Batony proteinowe

26 artykuł artykułów

Sortuj

Dodano Twój produkt
Zobacz opis produktu (0/5)
Otwórz
Brak produktów do porównania
Twoja porównywarka jest pełna. Usuń jeden z produktów.
Usuń
 

Desery proteinowe – słodkie białko dla poprawy Twojej sylwetki i samopoczucia?

Cukier nie jest Twoim sprzymierzeńcem! Znacznie lepiej na Twój organizm wpływa dodatkowa porcja białka wspomagająca Cię w dążeniu do osiągnięcia umięśnionej sylwetki. Każdy zasługuje jednak na deser, który nie musi być cheat mealem w Twojej diecie. Desery proteinowe to zamiennik słodkości, ale przede wszystkim porcja dobrego białka, idealna przekąska potreningowa, a także alternatywa dla słodkich deserów, kiedy ulegasz pokusie.

Desery proteinowe – przekąska bez wyrzutów sumienia

Desery proteinowe polecamy sportowcom i osobom aktywnym, które stosują zbilansowaną dietę, więc przed treningiem i po jego zakończeniu muszą przyjąć odpowiednią porcję białka i węglowodanów. Są bogate przede wszystkim w proteiny, czyli źródło energii, dzięki której Twój organizm może prawidłowo funkcjonować, a w trakcie wysiłku fizycznego jest w stanie pracować bardziej intensywnie i wydajnie. Desery proteinowe zawierają w swoim składzie izolat białka serwatkowego i sojowego, koncentrat białka serwatki, kazeinę i białka jaj. Nie są pozbawione węglowodanów i tłuszczów, jednak wszystkie składniki odżywcze występują w nich we właściwych proporcjach. Desery proteinowe dostarczają energii, ale też odżywiają organizm. Świetnie sprawdzają się jako przekąska między posiłkami i oczywiście smaczny energetyczny zastrzyk przed treningiem.

Desery proteinowe na masę i redukcję

Białko oddziałuje na organizm na wiele sposobów i pełni w nim kilka ważnych funkcji. Jest niezbędne do budowania masy mięśniowej, ale też przyśpiesza przemianę materii, dlatego możesz stosować desery proteinowe w swojej diecie odchudzającej. Kontroluj jednak ilość białka spożywanego w ciągu dnia. Zbyt duża może skutkować zakwaszeniem organizmu.

Desery proteinowe powstały, aby pomóc osobom aktywnym w prawidłowym funkcjonowaniu ich organizmu i dostarczaniu mu niezbędnych składników odżywczych w odpowiednim czasie podczas treningu. Dzięki dodatkom takim jak suszone owoce, kakao czy orzechy sprawdzają się też jako alternatywa dla słodyczy. Zaspokoisz nimi ochotę np. na niezdrowy czekoladowy batonik. Sprawdź także mass gainery i białko sojowe dla sportowców.