12
artykuł artykułów dla

Batony proteinowe

Sortuj

Dodano Twój produkt
Zobacz opis produktu (0/5)
Otwórz
Brak produktów do porównania
Twoja porównywarka jest pełna. Usuń jeden z produktów.
Usuń
 

Desery proteinowe – słodkie białko dla poprawy Twojej sylwetki i samopoczucia?

Cukier nie jest Twoim sprzymierzeńcem! Znacznie lepiej na Twój organizm wpływa dodatkowa porcja białka wspomagająca Cię w dążeniu do osiągnięcia umięśnionej sylwetki. Każdy zasługuje jednak na deser, który nie musi być cheat mealem w Twojej diecie. Desery proteinowe to zamiennik słodkości, ale przede wszystkim porcja dobrego białka, idealna przekąska potreningowa, a także alternatywa dla słodkich deserów, kiedy ulegasz pokusie.

Desery proteinowe – przekąska bez wyrzutów sumienia

Desery proteinowe polecamy sportowcom i osobom aktywnym, które stosują zbilansowaną dietę, więc przed treningiem i po jego zakończeniu muszą przyjąć odpowiednią porcję białka i węglowodanów. Są bogate przede wszystkim w proteiny, czyli źródło energii, dzięki której Twój organizm może prawidłowo funkcjonować, a w trakcie wysiłku fizycznego jest w stanie pracować bardziej intensywnie i wydajnie. Desery proteinowe zawierają w swoim składzie izolat białka serwatkowego i sojowego, koncentrat białka serwatki, kazeinę i białka jaj. Nie są pozbawione węglowodanów i tłuszczów, jednak wszystkie składniki odżywcze występują w nich we właściwych proporcjach. Desery proteinowe dostarczają energii, ale też odżywiają organizm. Świetnie sprawdzają się jako przekąska między posiłkami i oczywiście smaczny energetyczny zastrzyk przed treningiem.

Desery proteinowe na masę i redukcję

Białko oddziałuje na organizm na wiele sposobów i pełni w nim kilka ważnych funkcji. Jest niezbędne do budowania masy mięśniowej, ale też przyśpiesza przemianę materii, dlatego możesz stosować desery proteinowe w swojej diecie odchudzającej. Kontroluj jednak ilość białka spożywanego w ciągu dnia. Zbyt duża może skutkować zakwaszeniem organizmu.

Desery proteinowe powstały, aby pomóc osobom aktywnym w prawidłowym funkcjonowaniu ich organizmu i dostarczaniu mu niezbędnych składników odżywczych w odpowiednim czasie podczas treningu. Dzięki dodatkom takim jak suszone owoce, kakao czy orzechy sprawdzają się też jako alternatywa dla słodyczy. Zaspokoisz nimi ochotę np. na niezdrowy czekoladowy batonik.