7
artykuł artykułów dla

Bluzy fitness

Sortuj

Dodano Twój produkt
Zobacz opis produktu (0/5)
Otwórz
Brak produktów do porównania
Twoja porównywarka jest pełna. Usuń jeden z produktów.
Usuń
 

Bluzy na siłownię – zakładaj przed treningiem i na rozgrzewce

Pierwsze minuty na siłowni nie zawsze są przyjemne dla naszego ciała. Szczególnie zimą lub w przypadku niesprawnego ogrzewania możemy odczuwać chłód, który w żaden sposób nie motywuje nas do działania. Twoje ciało musi się dobrze rozgrzać, w przeciwnym razie Twój trening nie będzie wystarczająco efektywny, a organizm nie da z siebie wszystkiego. Potrzebujesz więc bluzy na siłownię, którą założysz przed treningiem i będziesz mieć na sobie w trakcie rozgrzewki. Potem możesz już pozostać w samej koszulce.

Dlaczego potrzebujesz bluzy na siłownię?

Przed każdym treningiem musi odbyć się rozgrzewka, gdyż Twoje mięśnie, ścięgna i stawy wymagają przygotowania do intensywnego wysiłku. Jeżeli nie wykonasz jej prawidłowo lub też całkowicie z niej zrezygnujesz, istnieje większe ryzyko wystąpienia kontuzji. Bluzy na siłownię pomagają ciału lepiej i szybciej się rozgrzać. Krew zaczyna krążyć w szybszym tempie, Twój metabolizm przyspiesza. Bluzy na siłownię są ważnym elementem przygotowania do właściwego treningu. Im niższa jest temperatura na sali czy hali sportowej, tym rozgrzewka powinna być dłuższa, Twoje ciało potrzebuje bowiem więcej czasu, aby rozgrzać się do odpowiedniej temperatury. Bluzy na siłownię warto mieć ze sobą również na hali sportowej, w parku podczas treningu biegowego, jazdy na rowerze czy też gry w piłkę na boisku.

Bluzy na siłownię lekkie i oddychające

Nie najlepiej sprawdzi się bawełniana bluza z ociepleniem. Bluzy na siłownię są wykonane z lekkich i przewiewnych materiałów, by zapewnić dobrą cyrkulację powietrza i zapobiec przegrzaniu się organizmu. Ich krój sprzyja swobodzie ruchów, a więc możesz przeprowadzić rozgrzewkę dynamiczną i bogatą w różnego rodzaju ćwiczenia. Pomimo wzrostu temperatury, ciało pozostaje suche, co sprzyja komfortowi na dalszych etapach treningu.

Rozgrzej się dobrze! Twój trening będzie wtedy skuteczniejszy i bezpieczniejszy, organizm będzie mógł wykonać cięższą pracę, a Ty szybciej zauważysz efekty i w krótszym czasie osiągniesz wyznaczone cele.