UWAGA ! DOSTAWA GRATIS !!!
errorSearchInfoBulle Wpisz poszukiwaną frazę
  • DecathlonCompletionCategoriesTitle
  • DecathlonCompletionTopSearchesTitle
B'TWIN koniec serii mobile

Amortyzowana rama, widelec z blokadą, ham.tarczowe

Rowery Rowery - Rower górski ROCKRIDER 500 S B'TWIN - Rowery
Rowery

Rower górski MTB ROCKRIDER 500 S B'TWIN

B'TWIN
Przeznaczenie: dla rowerzystów, rower górski na sportowe wyprawy. Zafunduj sobie komfort! Rowery gwarancja dożywotnia

Wybierz rozmiar

Wybierz rozmiar

Decathlon

do 1 799zł00 -17 %

od 1 499zł00**

DecathlonDeeeTaxMentionAfterPrice /

Cena zwykle obowiązująca w sklepie: 1 799zł00 1 499zł00 **

Sprawdź dostępność w Twoim sklepie.

Od 26/07/2015 W

** Od 25/07/2015 W

* WYPRZEDAŻE od do i do wyczerpania zapasów!
** WYPRZEDAŻE od 25/07/2015 do i do wyczerpania zapasów!

od i do wyczerpania zapasów

*Produkt po obniżonej cenie

od i do wyczerpania zapasów

*Produkt po obniżonej cenie

* Cena od 26/07/2015 i do wyczerpania zapasów!
Kod : 8208677
Rama Nowa rama S.I.X z aluminium 6061, o zwiększonych wymiarach, o 15% sztywniejsza i lżejsza niż jej wcześniejsza wersja. Skok z tyłu 120 mm, oparty na słynnym systemie "monopivot", który zapewnia dużą czułość na małe drgania, a jednocześnie jest zwarty podczas dużych wstrząsów. System zmontowany na łożyskach maszynowych, zapewniających dłuższą trwałość. Geometria zapewnia komfort i skuteczność kierowania. Kąt główki ramy 69° zapewnia większą stabilność. Waga = 2,7 kg w rozm. M, bez amortyzatora.
Widelec Widelec Rockrider 120 mm, z regulacją naprężenia wstępnego (twardość sprężyny wewnętrznej) na lewej goleni: łatwa regulacja i konserwacja. Górne golenie o dużej średnicy (32 mm), zapewniające większą sztywność. Pokrętło blokady na prawej goleni, aby zapobiec pompowaniu na dobrej, równej nawierzchni (szosa, gładka droga gruntowa, etc.).
Zawieszenie Amortyzator hydrauliczny sprężynowy, z ręczną regulacją twardości, w dowolnym momencie, bez narzędzi.
Napęd Mechanizm korbowy Suntour XCT z tarczami 22x32x42 zęby.
Przerzutka tylna Shimano ACERA nowej generacji; zmiana przełożeń jest zdecydowana, szybka, skuteczna i niezawodna. Przerzutka przednia Shimano Tourney. Linki nie ciągłe, aby zyskać na wadze i precyzji. Manetki przerzutek zintegrowane z klamkami hamulcowymi, aby zyskać na wadze. Kaseta 9 rzędowa SRAM ESP 5.0 z zębatkami 11x34. Łańcuch SRAM, montowany za pomocą spinki.
Hamulce Hamulce tarczowe mechaniczne Hayes MX5, zapewniające silne hamowanie, i łatwość jego dozowania. Konserwacja i regulacje bardzo łatwe do wykonania. Tarcza przednia i tylna 160 mm. Szczęki „postmount” z przodu i z tyłu, przykręcone bezpośrednio do ramy / widelca: aby zyskać na wadze i ułatwić regulację.
Rura kierownicy Kierownica Rockrider Sport oversize z aluminium, o średnicy oversize i 640 mm szerokości, aby zwiększyć sztywność i stabilność na zjazdach.
Wspornik kierownicy mostek kuty Rockrider z aluminium, o średnicy oversize, aby zwiększyć sztywność. Oznakowania poszczególnych części pomagają odnaleźć najlepszą regulację.
Układ kierowniczy Stery A-headset pół zintegrowane, zapewniające lepszą szczelność, precyzję i look. Gripy Rockrider o jednolitej gęstości, o długości 120 mm.
Siodło Nowe siodło Rockrider by Selle Royal, z wtryskiwanego poliuretanu, przewiewne, pokrycie zabezpieczone przed zdarciem po bokach.
Sztyca siodła Sztyca podsiodłowa Rockrider 29,8 mm średnicy i 350 mm długości. Zacisk siodła anodowany, regulowany bez narzędzi.
Koła Koła Rockrider Sport, z obręczami z aluminium o 32 otworach i dwukomorowe: wytrzymałe na wstrząsy i z gwarancją centrowania koła, zapewniona lekkość! Piasty z aluminium, kompatybilne wyłącznie z hamulcami tarczowymi.
Opony Opona przednia i tylna KENDA Nevegal 26x2.10, ze sztywną stopką, znana ze swej wszechstronności: dobrze zachowuje się na każdym rodzaju nawierzchni i przy każdej pogodzie (suchej lub wilgotnej), dzięki profilowi klocków, bardzo wyraźnie zaznaczonych i umieszczonych również po bokach bieżnika, a także dzięki miękkiej gumie „Stick E”, zapewniającej dobrą przyczepność. Opony montowane z dętkami.
Pedały Pedały platformowe Wellgo, z noskami bez pasków, zapewniające dobre trzymanie stopy podczas jazdy i szybkie wyjęcie stopy z noska w razie utraty równowagi.
Akcesoria Przezroczyste, samoprzylepne ochraniacze dolnych rur tylnego trójkąta: lakier na twojej ramie jest całkiem bezpieczny.Kompatybilny z uchwytami na bidon, torbą podsiodłową, błotnikiem mocowanym do skośnej rury ramy i sztycy podsiodłowej.
Waga 14,9 kg w rozm. S.
Wspomaganie elektryczne Brak wspomagania elektrycznego.
Informacje techniczne
Informacje / Koncept / Technologie
Informacje / Koncept / Technologie
Twoje opinie
Internauci oglądali również...
Informacje dotyczące przechowywania Przechowywanie roweru w suchym pomieszczeniu w temperaturze pokojowej, z dala od produktów powodujących korozję, oraz od słonej atmosfery.
Zalecenia dot. konserwacji Prosimy przeczytać i przestrzegać zasad użytkowania zawartych w instrukcji dołączonej do roweru Rockrider. Porady konserwacyjne i poszczególne regulacje są dostępne na www.btwin.com. Przegląd (w ciągu 6 miesięcy od kupna) w serwisie Twojego sklepu jest DARMOWY i ZALECANY.
Gwarancja Rama, kierownica i mostek objęte dożywotnią gwarancją. Części - 2 lata (oprócz zużywających się).

