PING koniec serii mobile

Niesamowita tolerancja i odległość!

  • Golf Golf - DRIVER G 10,5° R PING PING - Golf
  • Golf Golf - DRIVER G 10,5° R PING PING - Golf
  • Golf Golf - DRIVER G 10,5° R PING PING - Golf
  • Golf Golf - DRIVER G 10,5° R PING PING - Golf
  • Golf Golf - DRIVER G 10,5° R PING PING - Golf
  • Golf Golf - DRIVER G 10,5° R PING PING - Golf
  • Golf Golf - DRIVER G 10,5° R PING PING - Golf
  • Golf Golf - DRIVER G 10,5° R PING PING - Golf
  • Golf Golf - DRIVER G 10,5° R PING PING - Golf
  • Golf Golf - DRIVER G 10,5° R PING PING - Golf
  • Golf Golf - DRIVER G 10,5° R PING PING - Golf
Golf

Kij golfowy DRIVER G 10,5° męski dla praworęcznych PING

PING
Przeznaczenie: do uderzeń na duże odległości. Dzięki technologii Dragonfly i Vortec, turbulatorom i solidnemu licu T9S powstał najdłuższy i najbardziej tolerancyjny driver w historii Pinga.
Ocen użytkowników
Decathlon
do 1 719.00 -13%

od

1 499.00*
DecathlonDeeeTaxMentionAfterPrice / cena obniżona od

Od 26/09/2017 do

* Cena od 26/09/2017 i do wyczerpania zapasów!
1 719.00 %
Było0.00obecna cena1 719.00**
DecathlonDeeeTaxMentionAfterPrice / cena obniżona od

* Od do

* WYPRZEDAŻE od do i do wyczerpania zapasów!
Sprawdź dostępność w Twoim sklepie.
Dodaj do listy życzeń
Produkt jest już dodany
Kod produktu : 8363584
INFORMACJE TECHNICZNE
Szczegóły

- kąt nachylenia główki 10,5° z regulacją +/-1°
- szaft Alta 55 R
- giętkość regular
- waga szaftu 55 g
- długość 45,75"
- objętość główki 460 cm3
- swingweight D3

Gama "G" firmy Ping

Inżynierowie firmy Ping zbadali delikatne skrzydła ważki i w oparciu o biomimetykę stworzyli bardzo cienkie elementy korony. Pozwoliło to korzystnie przesunąć środek ciężkości i zoptymalizować moment bezwładności. Dzięki technologii Dragonfly i Vortec, turbulatorom i solidnemu licu T9S powstał najdłuższy i najbardziej tolerancyjny driver w historii Pinga.

Technologia Vortec

Jak powstał driver G? Inżynierowie firmy Ping zbadali delikatne skrzydła ważki i w oparciu o biomimetykę stworzyli bardzo cienkie elementy korony. Pozwoliło to korzystnie przesunąć środek ciężkości i zoptymalizować moment bezwładności. W rezultacie powstał najdłuższy i najbardziej tolerancyjny driver w historii firmy! Wykorzystanie technologii Vortec przy projektowaniu tylnej części główki Ti8-1-1 zmniejsza ślad aerodynamiczny przy downswingu. W efekcie zwiększa się prędkość i stabilność główki.

Lico T9S

Lico T9S ma zróżnicowaną grubość i charakteryzuje się dobrym stosunkiem siły do wagi, co zwiększa prędkość piłki. Zmniejszenie wagi lica o 4 g pozwoliło przesunąć środek ciężkości w dół i do tyłu. Uzyskaliśmy w ten sposób idealne warunki wybicia i wyjątkową tolerancję. Turbulatory na koronie i technologia Vortec zmniejszają o 37% opór powietrza przy uderzeniu, dzięki czemu zwiększa się prędkość główki i piłki.

Regulacja

W celu uzyskania idealnych warunków wybicia główką o objętości 460 cm3 należy wyregulować kąt nachylenia (loft) w zakresie maksymalnie + / -1°. Służy do tego końcówka hosela (Trajectory Tuning 2.0). Hosel, wykonany z aluminium 7075, jest lekki, aerodynamiczny i wyjątkowo wytrzymały.

MOCNE STRONY
Tolerancja Wyższy współczynnik MOI = maksymalna tolerancja.
Dystans Turbulatory na koronie oraz technologia Vortec.
Regulacja Y Regulacja loftu +/ - 1°.
NASZE ZOBOWIĄZANIA
Gwarancja 2 lat
INTERNAUCI OGLĄDALI RÓWNIEŻ...
OPINIE KLIENTÓW
OPINIE PRACOWNIKÓW DECATHLON
ZDJĘCIA NASZYCH KLIENTÓW