B'TWIN 11256

B'TWIN ULTRA Evo Dynamic, czysta wydajność

Rowery Rowery - ROWER SZOSOWY ULTRA 740 CF B'TWIN - Sporty
Rowery

ROWER SZOSOWY ULTRA 740 CF TEAM EDITION B'TWIN

B'TWIN
Przeznaczenie: do wydajnej jazdy szosowej (sportowej, triathlon, duathlon) na równinach i w górach. Rama i widelec stworzone we współpracy z drużyną BTWIN RACING TEAM U19. Homologacja UCI na zawody szosowe.

Wybierz rozmiar

Wybierz rozmiar

Decathlon

do 13 999zł00 - %

od 13 999zł00*

DecathlonDeeeTaxMentionAfterPrice /

Sprawdź dostępność w Twoim sklepie.

Od do

** Od do

** WYPRZEDAŻE od do i do wyczerpania zapasów!

od i do wyczerpania zapasów

*Produkt po obniżonej cenie

od i do wyczerpania zapasów

*Produkt po obniżonej cenie

* Cena od i do wyczerpania zapasów!
Dodaj do listy życzeń
Produkt jest już dodany
Dostawa do domu
     Dostawa gratis !
Podaruj sport w prezencie
Kod : 8339669

Ze względów logistycznych rowery zakupione na decathlon.pl dostarczane są wstępnie wyregulowane, lecz ze skręconą w poprzek kierownicą oraz odkręconymi pedałami. Dlatego też do każdego roweru Decathlon załącza dodatkowo prostą instrukcję oraz specjalny klucz, z których pomocą każdy będzie w stanie samodzielnie przygotować swój rower.

Sprawdź jak przygotować swój rower zakupiony na decathlon.pl

ZDJĘCIA NASZYCH KLIENTÓW
MOCNE STRONY
Wydajność energetyczna Grupa Shimano Ultegra 11 Di2, koła Mavic COSMIC C40 Elite.
Lekkość Moduł rama/widelec Carbon B'TWIN ULTRA.
Siodło ANTARES, pręty carbonowe.
Precyzja Hamulce SHIMANO ULTEGRA (Direct Mount z przodu).
Kierownica Carbon DEDA Elementi
CHARAKTERYSTYKA PRODUKTU
Rozmiary
XXS / XS / S / M / L
Waga
7,05 kg
INFORMACJE TECHNICZNE
Rama BTWIN ULTRA z włóknami Evo Dynamic jest najbardziej udaną ramą do pokonywania długich podjazdów i wygrywania klasycznych, najbardziej wymagających wyścigów. Waga: 850 g (rama w rozmiarze M).
Wykonana jest z połączenia włókien węglowych HM i IM, aby uzyskać jedną z najlepszych obecnie na rynku relacji wagi do dynamiki!
Ten kierunek usatysfakcjonuje zarówno najbardziej wymagających górali jak i sprinterów. Suport to standard Press-fit 86, lżejszy, zapewniający większą sztywność ramy.
Widelec / Amortyzacja B'TWIN ULTRA Evo Dynamic wyłącznie dla ramy B'TWIN ULTRA Evo Dynamic.
Waga: 320 g. Widelec całkowicie carbonowy.
Napęd Shimano ULTEGRA 6870 Di2, 11 przełożeń.
Lepsza ergonomia, łatwiejsza, natychmiastowa zmiana przełożeń, dzięki sterowaniu elektronicznemu.
Zmiana nie wymaga włożenia żadnej siły.
Manetki węglowe. Nowe przerzutki ułatwiają zmianę przełożeń.
Tylna przerzutka obsługuje kasety do maks. 32 zębów, do jazdy po wysokich górach. Ładowanie baterii pod mostkiem kierownicy. Moduł do ładowania umożliwia zamontowanie manetek sprinterskich na rogach kierownicy.
Hamulce Szczęki przednie: Shimano ULTEGRA 6810 Direct Mount, symetryczne osie mechanizmu dual pivot, co zapewnia bardziej skuteczną kontrolę hamowania i zwiększa jego siłę. Napięcie sprężyny jest regulowane.
Szczęki tylne: Shimano ULTEGRA 6810 (klasyczne mocowanie do tylnych widełek).
Mechanizm korbowy / Kaseta Mechanizm korbowy dwublatowy Compact 52 X 36 Shimano ULTEGRA 6800, optymalna równowaga pomiędzy lekkością, a sztywnością, tarcze SG-X hyperdrive, tarcza zewnętrzna Hollowglide, lekka, sztywna i wytrzymała. Waga 764 g w rozm. 170 mm.
Kaseta 11-rzędowa Shimano ULTEGRA 6800 11/28 (11/12/13/14/15/17/19/21/23/25/28).
Kierownica / mostek / stery Kompaktowa, carbonowa kierownica DEDA MANONERA.
Mostek DEDA SUPERLEGGERO.
Aluminium 7075. Śruby TYTANOWE.
Waga: 99 g (110 mm).
Przekrój: 31,7".
Koła MAVIC COSMIC C40 ELITE.
Materiał: obręcz z włókien węglowych 3K z systemem chłodzenia z aluminium.
Wysokość: 40 mm.
Szczelne łożyska maszynowe, regulowane.
Waga: para bez opon: 1545 g.
Przednie bez opony: 670 g.
Tylne bez opony: 875 g.
Opony Opona IKSION PRO GRIPLINK z przodu i IKSION PRO POWER LINK z tyłu: maksymalna przyczepność w strategicznych punktach.
Struktura o podwójnej gęstości "S+" z materiałem 60a. "S+" to lepsza przyczepność na poziomie barków.
Słabe opory toczenia.
Struktura o podwójnej gęstości "S+" z materiałem 60a po środku. Gładki profil. Większa odporność na przebicia i przecięcia.
Ochrona przed przebiciami o dużej wytrzymałości: nylon. Solidna osnowa: nylon 127 TPI.
Waga: 215 (700x25c) g.
Siodło / sztyca podsiodłowa Siodło FIZIK ANTARES R3 BTWIN RACING TEAM EDITION.
Pręty carbonowe, plecione 7x9.
Skorupa Wingflex™ z włókna szklanego.
Waga: 165 g.
Pedały Rower sprzedawany bez pedałów.
Waga 7,05 kg w rozm. M bez pedałów
SKŁAD / PORADY
Skład
Rama
100.0% Włókno węglowe
Zalecenia dot. konserwacji UWAGA: Pamiętaj, aby sztycę siodła montować ze specjalnym smarem karbonowym, znajdującym się w torebce dołączonej do akcesoriów! Przestrzegać siły dokręcenia (między 4 a 6 Nm).
Ograniczenia w użytkowaniu Montaż błotnika niemożliwy.
NASZE ZOBOWIĄZANIA
Sportowiec Eric Leblacher (http://www.eric-leblacher.com/) oraz triathlonistka Lucie Croissant (https://www.facebook.com/LucieCroissantTriathlon)
Gwarancja 5 lat na ramę i 2 lata na części.
OPINIE KLIENTÓW