Opona do roweru szosowego TRIBAN PROTECT 650X25 ze sztywną stopką/ETRTO 25-571
Kod produktu: 8551726
0,0 (56)59,99 zł
Kup teraz, zapłać później
Rozmiar: 25-571
Jak wybrać rozmiar?Darmowy zwrot
Pomoc specjalisty
Kod produktu: 8551726
0,0 (56)59,99 zł
Kup teraz, zapłać później
Darmowy zwrot
Pomoc specjalisty
Stworzyliśmy tę oponę do regularnego użytku w rowerze szosowym, do jazdy sportowej i rekreacyjnej. Waga: 300 g.
Doskonała ochrona dzięki bardzo gęstej siatce nylonowej pod bieżnikiem.Sztywna, stalowa stopka, zwiększająca wytrzymałość. Boki opony z technologią skinwall, dla większej lekkości.
Kompatybilność
Do dętek 650X18/25 i kół 650 mm.
Przyczepność
Dobra przyczepność dzięki żłobieniom na bokach opony.
Wytrzymałość na przebicia
Ochrona przed przebic: gęsta siatka nylonowa pod bieżnikiem.
Wydajność energetyczna
Przekrój 25 mm zapewnia wyjątkową wydajność.
Aby ocenić stan zużycia opon szosowych i dzięki temu wiedzieć kiedy należy je wymienić, trzeba zainteresować się stanem bieżnika. Oznaką zużycia opony może być:
- strzępiący się bieżnik,
- mikro-pęknięcia,
- bieżnik, który ma tendencję do spłaszczania się,
- widoczna osnowa.
W każdym z tych przypadków opona jest zużyta i należy ją wymienić.
Aby zdemontować oponę, należy wypuścić powietrze z dętki, aż do momentu, kiedy przestaje z niej samo ulatywać.
Następnie można zdjąć oponę z obręczy za pomocą łyżki do opon.
Aby ponownie zamontować oponę, połóż jedną stronę opony na dnie obręczy. Następnie należy napompować dętkę do 30%, przed umieszczeniem jej w obręczy (wcześniejsze lekkie napompowanie ogranicza ryzyko przyszczypnięcia dętki). Następnie umieścić na obręczy drugą krawędź opony, zaczynając od przeciwnej strony niż wentyl. Przed kompletnym napompowaniem opony sprawdzić, czy dętka nie jest zablokowana pomiędzy oponą a obręczą.
Uważnie pompuj oponę. Zalecane ciśnienie wskazane jest na boku opony, oraz w karcie produktu.
Ponadto, przed każdą jazdą upewnij się, że opona jest napompowana do odpowiedniego ciśnienia.
Podczas pompowania opony, pomyśl o dostosowaniu ciśnienia do terenu jazdy, a przede wszystkim do pogody. Jeśli jeździsz w deszczowe dni, pomyśl o zmniejszeniu ciśnienia w oponie, aby zwiększyć jej przyczepność. I przeciwnie, jeżdżąc w bezdeszczową pogodę możesz nieco zwiększyć ciśnienie.
Część główna 30% Guma lateksowa, 30% Guma, 20% Stal, 20% Poliamid
Ta opona wyposażona jest w sztywne stopki, odradzane jest więc składanie jej, gdyż grozi to uszkodzeniem. Zalecamy przechowywanie z zachowaniem jej oryginalnego kształtu.
Przestrzegać zaleceń dot. pompowania widocznych na oponie.
W firmie B'twin projektujemy opony jutra: nasi inżynierowie z działu badań i rozwoju nadają im końcową formę w naszej międzynarodowej siedzibie w Lille we Francji. Następnie są one testowane w naszych laboratoriach i zatwierdzane podczas użytkowania przez nasz zespół profesjonalistów, aby zapewnić im niezawodną jakość. Powołujemy się na te kompetencje umieszczając na oponach z gamy Btwin napis "DESIGNED IN FRANCE".
Certyfikowane laboratorium Wheel Energy, uznawane przez największe światowe marki, robi pomiary różnych kryteriów: przyczepności, amortyzacji, wytrzymałości na ścieranie, trwałości, wydajności.
Aby dowiedzieć się więcej na temat tego produktu, sprawdź instrukcja