+ 70 sportów oraz 40 tys. artykułów on-line
errorSearchInfoBulle Wpisz poszukiwaną frazę
  • DecathlonCompletionCategoriesTitle
  • DecathlonCompletionTopSearchesTitle

Mój koszyk (0)

B'TWIN

Rower wyścigowy z aluminium, z potrójną tarczą

Rowery Rowery - Rower szosowy TRIBAN 300 B'TWIN - Rowery
  • Rowery Rowery - Rower szosowy TRIBAN 300 B'TWIN - Rowery
  • Rowery Rowery - Rower szosowy TRIBAN 300 B'TWIN - Rowery
  • Rowery Rowery - Rower szosowy TRIBAN 300 B'TWIN - Rowery
  • Rowery Rowery - Rower szosowy TRIBAN 300 B'TWIN - Rowery
  • Rowery Rowery - Rower szosowy TRIBAN 300 B'TWIN - Rowery
  • Rowery Rowery - Rower szosowy TRIBAN 300 B'TWIN - Rowery
Kod : 8239800
Rowery

Rower szosowy TRIBAN 300 B'TWIN

B'TWIN
Przeznaczenie: do okazjonalnej jazdy rowerem szosowym, na wyjazdy od 30 do 60 km i rozpoczęcia przygody z rowerem wyścigowym. rama aluminiowa i 24 przełożenia Rowery gwarancja dożywotnia

Wybierz rozmiar

Wybierz rozmiar

Decathlon

do 1 499zł00 - %

od 1 499zł00**

DecathlonDeeeTaxMentionAfterPrice /

Cena zwykle obowiązująca w sklepie: 0zł00 1 499zł00 **

Sprawdź dostępność w Twoim sklepie.

Od W

** Od W

* WYPRZEDAŻE od do i do wyczerpania zapasów!
** WYPRZEDAŻE od do i do wyczerpania zapasów!

od i do wyczerpania zapasów

*Produkt po obniżonej cenie

od i do wyczerpania zapasów

*Produkt po obniżonej cenie

* Cena od i do wyczerpania zapasów!
Dostawa do domu 30/12/2014
     Dostawa gratis !

Mocne strony

    • Wieczysta gwarancja
    • B’TWIN oferuje dożywotnią gwarancję na ramę, mostek, kierownicę i widelec.
    • Skuteczność
    • Mechanizm korbowy trzyblatowy, 24 przeł., zmiana biegów Microshift na kierownicy
    • Optymalna postawa
    • Dostępny w 8 rozmiarach, dla większej wygody, w tym rozmiar 43(26") dla dzieci.
    • Lekkość
    • Rama z aluminium po obróbce termicznej, do poprawy dynamiki.
  1. Gwarancja Dożywotnia na: ramę, mostek, kierownicę i widelec w tym modelu. Szczegóły na btwin.com.

Charakterystyka produktu

Rozmiar
43/45/48/51/54/57/60/63
Kolor
biały
Waga
10,9 kg w rozm. 57

Informacje techniczne

  • 1

    Rama Aluminium 6061 T6 sloping z główką ramy do sterów zintegrowanych. Krótka geometria, 1900 g w rozm. 57, solidna rama, dostępna w 8 rozmiarach, dla użytkowników od 140 cm do 200 cm.

  • 2

    Widelec / amortyzacja Widelec wygięty, pivot 1"1/8 aheadset, filtruje drgania z nawierzchni i jest bardzo pewny podczas wstrząsów. Waga 900 g.

  • 3

    Napęd Manetki MICROSHIFT 8 biegowe. Bardzo precyzyjne i szybkie, o solidnej konstrukcji, ergonomiczne i bardzo wygodne, klamki przyjemne dla każdych dłoni. Przerzutki MICROSHIFT przednia i tylna, bardzo precyzyjne, umożliwiają zaskakujące "krzyżowania" łańcucha.

  • 4

    Hamulce Btwin na podwójnym pivocie, z klockami zamontowanymi na obudowach, aby ułatwić ich wymianę, kiedy są zużyte, bez zmiany położenia hamulców.

  • 5

    Mechanizm korbowy / kaseta Mechanizm korbowy trzyblatowy 50/39/30 z aluminium, który doskonale sprawdza się zarówno w płaskim terenie, jak i na wzniesieniach.

    Mechanizm korbowy z dwoma tarczami 38 X 28 (Wheel top) w rozmiarze 43 (dziecięcy).

    Korby:
    43: 160 mm,
    45, 48, 51, 54: 170 mm,
    57, 60, 63: 175 mm.
    Kaseta Sunrace: 12-13-15-17-19-21-23-25.

  • 6

    Kierownica / mostek / stery Kierownica, wspornik BTWIN oversize compact, rozmiar tych elementów proporcjonalny do rozmiaru ramy.
    Mostek:
    Rozmiar - Długość:
    45 - 70 mm,
    48, 51 - 80 mm,
    54, 57 - 100 mm,
    60 - 110 mm,
    63 - 130 mm.

    Rura kierownicy:
    Rozmiar - Długość oś-oś:
    45 - 380 mm,
    48, 51 - 400 mm,
    54, 57 - 420 mm,
    60, 63 - 440 mm.

  • 7

    Koła Btwin aluminium dwukomorowe, 32 szprychy z inoxu, zaciski z przodu i z tyłu.

