1
artykuł artykułów dla

Paski do jogi

Sortuj

Dodano Twój produkt
Zobacz opis produktu (0/5)
Otwórz
Brak produktów do porównania
Twoja porównywarka jest pełna. Usuń jeden z produktów.
Usuń
 

Paski do jogi w zestawie każdego jogina

Wiesz, że do jogi potrzebować będziesz maty. Jednak, czy masz świadomość, że są jeszcze inne akcesoria, które mogą Ci się przydać i ułatwić, a nawet umożliwić wykonywanie niektórych pozycji? Należą do nich paski do jogi, które swoim niepozornym wyglądem nie zdradzają, jak duży drzemie w nich potencjał i jak bardzo dużo od nich zależy. Dzięki nim wykonasz pozycje grawitacyjne, lepiej rozciągniesz swoje ciało i szybciej osiągniesz postawione sobie cele. Pasy do jogi sprawdzą się zarówno wśród początkujących, jak i doświadczonych joginów. Obok maty do jogi są podstawowym dodatkowym wyposażeniem.

Jak używamy pasów do jogi?

Są przydatne zarówno podczas ćwiczeń na macie, jak i przy drążkach i drabinach. Pas dobrze przyczepiamy, a jego długość regulujemy, dopasowując ją do swojego wzrostu, jak też do rodzaju wykonywanego ćwiczenia. Wykorzystując drabinkę, z pewnością wykonasz więcej pozycji, takich jak np. uttanasana i sirsasana. Pasy do jogi są więc w tym przypadku niezbędne i mają wpływ na uatrakcyjnianie treningu, który staje się ciekawszy i za każdym razem zaskakuje Cię czymś innym.

Paski do jogi doskonale sprawdzają się też podczas rozciągania. Zaczepiając je o stopy, kontrolujesz ruch, pogłębiając go w miarę możliwości. To bezpieczny i skuteczny sposób na rozciąganie ciała. Dzięki nim poznasz nową jakość ćwiczeń, odkryjesz więcej możliwości własnego ciała.

Dlaczego warto używać pasków do wykonywania pozycji odwróconych??

Pozycje odwrócone pojawiają się na etapie średnio zaawansowanym, ale ich podstawy wprowadza się też podczas zajęć dla początkujących. Pozycje te mają pozytywny wpływ na kręgosłup, który podczas ćwiczeń wydłuża się, a pozaciskane miejsca – rozluźniają. Przykładowo, w sirsasanie poprawia się krążenie limfatyczne i żylne oraz zwiększa się dopływ czystej, utlenionej krwi do komórek mózgowych. Pasy do jogi możesz również wykorzystać w pozycji psa z głową w dół, przynosząc w ten sposób ulgę lędźwiowemu odcinkowi kręgosłupa.

A Ty korzystasz z pasków do jogi? Jeżeli nie, jest to dobry moment, aby odkryć inną jakość jogi. Sprawdź również kostki do jogi w ofercie Decathlon.