Zamów z darmową dostawą do sklepu Decathlon i odbierz już za 1H!

Dla szkół i klubów

Korzyści z zakupów
Jak zamówić
01. Formularz
Wejdź na www.decathlon.pl
02. Konto
W trakcie zakładania konta wybierz 'Firma' jako rodzaj konta
03. Zakupy
Dodaj produkty do koszyka
04. Metoda płatności
Wskaż rodzaj płatności jako 'Tradycyjny przelew bankowy'. Szczegóły sprawdź na stronie: https://www.decathlon.pl/forma-platnosci.html
05. Potwierdzenie
Zatwierdź zamówienie
06. Opłacenie zamówienia
Zapłać w ciągu 14 dni od złożenia zamówienia

Zgodnie z polityką naszej firmy, w której dbamy o ekologiczne aspekty naszej działalnośc, zdecydowaliśmy się nie dołączać faktur do zamówień. Faktury wysyłane są wyłączne drogą mailową.

Wybierz sport
Sprawdź najczęstsze pytania
Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Standardowy czas dostawy zamówienia wynosi od 2 do 5 dni roboczych w zależności od stanów magazynowych, rodzaju produktów oraz liczby zamówionych artykułów. Jest to czas potrzebny do zaksięgowania pieniędzy, przygotowania paczki oraz jej dostarczenia. Gdy spakujemy Twoją przesyłkę, powiadomimy Cię o tym mailowo.

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Dotpay
Płatności elektroniczne
Blik
Płatność mobilna - BLIK
Paypal
PayPal
Karta płatnicza lub kredytowa
Karta płatnicza / kredytowa
Paczka
Płatność przy odbiorze (pobranie)
Przelew
Przelew
Karta podarunkowa Decathlon
Karta podarunkowa Decathlon
E-bon lojalnościowy Decathlon
E-bon lojalnościowy Decathlon
Priceless Specials
Priceless Specials z Decathlon
Jak otrzymać fakturę proforma?

Jeśli chcesz otrzymać fakturę proforma postępuj według poniższych kroków:

  1. Złóż zamówienie na decathlon.pl, z wyborem płatności przelew tradycyjny.
  2. Wyślij wiadomość mailową na adres dlabiznesu@decathlon.comz danymi, na jakie ma zostać wystawiona faktura proforma.
  3. Poczekaj do 2 dni roboczych na fakturę proforma, wyślemy ją na adres przypisany do konta internetowego.
Gdzie mogę znaleźć kod produktu?

Kod produktu jest widoczny na karcie danego artykułu, w prawym górym rogu, równolegle do nazwy produktu.

Dlaczego kod produktu różni się od tego na fakturze?

Kod produktu, podany na naszej stronie jest „kodem modelu”, natomiast na Twojej fakturze widnieje już konkretny „kod produktu”, z przypisanym kolorem i rozmiarem.

Skontaktuj się z nami
Zadzwoń
Bezpłatna infolinia
660 679 347
Jesteśmy dostępni:
pon. - pt.: 08:00 - 16:00
Wyślij wiadomość
dlabiznesu@decathlon.com