MICHELIN

Opona Michelin, uznana wśród opon szosowych

Części zamienne Rowery - OPONA SZOSOWA PRO 3 RACE 700x23 CZARNA MICHELIN - Sporty
  • Części zamienne Rowery - OPONA SZOSOWA PRO 3 RACE 700x23 CZARNA MICHELIN - Sporty
  • Części zamienne Rowery - OPONA SZOSOWA PRO 3 RACE 700x23 CZARNA MICHELIN - Sporty
  • Części zamienne Rowery - OPONA SZOSOWA PRO 3 RACE 700x23 CZARNA MICHELIN - Sporty
  • Części zamienne Rowery - OPONA SZOSOWA PRO 3 RACE 700x23 CZARNA MICHELIN - Sporty
  • Części zamienne Rowery - OPONA SZOSOWA PRO 3 RACE 700x23 CZARNA MICHELIN - Sporty
Części zamienne

Opona do roweru szosowego PRO3 RACE 700x23 z miękką stopką / ETRTO 23-622 MICHELIN

MICHELIN
Przeznaczenie: do regularnej i intensywnej jazdy sportowym rowerem szosowym, dla wymagających zawodników. Opona Michelin Pro3 race 700x23, czarna, z miękką stopką, do jazdy szosowej.

Wybierz rozmiar

Wybierz rozmiar

Decathlon

do 84zł99 - %

od 84zł99*

DecathlonDeeeTaxMentionAfterPrice /

Sprawdź dostępność w Twoim sklepie.

Od do

** Od do

** WYPRZEDAŻE od do i do wyczerpania zapasów!

od i do wyczerpania zapasów

*Produkt po obniżonej cenie

od i do wyczerpania zapasów

*Produkt po obniżonej cenie

* Cena od i do wyczerpania zapasów!
Dodaj do listy życzeń
Produkt jest już dodany
Dostawa do domu 07/12/2016
     Dostawa gratis !
Kod : 8052174
ZDJĘCIA NASZYCH KLIENTÓW
INTERNAUCI OGLĄDALI RÓWNIEŻ
MOCNE STRONY
Kompatybilność Do dętek od 700x18 do 700x25 i kół 700 (28").
Wytrzymałość na przebicia Wzmocnienie o dużej gęstości, ograniczające ryzyko przebicia.
Przyczepność Doskonały grip.
Wydajność energetyczna Wyjątkowa wydajność.
Lekkość Waga: 200 g.
CHARAKTERYSTYKA PRODUKTU
Użytkowanie
szosa
Rozmiar opony
700x23
Stopka
miękka
ETRTO
23-622
TPI
120
Waga
200 g
INFORMACJE TECHNICZNE
Jak zmierzyć zużycie opony? Aby ocenić stan zużycia opon szosowych, i dzięki temu wiedzieć kiedy należy je wymienić, trzeba zainteresować się stanem bieżnika. Oznaką zużycia opony może być początek strzępienia się bieżnika, seria mikro-pęknięć, bieżnik z tendencją do spłaszczania się, zanim ukaże się osnowa. W każdym z tych przypadków opona jest zużyta i należy ją wymienić.
Demontaż opony Aby zdemontować oponę, należy wypuścić powietrze z dętki, aż do momentu, kiedy przestaje z niej samo ulatywać.
Następnie można zdjąć oponę z obręczy za pomocą łyżki do opon.
Ponowny montaż opony Aby zamontować oponę, najpierw należy ułożyć jedną krawędź opony na obręczy. Następnie należy napompować dętkę do 30%, przed umieszczeniem jej w obręczy (wcześniejsze lekkie napompowanie ogranicza ryzyko przyszczypnięcia dętki). Następnie umieścić na obręczy drugą krawędź opony, zaczynając od przeciwnej strony niż wentyl. Przed kompletnym napompowaniem opony sprawdzić, czy dętka nie jest zablokowana pomiędzy oponą a obręczą.
Pompowanie opony Uważnie pompuj oponę. Zalecane ciśnienie wskazane jest na boku opony, oraz w opisie opony na stronie web. Ponadto, przed każdą jazdą upewnij się, że opona jest napompowana do odpowiedniego ciśnienia.
Porada profesjonalisty Podczas pompowania opony, pomyśl o dostosowaniu ciśnienia do terenu jazdy, a przede wszystkim do pogody. Jeśli jeździsz w deszczowe dni, pomyśl o zmniejszeniu ciśnienia w oponie, aby zwiększyć jej przyczepność. I przeciwnie, jeżdżąc w bezdeszczową pogodę możesz nieco zwiększyć ciśnienie.Ponadto, przed każdą jazdą upewnij się, że opona jest napompowana do odpowiedniego ciśnienia.
SKŁAD / PORADY
Informacje dotyczące przechowywania Ta opona posiada miękkie stopki, łatwe do złożenia do transportu i ułatwiające przechowywanie opony.
Ograniczenia w użytkowaniu Przestrzegaj zalecanego ciśnienia pompowania opisanego na oponie
NASZE ZOBOWIĄZANIA
Certyfikowane laboratorium Wheel Energy, uznawane przez największe światowe marki, robi pomiary różnych kryteriów... przyczepności, amortyzacji, wytrzymałości na ścieranie, trwałości, wydajności.
Gwarancja 2 lat
OPINIE KLIENTÓW
NIE ZAPOMNIJ O…

Klienci kupili też