Ładowanie...
Mój plan treningowy Zamknij
czym jest
my walking challenge?
W ramach 4-tygodniowego planu treningowego przystąp do programu My Walking Challenge, aby pozostać w formie, wzmocnić ciało poprzez chód sportowy i odkryć korzyści wynikające z uprawiania tego prostego i przynoszącego efekty sportu: dobre samopoczucie fizyczne i psychiczne.

Co tydzień, będziesz wykonywać kolejne treningi, mając precyzyjnie określony cel, aby zwiększać wytrzymałość i być w stanie utrzymać tempo 6 km/h przez godzinę.

Potrzebny będzie pomiar aktywności za pomocą aplikacji Decathlon Coach albo zegarka wyposażonego w GPS.

Dzięki trwającym 4 tygodnie treningom odzyskasz formę i wzmocnisz ciało, poprawiając jednocześnie swoje samopoczucie fizyczne i psychiczne.

jesteś gotów
podjąć wyzwanie?
POCZĄWSZY OD 26 KWIETNIA PODEJMIJ WYZWANIE MARSZOWE Z APLIKACJĄ DECATHLON COACH.

Pobierz aplikację Decathlon Coach, aby z większą łatwością przystąpić do programu Wyzwanie Marszowe.

DOSTĘPNY ZA DARMO:

ODKRYJ RÓWNIEŻ PROGRAM My Walking Challenge
Korzystając z planu treningowego online
lub
Pobierając plan treningowy
Mój plan
treningowy
Weź udział w programie My Walking Challenge!

Począwszy od 26 kwietnia Newfeel i Decathlon proponują Ci prosty i kompletny plan treningowy, który pomoże Ci w łagodny sposób wrócić do sportu lub poprawić swoje wyniki. Program trwa do 24 maja.
Tydzień
1
Na dobry
początek
Najwyższy czas udowodnić sobie, że jesteś w stanie podejmować wyzwania! W tym tygodniu, w trakcie 3 treningów po 45 - 60 minut, rozruszaj ciało, aby rozpocząć wyzwanie, które pozwoli Ci zmierzyć się z chodem sportowym i docenić korzyści wynikające z uprawiania tego sportu.
tydzień
1
Na dobry
początek
Najwyższy czas udowodnić sobie, że jesteś w stanie podejmować wyzwania! W tym tygodniu, w trakcie 3 treningów po 45 - 60 minut, rozruszaj ciało, aby rozpocząć wyzwanie, które pozwoli Ci zmierzyć się z chodem sportowym i docenić korzyści wynikające z uprawiania tego sportu.
TYDZIEŃ
2
REMEDIUM NA STRES
W tym tygodniu, dzięki programowi My Walking Challenge i 3 treningom trwającym po 55-60 minut, skorzystaj z antystresowego oddziaływania chodu sportowego!
TYDZIEŃ
3
Trening
Wytrzymałoci
Chcąc zoptymalizować treningi chodu sportowego w tym tygodniu, zwiększ liczbę wykonywanych kroków i mocniej odpychaj się palcami, aby zwiększyć swoją siłę napędową.
TYDZIEŃ
4
6 kilometrów
w godzinę!
Jesteś teraz gotowa/wy, by osiągnąć cel: 6 kilometrów w godzinę, aby ukończyć program My Walking Challenge i odzyskać formę! W tym tygodniu przygotuj się na 3 treningi trwające po 60 - 80 minut!
Tydzień
1
Na dobry
początek
Najwyższy czas udowodnić sobie, że jesteś w stanie podejmować wyzwania! W tym tygodniu, w trakcie 3 treningów po 45 - 60 minut, rozruszaj ciało, aby rozpocząć wyzwanie, które pozwoli Ci zmierzyć się z chodem sportowym i docenić korzyści wynikające z uprawiania tego sportu.
Zobacz plan
Porada
Tygodnia:
Nie jesteś pewien, czy wiesz, jak wygląda prawidłowy ruch stopy w chodzie sportowym? Zapoznaj się z naszą poradą, by prawidłowo przetaczać stopę i wzmacniać mięśnie nóg oraz pośladków!
Sprawdź
TYDZIEŃ
1
PORADA
TYGODNIA:

Nie jesteś pewien, czy wiesz, jak wygląda prawidłowy ruch stopy w chodzie sportowym? Zapoznaj się z naszą poradą, by prawidłowo przetaczać stopę i wzmacniać mięśnie nóg oraz pośladków!

SPRAWDŹ
-
ODPOCZYNEK
Aby realizować podjęte wyzwanie w jak najlepszych warunkach, zapoznaj się z naszymi poradami dotyczącymi odżywiania.
Porada dotycząca ćwiczenia: Przed rozpoczęciem treningu rozgrzej stawy,

-
Porada dnia - Odżywianie:
Połącz chodzenie z odpowiednim odżywianiem, by realizować wyzwanie marszowe w szczytowej formie!
SPRAWDŹ
Czas trwania ćwiczenia:
-
PORADA DNIA
-
Sprawdź
DLACZEGO DO CHODU SPORTOWEGO POTRZEBNE SĄ SPECJALNE BUTY?

W chodzie sportowym mamy do czynienia ze specyficznym ruchem stopy, który składa się z 3 etapów: stawiasz stopę od pięty, która amortyzuje kontakt z podłożem, następnie stopa przetacza się całkowicie, po czym odpychasz się dużym palcem. Aby sesje chodu sportowego przebiegały w optymalnych warunkach, niezbędne są zatem buty wspierające ten ruch.
Sprawdź
Jak się wyposażyć
na wyzwanie
marszowe ?
Spraw by Twój chód stał się dynamiczny razem z Propulse Walk 240 !

Rozciągliwe Zapewniają elastyczność dzięki nacięciom w podeszwie.
Dynamiczne Ułatwiają odepchnięcie dzięki unikatowemu systemowi Propulse Walking Technology.
Lekkie Ułatwiają treningi dzięki lekkim materiałom: 250 g w rozmiarze 43 (waga jednego buta).
Dowiedz się więcej
129 99
Damskie
Męskie
En savoir plus Sprawdź produkt
Dzień 1
-
-
-
Porada dotycząca ćwiczenia: Przed rozpoczęciem treningu rozgrzej stawy,

-
PORADA DNIA
-
Sprawdź
Czas trwania ćwiczenia:
-
PORADA DNIA
-
Sprawdź