B'TWIN 11255

Karbonowa rama i grupa Shimano Ultegra 11-rzędowa

Rowery Rowery - ROWER SZOSOWY ULTRA 720 CF B'TWIN - Sporty
Rowery

ROWER SZOSOWY ULTRA 720 CF B'TWIN

B'TWIN
Przeznaczenie: do wyczynowej jazdy rowerem szosowym (kolarstwo sportowe, triathlon, duathlon) na równinach i w górach. Rama i widelec stworzone we współpracy z drużyną BTWIN RACING TEAM U19. Homologacja UCI na zawody szosowe.

Wybierz rozmiar

Wybierz rozmiar

Decathlon

do 9 999zł00 - %

od 9 999zł00*

DecathlonDeeeTaxMentionAfterPrice /

Sprawdź dostępność w Twoim sklepie.

Od do

** Od do

** WYPRZEDAŻE od do i do wyczerpania zapasów!

od i do wyczerpania zapasów

*Produkt po obniżonej cenie

od i do wyczerpania zapasów

*Produkt po obniżonej cenie

* Cena od i do wyczerpania zapasów!
Dodaj do listy życzeń
Produkt jest już dodany
Dostawa do domu 13/12/2016
     Dostawa gratis !
Podaruj sport w prezencie
Kod : 8339668

Ze względów logistycznych rowery zakupione na decathlon.pl dostarczane są wstępnie wyregulowane, lecz ze skręconą w poprzek kierownicą oraz odkręconymi pedałami. Dlatego też do każdego roweru Decathlon załącza dodatkowo prostą instrukcję oraz specjalny klucz, z których pomocą każdy będzie w stanie samodzielnie przygotować swój rower.

