5
artykuł artykułów dla

Drążki do podciągania

Sortuj

  • Twój wybór: (0) Wyczyść wszystkie filtry
  • Typ produktu

  • Cena

  • Ocena użytkowników

Dodano Twój produkt
Zobacz opis produktu (0/5)
Otwórz
Brak produktów do porównania
Twoja porównywarka jest pełna. Usuń jeden z produktów.
Usuń
 

Drążki do podciągania – prosty sprzęt o wszechstronnym zastosowaniu

Podstawowe ćwiczenie każdego cross treningu i treningu siłowego to podciąganie na drążku. Jest ono na tyle proste, że możesz je wykonywać we własnym domu. Potrzebny do tego będzie oczywiście drążek do ćwiczeń, który zamontujesz przy każdych drzwiach. Nie zajmie dużo miejsca i nie ograniczy Twojej domowej przestrzeni. Możesz go wykorzystać do wielu rodzajów ćwiczeń, wzmacniając przy tym górne partie ciała.

Jak wybrać drążek do podciągania?

Zanim wybierzesz drążek do ćwiczeń, odpowiedz sobie na pytanie, jakie ćwiczenia chcesz na nim wykonywać. Jeżeli najczęściej podciągasz się w sposób klasyczny, podchwytem, to najlepszym wyborem będzie dla Ciebie drążek rozporowy bez dodatkowych uchwytów. Jest łatwy w montażu i wyposażony w rozporowy system mocowania, więc z łatwością dostosujesz go do szerokości swoich drzwi. Możesz na nim ćwiczyć mięśnie pleców, bicepsu, ramion, klatki piersiowej, a także mięśnie czworoboczne i mięśnie brzucha.

Szukasz bardziej wszechstronnego drążka do podciągania? Decathlon proponuje Ci drążek z dodatkowymi uchwytami przeznaczonymi do chwytu młotkowego i szerokiego. To bardzo dobry sprzęt dla osób, które cenią sobie duże możliwości wykorzystania jednego sprzętu. Trenuj więc z różnym rozstawieniem i ułożeniem rąk, bez żadnych ograniczeń.

Gdzie i w jaki sposób zamocować drążki do podciągania?

W futrynie bez problemu zamontujesz drążek rozporowy. Może się jednak okazać, że wyższe osoby będą miały problem z wykonywaniem na nim nawet podstawowych ćwiczeń. Dlatego też zanim zdecydujesz się na zakup drążka rozporowego, sprawdź wysokość swojej futryny i zdecyduj, czy będziesz w stanie wykonać na nim ćwiczenia bez mocno ugiętych nóg. Alternatywą jest drążek do ćwiczeń, który można przymocować do ściany. Aby zwiększyć stabilność, polecamy jego montaż na ścianie nośnej. Z pewnością jest to lepsze rozwiązanie dla osób o wyższych.

Drążki do podciągania stanowią doskonały sposób na codzienny trening mięśni pleców, barków, bicepsu, tricepsu i brzucha. Możesz ćwiczyć w domu, a dzięki innym naszym sprzętom do cross treningu, stworzyć własną, prywatną siłownię wyposażoną zgodnie z Twoimi potrzebami i preferencjami.