4,3 / 5

39 Opinie

37 użytkowników poleca ten produkt

Napisz swoją opinię
Sortuj według :

Trochę na tak i trochę na nie.

Wytrzymałość i praca niezbyt drogiego wyposażenia.

Niedopracowane szczegóły.

06/12/2015

  (Polska)

4 5

Używany od 7 do 12 miesięcy Katowalem rockridera przez ostatni rok po kamienistych i korzeniowatych trasach zjazdowych enduro. Wziąłem nim nawet udział w zawodach emtb w Mieroszowie. Przeżył i pozwolił ulokować się w środku stawki. Nic się nie zerwalo, ani nie poluzowalo więc zasłużył na szacunek. Amortyzatory robia tyle na ile wyceniana jest ich wartość. Zawiodło mnie przygotowanie tego rowera do sprzedaży. Luźne szprychy doprowadzili do scentrowania kół nim tak naprawdę sezon się zaczął. Bębenki hamulców były pod złym kątem co powodowało tarcie klocków o tarcze przy dovrze założonym kole (dziwilo mnie przy zakupie dlaczego hamulce są poluzowane).

B Twin

Solidna konstrukcja

Cieżki

11/10/2015

  (Polska)

4 5

Używany od 3 do 6 miesięcy Rower za te pieniądze jest na wypasie nadaje się w teren jak i do wypraw po ulicach

Fajna baza

27/08/2015

  (Polska)

4 5

Rower jest fajną bazą aby poskładać sobie taniego full'a. Wystarczy wymienić widelec i damper.

500S

wygodna rama, przedni amortyzator

tylny amortyzator, słabe wyposażenie

14/08/2015

  (Polska)

4 5

Używany od 3 do 6 miesięcy Rower posiadam od około 4 miesięcy. Jeżdżę nim głównie po asfalcie ale zdarzają się wypady do lasu na ścieżki bardziej hardkorowe. Przez ten czas zauważyłem już kilka wad:
• Mocowanie sprężyny tylnego amortyzatora nie jest stabilne i sprężyna stuka/ obciera o cylinder (wyraźnie widać miejsce obtarcia).
• Zakrętka suportu (model Shimano bb un26) jest plastikowa przez co mniej trwała i po wypadach do lasu potrafi zrobić się spory luz – wymaga dokręcenia specjalnym kluczem.
• Od razu po zakupie postanowiłem sam nasmarować łożyska piast – i słusznie bo smaru było tam dosłownie kapnięte. Przy dłuższym użytkowaniu w takim stanie mogła by być konieczna wymiana.
• Czasami gdy się wciśnie mocniej w pedał naprężony łańcuch potrafi się krzywo ułożyć i po chwili nieprzyjemnie przeskoczyć.
• Szukałem stopki do tego modelu lecz nic nie znalazłem, w sklepie też nie potrafili mi doradzić.
O rower dbam na bieżąco i sam go serwisuję, szkoda tracić czas na oddawanie go do sklepu.
Poza tym rower jest bardzo fajny, wygodnie się nim jeździ. Mimo że jest to rower ‘hipermarketowy’ myślę, że mógłbym go polecić.

Odpowiedź marki

Dzień Dobry,

Dziękuję za komentarz. Chciałbym sprostować zdanie dot. "roweru hipermarketowego". Wszystkie rowery marki B'TWIN projektowane są w naszej siedzibie w Lille. Wszystkie stałe elementy są naszej produkcji, na ramę, mostek oraz sztywny widelec w każdym rowerze udzielamy dożywotniej gwarancji. Osprzęt w każdym rowerze jest markowy, np: Shimano, Sram, można go dowolnie w późniejszym czasie wymieniać, oraz modyfikować.

Pozdrawiam,

Wojciech Wiktor B'Twin specialist DECATHLON

STOPKA DO ROWERU

WYGLĄD,OSPRZĘT,CENA.

Brak możliwości zamontowania stopki.

18/07/2015

  (Polska)

4 5

Używany od 2 do 8 tygodni Posiadam rower od kilku dni.Pierwsze wrażenia bardzo fajny rower
za oferowaną cenę. Posiada również małe wady - brak mozliwości
montażu stopki tak poinformowano Mnie w sklepie,jak również jest
problem ze skrzypieniem tylnego amortyzatora w ramie o rozmiarze XL

Wystąpił błąd
Informacje techniczne
Informacje / Koncept / Technologie
Twoje opinie
Internauci oglądali również
Internauci oglądali również