Uchwyty do pompek

2 artykuł artykułów

Sortuj

  • Twój wybór: (0) Wyczyść wszystkie filtry
  • Cena

Dodano Twój produkt
Zobacz opis produktu (0/5)
Otwórz
Brak produktów do porównania
Twoja porównywarka jest pełna. Usuń jeden z produktów.
Usuń
 

Uchwyty do pompek – większy komfort ćwiczeń

Jedno z najpopularniejszych ćwiczeń na górne partie ciała, czyli pompki, które można wykonywać na wiele sposobów. Wyróżniamy pompki klasyczne, szerokie, z wąsko rozstawionymi rękami, z dłońmi na wysokości bioder lub głowy i wiele innych. Technika jest niezwykle istotna, aby mięśnie pracowały prawidłowo. Pompki wykonujemy najczęściej bez żadnych przyrządów. A może jednak warto skorzystać z jednego z nich? W tym przypadku są to uchwyty do pompek, dzięki którym ćwiczenie wykonuje się wygodniej, ale też można w ten sposób bardziej angażować mięśnie klatki piersiowej.

Uchwyty do pompek – jak prawidłowo z nimi ćwiczyć?

Na uchwytach możliwe jest wykonywanie pompek głębszych, co sprzyja lepszej stymulacji mięśni do pracy, a to z kolei przekłada się na szybsze i bardziej spektakularne efekty. Uchwyty do pompek możesz wykorzystać przy okazji każdej odmiany tego ćwiczenia. Rozstaw je wąsko, aby zaangażować triceps. Alternatywą są pompki rzymskie. Ustawiając uchwyty szeroko, intensywniej pracują mięśnie klatki piersiowej. Możesz również wykorzystać tylko jeden uchwyt, kładąc jedną rękę na podwyższeniu, a drugą na płaskim podłożu.

Uchwyty do pompek pozwalają na wykonywanie m.in. takich ćwiczeń, jak: straddle sit, L-sit, TUCK – SIT na poręczach równoległych i TUCK PLANCHE na poręczach równoległych.

Dlaczego uchwyty do pompek są dla Ciebie?

Jeżeli wykonujesz pompki i chcesz robić to jeszcze lepiej i skuteczniej dla swoich mięśni, to uchwyty do pompek na pewno umożliwią Ci osiągnięcie bardziej spektakularnych efektów. Ponadto odciążają przeciążone podczas wykonywania ćwiczenia nadgarstki, gdyż dłonie są ułożone w inny sposób.

W ofercie Decathlonu dostępne są różne rodzaje uchwytów. Polecamy push up bar, czyli klasyczne uchwyty przeznaczone do wykonywania pompek z wąsko i szeroko rozstawionymi rękami. Ciekawym pomysłem jest push up wheel, przy pomocy których wykonasz kilka różnych ćwiczeń, ponieważ uchwyty składają się z 3 oddzielnych elementów – możesz rzeźbić brzuch, klatkę piersiową, barki, biceps, a nawet nogi. Sprawdź także kółka do ćwiczeń.