  • 8

    Opony Hutchinson Equinox, doskonałe opony na treningową jazdę w szybkim rytmie. Waga 290 gramów. Wyposażone w stalowe stopki, guma dwuskładnikowa, bieżnik twardszy niż boki opony, na osnowie 66 TPI.
    Opony KENDA dla rozmiarów 43, 45, 48, 51, dla kół 650.

  • 9

    Siodło / sztyca podsiodłowa Sztyca siodła Btwin z aluminium, regulacja śrubą BTR, siodło Btwin, ergonomiczne i przyjemne, nawet podczas długiej jazdy.

  • 10

    Pedały Pedały platformowe z noskami.

  • 11

    Różne Waga 10,9 kg w rozmiarze 57 z pedałami.

Informacje / Koncept / Technologie

Informacje dotyczące przechowywania

Opony przechowywać napompowane do 5 barów, aby zapobiec ich deformacji podczas dłuższego przechowywania.

Zalecenia dot. konserwacji

Mycie myjką wysokociśnieniową jest zabronione. Łańcuch i napęd muszą być chronione cienką warstwą oleju, aby zapewnić ich skuteczność.

Twoje opinie

4,3 / 5

28 Opinie

27 użytkowników poleca ten produkt

Napisz swoją opinię
(0)
(0)
Sortuj według :

Zastanawiam się nad zakupem Tribana 300

16/12/2014

  (Polska)

30-39 lat    Mężczyzna

5 5

Używany od 1 tydzień lub mniej Planuje się nim poruszać po mieście, ścierzach rowerowych, drogach szutrowych - czyli takie zastosowanie turystyczne. Planuje jeździc nim do pracy. Ale równierz planuję start w maratonach rowerowych typu kaszubska runda.
Mam w związku z tym pytanie czy da się do niego założyć błotniki i szersze opony z bierznikiem np. 28C ?

Odpowiedź marki

Dzień Dobry,

Dziękuję za pytanie. Rower jak najbardziej nadaje się do startów w maratonach szosowych, pierwszych wyścigach. Należy jednak pamiętać, że jest to rower szosowy, przeznaczony do użytkowania na drogach asfaltowych, opony są bez bieżnika, zakazane jest poruszanie się po drogach szutrowych, nie utwardzonych. Będzie to miało wpływ na działanie napędu, oraz może zagrażać elementom stałym takim jak widelec, rama czy mostek.

Opony jak najbardziej można zamontować ( 28c ) Montaż błotników też jest możliwy - widelec oraz rama są przystosowane do montażu tego typu akcesoriów.


Pozdrawiam,
 

Wojciech Wiktor B'Twin specialist DECATHLON

Co wybrać?

09/12/2014

  (Polska)

40-49 lat    Mężczyzna

5 5

Zastanawiam się między Tribanem a Fitem 300 ?? Byłby to mój pierwszy szosowy rower. Mam górala B'twina i jest super. Teraz chcę pośmigać po asfalcie.
Różnica finansowa dość znaczna. Nigdzie nie mogę znaleźć sensownego porównania.

Odpowiedź marki

Dzień Dobry,

Dziękuję za pytanie, różnica jest znacząca.

Rower Triban fit 300 przeznaczony jest do jazdy szosowej miejskiej, do krótkich dystansów, np: dla osób dojeżdżających do pracy, które chcą poczuć szybkość, zachować prostą sylwetkę. W rowerze fit 300 zastosowano standardowe manetki zmiany biegów, tzw trigery.

Rower szosowy Triban 300 przede wszystkim służy do dłuższych jazd, treningów. Przeznaczony jest dla osoby, która chce rozpocząć przygodę z szosową jazdą ( pozycja sportowa: plecy zgięte, sylwetka cały czas pochylona, zmiana biegów specyficzna i występująca tylko w rowerach szosowych, tzw klamkomanetka: hamulec połączony jest ze zmianą biegów.)

Jeżeli ma Pan jeszcze jakieś pytania, to proszę o kontakt.

Wojciech Wiktor B'Twin specialist DECATHLON

Ziemowit uznał(a) tę odpowiedź za przydatną

Dobra szosa na początek

Cena

Średnio wygodne siodełko

06/12/2014

  (Polska)

Poniżej 20 roku życia    Mężczyzna

4 5

Używany od 3 do 6 miesięcy Dobra szosa na początek. Po przejechaniu 600 km jako na pierwszej szosie jestem zadowolony. Nie odczuwałem dyskomfortu po przejechaniu dystansu ok 100 km dziennie, więc jest dobrze.

narazie spisuje się ok toszkę trzeba podrególowac

wygląd

napęd

11/11/2014

  (Polska)

30-39 lat    Mężczyzna

4 5

Używany od 2 do 8 tygodni trzeba wyrególowac przeżutke nieraz ciężko płynnie zmieniac biegi szczególie na największej tarczy zprzodu i cztery najmnejsze z tyłu

Bardzo rzyzwoita szosówka za przystępną cenę

Geometria ramy, kierownica, klamkomanetki

Korby, suport

10/10/2014

  (Polska)

50-59 lat    Mężczyzna

4 5

Używany od 1 tydzień lub mniej Dla wszystkich kupujących – proszę sprawdzić przykręcenie mostka do rury sterowej widelca. Po odkręceniu kapsla mogłem swobodnie przestawiać kierownicę – śruby blokujące mostek były luźne. Na szczęście sam sprawdzam zawsze takie rzeczy – serwis własny najlepszy.