Sprawdź jak przygotować swój rower zakupiony na decathlon.pl

ZDJĘCIA NASZYCH KLIENTÓW
MOCNE STRONY
Wydajność energetyczna Grupa Shimano ULTEGRA 11-rzędowa, koła Mavic Ksyrium SLS.
Lekkość Nowa rama i widelec BTWIN ULTRA Evo Dynamic.
Precyzja Hamulce direct-mount Ultegra (na przednich szczękach), aby zyskać większą moc.
CHARAKTERYSTYKA PRODUKTU
Rozmiary
XXS / XS / S / M / L / XL
Waga
7,2 kg
INFORMACJE TECHNICZNE
Pedały Rower sprzedawany bez pedałów.
Widelec / Amortyzacja B'TWIN ULTRA Evo Dynamic wyłącznie dla ramy B'TWIN ULTRA Evo Dynamic.
Waga 320 g.
Widelec jest w całości węglowy.
Siodło / sztyca podsiodłowa Siodło FIZIK Antares R7 P Special Edition.
System WingFlex.
Skorupa: nylon/wzmocnienie karbonowe.
Pręty magnezowe.
Pokrycie Microtex.
Waga: 210 g.
Wymiary: 275x142 mm.
Waga 7,2 kg w rozm. M bez pedałów.
Opony Opona IKSION PRO GRIPLINK z przodu i IKSION PRO POWER LINK z tyłu: maksymalna przyczepność w strategicznych punktach.
Struktura o podwójnej gęstości "S+" z materiałem 60a. "S+" to lepsza przyczepność na poziomie barków.
Słabe opory toczenia.
Struktura o podwójnej gęstości "S+" z materiałem 60a po środku. Gładki profil.
Większa odporność na przebicia i przecięcia.
Ochrona przed przebiciami o dużej wytrzymałości: nylon. Solidna osnowa: nylon 127 TPI.
Waga: 215 g (700x23c).
Kierownica / mostek / stery Kompaktowa kierownica DEDA ZERO 2 jest dostosowana do rozmiaru roweru, z aluminium 6061 T6.
Jej kompaktowy kształt nie wyróżnia się w peletonie: pozwala ułożyć dłonie u dołu kierownicy, nie powodując dyskomfortu.
Waga kierownicy wynosi 320 g w rozmiarze 420 mm.
Mostek DEDA ZERO 2 z aluminium 6061 T6, również dostosowany do rozmiaru roweru. Jego waga to 140 g w rozm. 110 mm.
Układ kierowniczy wyposażony jest w szczelne łożyska o dużej trwałości.
Mechanizm korbowy / Kaseta Shimano ULTEGRA 6800, optymalna równowaga pomiędzy lekkością i sztywnością. Tarcze SG-X hyperdrive, tarcza zewnętrzna Hollowglide, lekka, sztywna i wytrzymała.
Waga: 764 g w rozm. 170 mm.
Kaseta 11-rzędowa Shimano ULTEGRA 6800 11/28 (11/12/13/14/15/17/19/21/23/25/28).
Napęd Mechanizm korbowy dwublatowy Compact 52 X 36 Shimano ULTEGRA 6800, 11 przełożeń.
Rozmiar korb (długość): XXS, XS, S: 170 mm / M: 172,5 mm / L, XL: 175 mm.
Rama BTWIN ULTRA z włóknami Evo Dynamic jest najbardziej udaną ramą do pokonywania długich podjazdów i wygrywania klasycznych, najbardziej wymagających wyścigów.
Ważąca 850 g (rama w rozmiarze M), wykonana jest z połączenia włókien węglowych HM i IM, aby uzyskać jedną z najlepszych obecnie na rynku relacji wagi do dynamiki.
Ten kierunek usatysfakcjonuje zarówno najbardziej wymagających górali jak i sprinterów. Suport to standard Press-fit 86, lżejszy, zapewniający większą sztywność ramy.
Hamulce Szczęki przednie: Shimano ULTEGRA 6810 Direct Mount, symetryczne osie mechanizmu dual pivot, co zapewnia bardziej skuteczną kontrolę hamowania i zwiększa jego siłę. Napięcie sprężyny jest regulowane.
Szczęki tylne: Shimano ULTEGRA 6810 (klasyczne mocowanie do tylnych widełek).
Koła Ksyrium SLS jest idealnym kołem dla kolarzy jeżdżących sportowo: jest skuteczne na wszystkich typach zawodów.
Jego waga bez opony: 1520 g.
Przetestowane pod względem technicznym, posiada małą bezwładność podczas przyspieszeń.
Szprychowanie Isopulse ze stalowymi szprychami, dzięki któremu koło jest stabilne i niezawodne.
Nowe kute szprychy ze stali, o zmiennej grubości.
Solidna obręcz ze stopu Maxtal, zapewniająca maksymalną wytrzymałość na hamowanie. Regulowane łożyska wysokiej jakości: QR.
SKŁAD / PORADY
Skład
Dry Top (for snorkel)
100.0% Włókno węglowe
Frame (for bike)
100.0% Włókno węglowe
Zalecenia dot. konserwacji UWAGA: Pamiętaj, aby sztycę siodła montować ze specjalnym smarem karbonowym, znajdującym się w torebce dołączonej do akcesoriów. Przestrzegać siły dokręcenia (między 4 a 6 N/M). Nie myć roweru myjką wysokociśnieniową. Regularnie odtłuszczać i smarować napęd, aby przedłużyć jego trwałość (polecamy użycie naszego produktu ALL IN ONE sprzedawanego wyłącznie w sklepach Decathlon).
Informacje dotyczące przechowywania Przechowywać w suchym miejscu, w temperaturze pokojowej.
Ograniczenia w użytkowaniu Montaż błotnika niemożliwy.
NASZE ZOBOWIĄZANIA
Drużyna U19 racing team: używa tej ramy na wyścigach takich jak Liege - Bastogne - Liege, lub alpejskich klasykach. Dowiedz się więcej o aktualnościach drużyny: http://www.u19racingteam.fr. Testowana także przez Lucie Croissant, mistrzynię Francji triathlonu na długim dystansie GA.
Gwarancja 5 lat na ramę i 2 lata na części.
OPINIE KLIENTÓW