52
artykuł artykułów dla

Sprzęt do treningu siłowego

Sortuj

Dodano Twój produkt
Zobacz opis produktu (0/5)
Otwórz
Brak produktów do porównania
Twoja porównywarka jest pełna. Usuń jeden z produktów.
Usuń
 

Sprzęt do treningu siłowego – mniej tłuszczu, więcej mięśni!

Podnoszenie ciężarów jest tylko dla mężczyzn? To mit, który bardzo mocno zakorzenił się w naszej świadomości, przez co wiele kobiet traci szansę na piękną, zgrabną i wyrzeźbioną sylwetkę. Trening siłowy jest przeznaczony dla każdego, kto poszukuje skutecznego sposobu na spalenie tłuszczu i zwiększenie masy mięśniowej. Jego podstawą jest obciążenie, niemożliwe jest wykonanie treningu bez odpowiedniego sprzętu do treningu siłowego. Chcąc stworzyć własną siłownię w domu, potrzebować będziesz kilku akcesoriów i „narzędzi pracy”.

Trening siłowy w dążeniu do celu

Pozwala pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej i jednocześnie zbudować mięśnie. Każdy kilogram tkanki mięśniowej wpływa bowiem na wzrost przemiany materii prawie o 80 kcal w ciągu jednego dnia. To oznacza, że każdy dodatkowy kilogram mięśni to 80 więcej spalonych kalorii. Trening siłowy kształtuje sylwetkę. Lepszy metabolizm, więcej mięśni i mniej tłuszczu – to wszystko przyczynia się do osiągnięcia satysfakcjonującego wyglądu naszego ciała. Ćwiczenia siłowe zmniejszają ponadto ryzyko wystąpienia kontuzji, ponieważ wzmacniają nie tylko mięśnie, lecz także ścięgna, więzadła i kości. To one odpowiedzialne są za utrzymanie ciała w ruchu. Trening siłowy ma znaczący wpływ również na wzrost siły i wytrzymałości mięśni, poprawia poziom dobrego cholesterolu, redukuje objawy stresu oraz stabilizuje postawę naszego ciała.

Dźwiganie ciężarów wymaga jednak sprzętu do treningu siłowego. Bez niego nie osiągniesz wszystkich tych efektów i nie wykorzystasz potencjału jednego z najpopularniejszych treningów.

Sprzęt do treningu siłowego – Twój domowy niezbędnik

Sprzęt do treningu siłowego to bardzo szeroki wachlarz możliwości wyboru tego, czego naprawdę potrzebujesz. Podstawą są hantle, sztangi i gryfy, które możesz zastąpić lub uzupełnić również innymi obciążeniami. Na pewno dla komfortu ćwiczeń warto jest mieć na wyposażeniu ławeczkę treningową z kilkustopniową regulacją nachylenia. Jeżeli poszukujesz bardziej zaawansowanego sprzętu, wybierz jeden z naszych atlasów do ćwiczeń. Większy komfort i lepszą ochronę przed kontuzjami zapewnią rękawiczki, pasy lędźwiowe, taśmy ochronne i ochraniacze na kark.