91
artykuł artykułów dla

Sprzęt do Gimnastyki i Pilatesu

Sortuj

Dodano Twój produkt
Zobacz opis produktu (0/5)
Otwórz
Brak produktów do porównania
Twoja porównywarka jest pełna. Usuń jeden z produktów.
Usuń

PILATES

Korzyści z Pilatesu

Pilates to metoda powrotu do formy i odzyskania elastyczności. Zaprojektowany przez Josepha Pilatesa, ma miliony praktykujących na całym świecie. Jest to praktyka, która pozwoli Ci odzyskać płaski brzuch, aby zapobiec i wyeliminować ból pleców i wzmocnić głębokie mięśnie. Są to ćwiczenia, które można wykonywać także w domu, używając odpowiednich akcesoriów.

 

Podstawowy zestaw do ćwiczeń Pilates

Po założeniu legginsów i obcisłej koszulki, jesteś gotowy, aby rozpocząć zajęcia Pilates. Nie musisz używać butów, wystarczą antypoślizgowe skarpetki. Niezbędna jest za to mata o grubości około 15 mm. Do wzmocnienia mięśni najczęściej używanymi akcesoriami są hantle, taśmy i i małe ciężarki. Duże, kolorowe piłki Gymball wzmacniają pośladki i powięź brzucha, poprawiają oddychanie, koncentrację i równowagę. Miękkie piłki i mini piłki sprawiają, że mięśnie górnej i dolnej części ciała działają, poprawiając postawę. , .

Taśmy w ćwiczeniach Pilates

Taśmy służą do wzmacniania mięśni. Elastyczne paski różnią się opornością w zależności od Twojego poziomu i wagi. W Pilatesie aktywizują mięśnie i przyspieszają założenia, które chcesz osiągnąć w pewnych częściach ciała. Im bardziej rozciągasz taśmę, tym bardziej zwiększasz opór i napięcie. Aby zmęczyć się jeszcze bardziej, możesz użyć mini-band, które pomagają wzmocnić mięśnie ud i pleców.

Gymball ... niezbędny dodatek do Pilatesu

Z Gymball możesz robić wiele ćwiczeń, które są zaprojektowane tak, aby zachować równowagę podczas ich wykonywania. Nawet najprostsze ruchy są bardzo skuteczne w wzmacnianiu mięśni. Gymball aktywizuje mięśnie dolnej części pleców i brzucha dzięki niestabilności tej wielkiej kuli. W pozycji siedzącej zmusza mięśnie pleców do pracy, aby utrzymać postawę, gdy mięśnie nóg szukają stabilności. Najbardziej efektywne ćwiczenia to rotacje, unoszenie tułowia i praca brzucha. Po kilku lekcjami poprawisz swoje mięśnie, pracując z mięśniami antagonistycznymi i wzmacniając stawy, aby utrzymać równowagę.