Zamów z darmową dostawą do sklepu Decathlon i odbierz już za 1H!

Hantle, gryfy, sztangi, obciążenia

45 artykuł artykułów

Sortuj

Dodano Twój produkt
Zobacz opis produktu (0/5)
Otwórz
Brak produktów do porównania
Twoja porównywarka jest pełna. Usuń jeden z produktów.
Usuń
 

Hantle, sztangi i obciążenia do domowej siłowni

Chcąc poprawić wygląd swojego ciała, zredukować masę tłuszczową i zwiększyć mięśniową, nie są konieczne codzienne wizyty na siłowni. Niektórzy decydują się na trening w domu, osiągając takie same, a nawet większe efekty. Aby zbudować własną siłownię, potrzebujesz odpowiedniego sprzętu, umożliwiającego Ci wykonywanie ćwiczeń ukierunkowanych na rozbudowę mięśni i pozbycie się niechcianego tłuszczu. Obowiązkowym wyposażeniem są hantle, najlepiej o zróżnicowanym obciążeniu, a także sztanga, która jest doskonałym obciążeniem przy przysiadach, a także treningu klatki piersiowej.

Jaki gryf do hantli?

Gryfy występują w różnych wariantach. Najpopularniejszy jest gryf prosty, który wykorzystujemy do ćwiczeń na klatkę piersiową, nogi i pośladki oraz plecy, wykonując np. martwy ciąg. Wykorzystujemy go ponadto przy podrzucie i zarzucie. Charakterystycznym wygięciem wyróżnia się łamany gryf, który jest przeznaczony do ćwiczeń tricepsów i bicepsów. Ciekawym rozwiązaniem, bardzo praktycznym, jest gryf krótki, do hantli. Jest on przystosowany do wykonywania ćwiczeń barków, tricpesu i bicepsów. Ma niewielkie rozmiary. Uzupełniamy go o odpowiednie obciążenie, dopasowując indywidualnie do własnych możliwości.

Zestawy hantli i inne obciążenia

Mając gryf do hantli, potrzebujesz jeszcze obciążenia. W sklepie Decathlon dostępne są talerze o różnej wadze, a także zaciski zabezpieczające talerze przed przypadkowym zsunięciem się z gryfu. Warto zdecydować się na zestaw talerzy o różnej wadze, co przekłada się na zwiększone możliwości treningowe. Hantle również występują w różnych wagach i w dwóch rodzajach: żeliwne i ogumione. W tym przypadku również dobrym wyborem będą zestawy hantli, ponieważ do każdego ćwiczenia potrzebować będziemy innego obciążenia. Jako dodatkowy sprzęt możemy zdecydować się na stojak na sztangę, szczególnie jeżeli korzystamy z ławeczki treningowej.