B'TWIN
Rowery_2 Rowery - DĘTKA 26x1,7/2,2 SCHRADER B'TWIN - Części rowerowe
  • Rowery_2 Rowery - DĘTKA 26x1,7/2,2 SCHRADER B'TWIN - Części rowerowe
  • Rowery_2 Rowery - DĘTKA 26x1,7/2,2 SCHRADER B'TWIN - Części rowerowe
  • Rowery_2 Rowery - DĘTKA 26x1,7/2,2 SCHRADER B'TWIN - Części rowerowe
  • Rowery_2 Rowery - DĘTKA 26x1,7/2,2 SCHRADER B'TWIN - Części rowerowe
  • Rowery_2 Rowery - DĘTKA 26x1,7/2,2 SCHRADER B'TWIN - Części rowerowe
  • Rowery_2 Rowery - DĘTKA 26x1,7/2,2 SCHRADER B'TWIN - Części rowerowe
  • Rowery_2 Rowery - DĘTKA 26x1,7/2,2 SCHRADER B'TWIN - Części rowerowe
Rowery_2

Dętka rowerowa 26x1,7/2,2 z wentylem SCHRADER B'TWIN

B'TWIN
Przeznaczenie: do opon i kół 26 cali (1,2 do 1,5). Wentyl schrader. Dętka od 26x1,75 do 26x2,2 Schrader do opon i kół 26 calowych.
Ocen użytkowników
Decathlon
do 11.99 -%

od

11.99*
DecathlonDeeeTaxMentionAfterPrice /

Od do

* Cena od i do wyczerpania zapasów!
11.99 %
11.99*
DecathlonDeeeTaxMentionAfterPrice /

* Od do

* WYPRZEDAŻE od do i do wyczerpania zapasów!
Sprawdź dostępność w Twoim sklepie.
Dodaj do listy życzeń
Produkt jest już dodany
Kod produktu : 8311091
ZDJĘCIA NASZYCH KLIENTÓW
INTERNAUCI OGLĄDALI RÓWNIEŻ
MOCNE STRONY
Kompatybilność Opony 26x1,7 do 26x2,2 i koła 26 calowe.
Szczelność Wentyl bardzo dobrej jakości, który utrzymuje ciśnienie w dętce.
INFORMACJE TECHNICZNE
Jak wybrać dętkę Zanotuj wszystkie informacje widoczne na boku opony (średnica i przekrój). Na przykład 27,5x1,9 oznacza, że mamy do czynienia z oponą o średnicy 27,5 cali i szerokości 1,9 cala.
Z boku opony znajdziesz również wymiary w mm w międzynarodowej jednostce ETRTO.
Na przykład 50-584 oznacza, że opona ma 50 mm szerokości na 584 mm średnicy wewnętrznej (czyli około 26 x 1,90).
Demontaż dętki Zdemontować zużytą dętkę za pomocą łyżek do opon Btwin (kod 8047839).
Weryfikacje przed założeniem nowej dętki Sprawdzić stan opony, wymienić ją, jeśli zachodzi potrzeba.
Upewnić się, że nic nie jest wbite w oponę.
Sprawdzić stan taśmy na obręcz. Taśma na obręcz, nawet lekko pęknięta, może spowodować przebicie.
Sprawdzić, czy obręcz nie posiada widocznych uszkodzeń, które mogłyby przebić dętkę.
Montaż dętki Lekko napompować dętkę, aby uniknąć przyszczypnięcia.
Włożyć wentyl w otwór w obręczy, respektując typ wentyla przewidziany w danej obręczy.
Ułożyć dętkę w oponie, popchnąć dętkę, aby ułożyła się we wklęsłości obręczy.
Zwróć uwagę, aby nie przyszczypnąć dętki podczas ostatecznego montażu opony.
Montaż opony Rozpocząć montaż opony od przeciwnej strony w stosunku do wentyla.
Zakończyć montaż przy wentylu, aby uniknąć przyszczypnięcia.
Nigdy nie używać śrubokrętu, ani łyżki do opon do zamontowania opony, gdyż grozi to przebiciem dętki.
Pompowanie opony Ostrożnie pompować oponę do ciśnienia zalecanego przez producenta (widocznego z boku opony, wyrażonego w PSI lub w barach, 1 bar = 14,51 PSI).
Regularnie sprawdzać dobre ułożenie opony podczas pompowania.
Porada profesjonalisty Aby zapobiec przebiciu dętki przez przyszczypnięcie i uzyskać największą skuteczność opony, zalecamy regularne sprawdzanie i uzupełnianie, jeśli zajdzie potrzeba, ciśnienia w oponie przed każdym wyjazdem.
SKŁAD / PORADY
Skład Materiał: izobutylen 50%, active filler 35%, śr. zmiękczający 10%, płyn wulkanizujący 2,5%, aktywator 2,5%. Waga: 199 g. Długość wentyla: 35 mm.
Zalecenia dot. konserwacji Aby poznać rozmiar kół, należy odczytać napis z boku opony. Zawsze miej przy sobie zapasową dętkę i pompkę.
Informacje dotyczące przechowywania Należy transportować dętki w opakowaniu chroniącym je przed przebiciem (pojemnik transportowy, torebka podsiodłowa, oryginalne opakowanie...).
Ograniczenia w użytkowaniu Zwróć uwagę, aby nie przyszczypnąć dętki podczas montażu.
NASZE ZOBOWIĄZANIA
Nasze dętki są nieustannie testowane przez nasze profesjonalne drużyny, takie jak U-19 PRO Racing Team, MTB Racing Team.
Test Produktu Aby zapewnić optymalną jakość, sprawdzamy 100% naszych dętek poprzez napompowanie ich i pozostawienie pod ciśnieniem przez 8 godzin.
Gwarancja 2 lat
OPINIE KLIENTÓW
OPINIE PRACOWNIKÓW DECATHLON
NIE ZAPOMNIJ O…

Nie zapomnij o...