Skakanki

7 artykuł artykułów

Sortuj

  • Twój wybór: (0) Wyczyść wszystkie filtry
  • Rodzaj produktu

  • Cena

  • Ocena użytkowników

Dodano Twój produkt
Zobacz opis produktu (0/5)
Otwórz
Brak produktów do porównania
Twoja porównywarka jest pełna. Usuń jeden z produktów.
Usuń
 

Skakanki – baw się i trenuj!

Jako dziecko mogłeś skakać na niej godzinami. Nieświadomie spalałeś setki kalorii, a Twoja kondycja była coraz lepsza. To najprostszy przyrząd gimnastyczny, który dla małego człowieka jest doskonałym towarzyszem zabawy. Skakanki przeznaczone do ćwiczeń różnią się od tych, na których skakałeś w dzieciństwie. To już nie zabawki, a profesjonalne narzędzia treningowe, które mimo to zachowały swoją prostotę i uniwersalność.

Dlaczego skakanki da się lubić?

Skakanki umożliwiają przeprowadzanie bardziej zróżnicowanych treningów, w których nie ma miejsca na nudę i monotonię. Skakanie na nich modeluje sylwetkę, ze szczególnym uwzględnieniem dolnych partii ciała, jednak ręce i plecy także wykonują w tym czasie ciężką pracę, możemy więc mówić o treningu wzmacniającym i ogólnorozwojowym. Już po kilku treningach dostrzeżesz poprawę kondycji i wydolności organizmu. Wykorzystaj skakankę w trakcie rozgrzewki, a już nigdy nie pominiesz tego ważnego etapu treningu.

Skakanki kosztują niewiele, są też lekkie i mają niewielkie rozmiary. Możesz zabrać je ze sobą do parku i na wakacje, trenując w ten sposób w plenerze, na świeżym powietrzu.

Skakanki dla wymagających

Nylonowe i linowe przeznaczone są do zabawy, ale możesz je również wykorzystać na początek i do mniej wymagających treningów. Jeżeli planujesz bardziej intensywny trening ze skakanką, wybierz modele z regulowaną długością, dzięki czemu lepiej dopasujesz ją do swojego wzrostu. Skakanki z obciążeniem dodatkowo wzmocnią i pomogą Ci ukształtować mięśnie górnych partii ciała. Chcesz kontrolować swoje postępy? Jeżeli dążysz do poprawy swoich osiągów, najlepsza będzie dla Ciebie skakanka z licznikiem i wieloma innymi funkcjami, w tym pomiarem takich parametrów, jak czas, kalorie, liczba skoków czy budzik.

Wyskacz sobie formę! Skakanki możesz wykorzystać do skakania i treningu cardio, do wzmacniania dolnych partii mięśni np. przy wykrokach i zakrokach, a nawet do ćwiczeń rozciągających. Skacz i spalaj kalorie, wzmacniaj ciało i modeluj sylwetkę!