2
artykuł artykułów dla

Worki z obciążeniem, sandbag

Sortuj

  • Twój wybór: (0) Wyczyść wszystkie filtry
  • Waga obciążenia

  • Cena

  • Ocena użytkowników

Dodano Twój produkt
Zobacz opis produktu (0/5)
Otwórz
Brak produktów do porównania
Twoja porównywarka jest pełna. Usuń jeden z produktów.
Usuń
 

Worki z obciążeniem do ćwiczeń – trening bez monotonii

Każda trenująca osoba musi w pewnym momencie stanąć twarzą w twarz z monotonią treningową. Jeżeli przez dłuższy czas wykonujesz ten sam zestaw ćwiczeń, nie tylko trening przestaje być dla Ciebie przyjemnością, lecz także Twoje mięśnie przyzwyczajają się do wciąż tej samej pracy. Zarówno one, jak i Ty potrzebujecie zmiany lub sprzętu treningowego, który będziesz mógł wykorzystać na wiele sposobów. Postaw na dodatkowe obciążenie przy typowych ćwiczeniach, które są Ci już dobrze znane. Worki z obciążeniem do ćwiczeń możesz wykorzystać zarówno podczas treningu funkcjonalnego, jak i siłowego, a nawet jako urozmaicenie joggingu.

Wszechstronny trening z workami z obciążeniem do ćwiczeń

Nie jest to sprzęt treningowy, który ogranicza Cię do wykonywania jednego ćwiczenia czy dwóch ćwiczeń. Masz szerokie spektrum możliwości, dzięki czemu za każdym razem możesz ćwiczyć z nim w inny sposób. Trening to nie czas na nudę i monotonię, dlatego Decathlon proponuje Ci gotowy, skuteczny przepis na kreatywny trening.

Treningi z workami z obciążeniem pomagają w szybszym spalaniu tkanki tłuszczowej oraz pozytywnie wpływają na sprawność ruchową. Pracujesz nad koordynacją, łatwiej utrzymujesz równowagę. Angażujesz do pracy wiele partii mięśni, poprawiając tym samym siłę mięśniową. Trening z workami z obciążeniem do ćwiczeń ma duże znaczenie także dla prawidłowego funkcjonowania układu oddechowego i układu krążenia. Wyraźnie zwiększa się wytrzymałość i siła organizmu, co skutkuje większą satysfakcją i poprawą samopoczucia.

Ćwicz z Decathlonem!

Nie wiesz, jak wykorzystać worki z obciążeniem do ćwiczeń w swoim treningu funkcjonalnym? Mamy dla Ciebie kilka inspiracji. Chwyć worek i umieść go na barkach, a następnie wykonuj przysiady, wykroki lub zakroki. Możesz też potraktować go jako alternatywę dla sztangi, ćwicząc mięśnie klatki piersiowej. Chcąc wzmocnić mięśnie brzucha, obracaj worek nad głową wokół własnej osi. Jeżeli zależy Ci na rozwinięciu mięśni grzbietu, pochyl się do przodu i przyciągnij worek do klatki piersiowej.