Reklamacje

W celu złożenia reklamacji produktów zakupionych w sklepie decathlon.pl prosimy o udanie się bezpośrednio do sklepu stacjonarnego lub przesłanie wiadomości na adres:

edecathlon@decathlon.com

wraz z:

  • numerem zamówienia
  • opisem reklamacji
  • zdjęciem
  • formą oczekiwanej rekompensaty

Po wysłaniu wiadomości należy również utworzyć kartę zwrotu, która jest dostępna po zalogowaniu na moje konto internetowe.

Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie biuro obsługi klienta będzie kontaktować się z Państwem w celu dokończenia procesu reklamacji. W takim przypadku decathlon.pl zamawia kuriera po odbiór reklamowanego produktu. Klient zobowiązany jest do utworzenia wyżej wspomnianej karty zwrotu oraz dołączenia jej do przesyłki.

Zakupy dokonane w sklepach stacjonarnych można reklamować bezpośrednio w dowolnym sklepie na terenie Polski.