczerpania zapasów!
Dodaj do listy życzeń
Produkt jest już dodany
Dostawa do domu 13/12/2016
     Dostawa gratis !
Podaruj sport w prezencie
Kod : 8343839
ZDJĘCIA NASZYCH KLIENTÓW
INTERNAUCI OGLĄDALI RÓWNIEŻ
MOCNE STRONY
Kompatybilność Do dętek 700x35 do 700x45 i kół 700 (28").
Wytrzymałość na przebicia Osnowa 22 TPI zapewnia komfort i solidność.
Przyczepność Mikro-klocki na bieżniku, w połączeniu z klockami po bokach bieżnika.
Widoczność Brak odblaskowych pasów.
Komfort roweru Klocki na bieżniku zapewniają dobry komfort.
Lekkość Waga: 710 g.Ze sztywną stopką.
INFORMACJE TECHNICZNE
Jak zmierzyć zużycie opony? Aby ocenić stan zużycia opon trekkingowych, i dzięki temu wiedzieć kiedy należy je wymienić, trzeba zainteresować się stanem bieżnika. Oznaką zużycia opony może być początek strzępienia się bieżnika, seria mikro-pęknięć, bieżnik z tendencją do spłaszczania się, zanim ukaże się osnowa. W każdym z tych przypadków opona jest zużyta i należy ją wymienić.
Demontaż opony Aby zdemontować oponę, należy wypuścić powietrze z dętki, aż do momentu, kiedy przestaje z niej samo ulatywać.
Następnie można zdjąć oponę z obręczy za pomocą łyżki do opon.
Ponowny montaż opony Aby zamontować oponę, najpierw należy ułożyć jedną krawędź opony na obręczy. Następnie należy napompować dętkę do 30%, przed umieszczeniem jej w obręczy (wcześniejsze lekkie napompowanie ogranicza ryzyko przyszczypnięcia dętki). Następnie umieścić na obręczy drugą krawędź opony, zaczynając od przeciwnej strony niż wentyl. Przed kompletnym napompowaniem opony sprawdzić, czy dętka nie jest zablokowana pomiędzy oponą a obręczą.
Pompowanie opony Uważnie pompuj oponę. Zalecane ciśnienie wskazane jest na boku opony, oraz w opisie opony na stronie web. Ponadto, przed każdą jazdą upewnij się, że opona jest napompowana do odpowiedniego ciśnienia.
Porada profesjonalisty Podczas pompowania opony, pomyśl o dostosowaniu ciśnienia do terenu jazdy, a przede wszystkim do pogody. Jeśli jeździsz w deszczowe dni, pomyśl o zmniejszeniu ciśnienia w oponie, aby zwiększyć jej przyczepność. I przeciwnie, jeżdżąc w bezdeszczową pogodę możesz nieco zwiększyć ciśnienie.Ponadto, przed każdą jazdą upewnij się, że opona jest napompowana do odpowiedniego ciśnienia.
SKŁAD / PORADY
Skład Opona trekingowa Hybrid3 700x35 ze sztywną stopką i osnową 24 TPI. Waga: 710 g.
Zalecenia dot. konserwacji Aby w pełni wykorzystać zalety tej opony, zalecane jest pompowanie jej między 4,0 a 6,0 barów, zależnie od rodzaju terenu. Ponadto, regularnie sprawdzaj stan osnowy opony, aby zapobiec ryzyku przebicia lub wypadku.
Informacje dotyczące przechowywania Ta opona wyposażona jest w sztywne stopki, odradzane jest więc składanie jej, gdyż grozi to uszkodzeniem. Zalecamy przechowywanie z zachowaniem jej oryginalnego kształtu.
Ograniczenia w użytkowaniu Przestrzegaj zalecanego ciśnienia pompowania opisanego na oponie
dodatkowe informacje Aby uzyskać więcej informacji o tym produkcie zobacz Instrukcja obsługi
NASZE ZOBOWIĄZANIA
Certyfikowane laboratorium Wheel Energy, uznawane przez największe światowe marki, robi pomiary różnych kryteriów... przyczepności, amortyzacji, wytrzymałości na ścieranie, trwałości, wydajności.
Test Produktu W firmie B'twin projektujemy opony jutra, a inżynierowie z działu badań i rozwoju nadają im końcową formę w naszej międzynarodowej siedzibie w Lille we Francji. Następnie są one testowane w naszych laboratoriach i zatwierdzane podczas użytkowania przez nasz zespół profesjonalistów, aby zapewnić im niezawodną jakość. Powołujemy się na te kompetencje umieszczając na oponach z gamy Btwin napis "DESIGNED IN FRANCE".
Gwarancja 2 lat
OPINIE KLIENTÓW