DOMYOS

Wytrzymała na intensywny trening!

Odziez damska fitness Fitness, cross training - Skakanka skórzana DOMYOS - Fitness, cross training
Odziez damska fitness

Skakanka skórzana DOMYOS

DOMYOS
Przeznaczenie: do codziennego skakania na skakance. Wytrzymała na intensywny trening!

Wybierz rozmiar

Wybierz rozmiar

Decathlon

do 49zł99 - %

od 49zł99*

DecathlonDeeeTaxMentionAfterPrice /

Sprawdź dostępność w Twoim sklepie.

Od do

** Od do

** WYPRZEDAŻE od do i do wyczerpania zapasów!

od i do wyczerpania zapasów

*Produkt po obniżonej cenie

od i do wyczerpania zapasów

*Produkt po obniżonej cenie

* Cena od i do wyczerpania zapasów!
Dodaj do listy życzeń
Produkt jest już dodany
Dostawa do domu 06/12/2016
     Dostawa gratis !
Kod : 8212649
ZDJĘCIA NASZYCH KLIENTÓW
INTERNAUCI OGLĄDALI RÓWNIEŻ
MOCNE STRONY
Regulacja Prosta i szybka regulacja umożliwiająca dostosowanie do każdego użytkownika.
Wytrzymałość na ścieranie Skórzana lina - najbardziej wytrzymała w naszej gamie.
Jakość jazdy Metalowe łożyska kulkowe zapewniają płynne obracanie się skakanki.
Ergonomiczny chwyt Piankowe uchwyty zapewniają większy komfort podczas treningu.
INFORMACJE TECHNICZNE
Jak wyregulować długość skakanki? Wyjmij nasadkę z końca uchwytu. W celu określenia odpowiedniej długości skakanki stań stopą na środku liny i unieś uchwyty do góry, wzdłuż ciała. Dla początkujących lub osób poszukujących większej swobody: uchwyty powinny znaleźć się na wysokości barków. Dla zaawansowanych: uchwyty mogą sięgać niżej, do dolnych żeber lub pępka. Odetnij nadmiar liny - nie wkładaj go do środka uchwytu.
Zalety skakanki Skakanka jest wydajnym sposobem na spalanie kalorii, utratę wagi, wyszczuplenie sylwetki lub osiągnięcie płaskiego brzucha. Jest to ćwiczenie jednocześnie proste i kompletne. Poprawia zmysł równowagi i sprzyja utrzymaniu dobrej postawy ciała. Skakanie na skakance pobudza mięśnie dolnych partii ciała oraz ramiona, barki, mięśnie pleców i klatki piersiowej. Odpowiednie wykonywanie ruchów pozwala zwiększyć wytrzymałość fizyczną.
Skakanie bez ryzyka zranienia Technika polega na skakaniu z wciągniętym brzuchem i napiętymi mięśniami pośladków; miednica powinna być zrotowana, aby zapobiec bólom nerek i krzyża. Aby dobrze opanować skakanie na skakance i doskonalić równowagę, należy, na początku, dwukrotnie przeskakiwać przez linę przy każdym obrocie: najpierw dwa razy od prawej nogi, następnie - od lewej. Zalecane jest noszenie butów podczas skakania, by zamortyzować wstrząsy.
Wydatek energetyczny 15 minut skakania na skakance odpowiada 30 minutom biegania.
60 minutowy trening pozwala spalić do 725 kalorii!
SKŁAD / PORADY
Skład Lina: skóra naturalna. Uchwyty: pianka.
Zalecenia dot. konserwacji Czyścić suchą ściereczką.
Informacje dotyczące przechowywania Zalecane jest naprężenie skakanki przed rozpoczęciem skakania, by zapobiec jej zwijaniu się.
Ograniczenia w użytkowaniu Zalecane jest noszenie butów podczas skakania.
NASZE ZOBOWIĄZANIA
Gwarancja 2 lat
OPINIE KLIENTÓW
NIE ZAPOMNIJ O…

Klienci kupili też