Projekt+
Więcej kolorów, więcej rozmiarów, więcej produktów!
Nie znalazłeś produktu w sklepie?
Zamów interesujący Cię produkt w kiosku dostępnym w sklepie stacjonarnym
Zapłać w Punkcie Obsługi Klienta albo za pobraniem
Odbierz zamówienie w zadeklarowanym sklepie bądź oczekuj kuriera w miejscu zamieszkania

Twoje korzyści:


Wszystkie produkty

Projekt+ to nic innego jak największy Decathlon na świecie. W jednym katalogu dostępna jest cała oferta Decathlon.

Dostępność

Nie znalazłeś interesującego Cię produktu w sklepie? Zamów go z dostawą do domu bądź z odbiorem w wybranym sklepie!

Brak dodatkowych kosztów

Jedyny koszt to koszt produktu. Dostawa gratis!

Płatność

Za zamówienie możesz zapłacić na miejscu w sklepie bądź zamówić z odbiorem w domu z płatnością kurierowi!

Najważniejsze pytania

Które z moich danych muszę dostarczyć?
Oprócz imienia i nazwiska, daty urodzenia oraz adresu, potrzebujemy Twojego adresu e-mail oraz nr telefonu, aby poinformować Cię o dostawie zamówienia. Tych danych potrzebujemy również, aby powiadomić Cię, że zamówienie zostało wysłane bądź jest już gotowe do odbioru.
Czy gdy nie wyloguję się po złożeniu zamówienia, kolejny klient może dokonać zamówienia na moje dane?
Oczywiście, że nie. Po poprawnie złożonym zamówieniu jesteś automatycznie wylogowany.
Czy możliwa jest wysyłka produktów wielkogabarytowych?
Oczywiście dostarczymy każdy zamówiony produkt. Jedyny koszt, jaki pokrywasz to koszt produktu!
Co w przypadku, gdy rozmiar produktu okaże się nieodpowiedni?
Wymiany bądź zwrotu możesz dokonać w dowolnym sklepie stacjonarnym Decathlon. Nie ponosisz wtedy kosztu wysyłki, a do całej procedury wystarczy jedynie faktura.

W przypadku wymiany bądź zwrotu formą wysyłkową należy stworzyć formularz wymiany/zwrotu na stronie Decathlon.pl w zakładce Dokonanie zwrotu, wydrukować go, a następnie dołączyć do przesyłki, którą należy odesłać na adres podany przy tworzeniu formularza dowolnym przewoźnikiem.

Na zwrot bądź wymiany produktów nieużywanych posiadasz 30 dni od daty otrzymania zamówienia. W przypadku posiadania karty stałego klienta zwrot bądź wymiana jest bezterminowa.
Jaki jest okres oczekiwania na dostawę?
Dostawa zależna jest od tego, czy produkt dostępny jest na magazynie regionalnym (2 dni robocze) czy kontynentalnym (5 dni roboczych). Takie informacje są dostępne przy każdym produkcie.
Jaki jest koszt dostawy?
Płacisz jedynie za produkt. Dostawa jest gratis.
Czy mogę zapłacić w sklepie? Czy mogę zapłacić przy odbiorze?
Oczywiście. Sam decydujesz, jaką formą płatności jest Ci wygodniej opłacić zamówienie.
Czy mogę anulować zamówienie i otrzymać zwrot płatności w sklepie?
W razie anulacji zamówienia wystarczy jedynie poprosić pracownika sklepu o anulację zamówienia. Gdy zdążysz już opłacić zamówienie, na miejscu otrzymasz zwrot gotówki.
Czy sklep może wystawić korektę faktury?
Gdyby dane na fakturze były niepoprawne, wystarczy zgłosić się pod nr 800 808 007 bądź na adres edecathlon@decathlon.com
Czy mogę dodać rachunek za zakup plus do Karty Stałego Klienta?
Oczywiście. Aby transakcja i punkty były widoczne w Karcie Stałego Klienta wystarczy, aby nr karty był dodany do konta, z którego dokonujesz zamówienia.
Masz więcej pytań?