Opona do roweru MTB 29x2,35 Vittoria Barzo 4C
Kod produktu: 8894216
229,99 zł
Kup teraz, zapłać później
Otrzymaj +200 pkt za zakup tego produktu
Darmowy zwrot
Pomoc specjalisty
Kod produktu: 8894216
229,99 zł
Kup teraz, zapłać później
Otrzymaj +200 pkt za zakup tego produktu
Darmowy zwrot
Pomoc specjalisty
Przeznaczona do jazdy XC w wyścigach, na suche warunki i mieszany teren.
Odkryj doskonałość dzięki tej wszechstronnej i niezawodnej oponie MTB XC. Jej solidna struktura, wzmocniona po bokach, zapewnia niezrównaną wydajność na każdym szlaku.
Wydajność energetyczna
Małe opory toczenia, dzięki mieszance GRAPHENE 4C.
Przyczepność
Rowki zwiększają przyczepność pod bocznym obciążeniem.
Trwałość
Osnowa XC Trail TLR z nylonu 120 TPI.
Kontrola
Podłużne wgłębienia na każdym z klocków bieżnika zapewniają optymalną trakcję.
Waga
745 gramów
Kompatybilność
Montaż Tubeless Ready, obręcze do 30 mm wewnątrz.
Barzo XC Trail: pewne zwycięstwo w wyścigu dzięki wzmocnionej konstrukcji. Naprzemienne centralne klocki zapewniają szybkość, klocki typu motocyklowego - optymalną przyczepność w zakrętach. Rowkowania oferują lepszą przyczepność boczną i skuteczne usuwanie błota. Opona łącząca szybkość i ochronę, od linii startu do zwycięstwa na mecie.
Stopki opony: miękkie - opona zwijana.
Średnica: 29 cali.
Przekrój: 2,35.
Montaż: Tubeless Ready.
Guma: mieszanka GRAPHENE 4C.
Wzmocnienie antyprzebiciowe: osnowa XC Trail TLR.
Osnowa: nylonowa 120 TPI.
ETRTO: 57 x 622.
Waga: 745 gramów.
Guma z dodatkiem grafenu w stopniowanej kombinacji czterech składników na centralnym pasie bieżnika i barkach opony. Dwa stabilizujące tworzywa bazowe zwiększają odporność na przebicie i tworzą podstawę do podjazdów, hamowania i pokonywania zakrętów. Tworzywa Trail ograniczają opory toczenia, zwiększają przyczepność i trakcję w ciasnych zakrętach, oraz na prostych odcinkach, na suchej i mokrej nawierzchni.
Wzmocniona osnowa wyścigowa XC-Race TLR łączy w sobie solidną i elastyczną nylonową strukturę 120 TPI z dodatkową ochroną po bokach. Reaktywna, ograniczająca drgania, dająca wrażenie miękkości na trasie, z dodatkową ochroną przed przebiciami.
Link do tutorialu:
https://www.youtube.com/watch?v=_nuNNmfifqI
Nieodpowiednia do jazdy DH, AM, ENDURO.