Dostawa

  • Rodzaj wysyłki
  • Koszty wysyłki
    • od 149,99 zł
    • poniżej 149,99 zł
  • Paczkomat Inpost 24/7
  • InPost
  • 0,00 zł

  • 9,99 zł

  • Paczka w weekend Inpost
  • InPost
  • 5,00 zł

  • 14,99 zł

  • Dostawa do domu produktów standardowych
    • o wadze do 30 kg
  • DPD FedEx
  • 0,00 zł

  • 12,99 zł

  • Dostawa do domu produktów gabarytowych
    • o wadze 30-50kg, sprzętu fitness oraz rowerów
  • FedEx
  • 29,99 zł

  • 29,99 zł

  • Dostawa do domu produktów gabarytowych
    • o wadze powyżej 50kg oraz sprzętu fitness
  • DHL
  • 49,99 zł

  • 49,99 zł

  • Dostawa do domu z wniesieniem produktów gabarytowych
    • o wadze powyżej 30kg
  • Zadbano
  • 129,99 zł

  • 129,99 zł

  • Dostawa do domu z wniesieniem oraz montażem sprzętu sportowego
    • sprzęt sportowy tj.: atlasy, bieżnie, kosze do koszykówki, ławeczki treningowe, orbitreki, rowerki stacjonarne, stojaki treningowe, stoły do bilarda, stoły do tenisa stołowego, trampoliny, wioślarze
  • Zadbano
  • 279,99 zł

  • 279,99 zł

Sprawdź najczęstsze pytania

  • Czas dostawy zamówienia wynosi od 1 do 11 dni roboczych. Jest to czas potrzebny do zaksięgowania pieniędzy, przygotowania paczki oraz jej dostarczenia. Gdy spakujemy Twoją przesyłkę, powiadomimy Cię o tym mailowo.
  • Jeśli Twoja paczka jest z odbiorem w sklepie Decathlon, to jej losy sprawdzisz tutaj.

    Od momentu wysłania zamówienia, do 48h dostaniesz wiadomość, potwierdzającą doręczenie paczki do wybranego sklepu Decathlon.
  • Uszkodzenie zweryfikowane podczas odbioru paczki od kuriera

    Jeśli zamówienie, które do Ciebie dotarło jest uszkodzone, nie odbieraj go od kuriera. Przesyłka budzi wątpliwości, a opakowanie jest, np. uszkodzone, prosimy o odmowę jej przyjęcia i poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji. Postaramy się jak najszybciej przesłać nowy produkt lub zwrócić wpłaconą należność.

    Uszkodzenie zweryfikowane po odbiorze paczki

    W takiej sytuacji skontaktuj się z nami, wysyłając zdjęcie uszkodzonego artykułu na adres [email protected], z krótkim opisem zaistniałej sytuacji i numerem zamówienia. Po dokonaniu weryfikacji postaramy się jak najszybciej wyjaśnić niezgodność i zaproponować rozwiązanie.
  • FedEx Kurier podejmie kolejną próbę doręczenia, a w przypadku niepowodzenia, jeszcze jedną i dopiero po trzeciej nieudanej próbie doręczenia zostanie ona odesłana do naszego magazynu.
    InPost Jeśli do odbioru paczki zostało mniej niż 12 godzin i wiesz już, że nie uda Ci się jej odebrać w wyznaczonym czasie, możesz przedłużyć jej pobyt w Paczkomacie o 24h za pomocą aplikacji InPost Mobile. Po upływie 48h (bez wcześniejszego przedłużenia) wszystkie nieodebrane przesyłki zostaną zwrócone bezpośrednio do Decathlon.
    DPD W przypadku nieobecności w momencie dostawy, jest możliwość umówienia innego terminu, odbioru własnego w oddziale DPD Polska lub przekierowania do punktu DPD Pickup.
    Jeżeli chcesz przekierować paczkę pod inny adres lub do punktu DPD Pickup, zmienić jej datę/godzinę dostarczenia lub zrezygnować z niej - kliknij poniższy link: https://mojapaczka.dpd.com.pl
    Po drugiej nieudanej próbie dostarczenia przesyłki oraz w przypadku nieodebrania jej osobiście z punktu DPD Pickup lub oddziału DPD Polska w przeciągu 3 dni roboczych, przesyłka zostanie odesłana do Decathlon w ramach procesu zwrotu przesyłki nieodebranej.

    Jeśli czekasz na swoje zamówienie już parę dni roboczych i kurier w dalszym ciągu się z Tobą nie skontaktował w sprawie dostarczenia przesyłki, nie zwlekaj! Koniecznie daj nam o tym znać. W ten sposób najszybciej będziemy mogli sprawdzić, gdzie znajduje się Twoja przesyłka, a w razie potrzeby, zlecić jej poszukiwanie.