#ZOSTANWDOMU i zamawiaj bezpieczenie kurierem, do paczkomatu lub do punktu odbioru. Dowiedz się więcej.

Funkcjonowanie Decathlon Polska w obliczu epidemii

Strona główna

Funkcjonowanie Decathlon Polska w obliczu epidemii

❮❮ Powrót do strony głównej

Drodzy Miłośnicy Sportu,

W trosce o bezpieczeństwo naszych Klientów i Pracowników, w obliczu rosnącego zagrożenia epidemiologicznego koronawirusem
SARS-Cov-2, zdecydowaliśmy o zamknięciu sklepów Decathlon w Polsce. Pozostaną one tymczasowo nieczynne. O ponownym otwarciu sklepów poinformujemy Was na stronie decathlon.pl oraz za pomocą naszych mediów społecznościowych.

Do zobaczenia na naszej stronie!

Sprawdź najczęstsze pytania
Czy Decathlon zamknął sklepy stacjonarne w związku z koronawirusem?

W trosce o bezpieczeństwo naszych Klientów i Pracowników, w obliczu rosnącego zagrożenia epidemiologicznego koronawirusem SARS-Cov-2, zdecydowaliśmy o zamknięciu wszystkich sześćdziesięciu (60) sklepów Decathlon w Polsce. Pozostaną one nieczynne do odwołania. Zakupy można realizować na stronie internetowej www.decathlon.pl.

Czy zakupy można realizować przez Internet?

Tak, zakupy są możliwe do zrealizowania w Internecie poprzez stronę internetową www.decathlon.pl.

Co ze zwrotem/wymianą produktów w sklepie?

Na ten moment nie ma możliwości zwrotu oraz wymiany produktów w sklepach Decathlon. Termin dokonania zwrotu/wymiany zostanie adekwatnie wydłużony o ilość dni, kiedy sklepy Decathlon będą nieczynne.

Kiedy sklepy Decathlon będą czynne ponownie?

Decyzję o ponownym otwarciu sklepów Decathlon podejmiemy w oparciu o aktualne zalecenia od instytucji rządowych. Informację przekażemy poprzez stronę internetową www.decathlon.pl oraz media społecznościowe Decathlon (Facebook @decathlonpolska).

Czy mogę odebrać produkt z serwisu rowerowego?

Tak, jest to możliwe z zachowaniem szczególnych środków bezpieczeństwa. Serwis skontaktuje się z Tobą telefonicznie w celu umówienia terminu odbioru produktu i poinformuje o dalszych krokach. Ze względu na dużą liczbę serwisowanego sprzętu prosimy o cierpliwość.

Czy dostawy zamówionych przez internet produktów będą realizowane normalnie?

Tak. Wszystkie zamówienia realizujemy na czas.

Jakie opcje dostawy produktu przy zakupie online mogę wybrać?

Dostarczamy zamówienia kurierem, do paczkomatu i do punktów odbioru.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi 5 dni.

Czy mogę zmienić formę dostawy produktu po zamówieniu?

Nie, natomiast w przypadku jakichkolwiek problemów skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta: kontakt@decathlon.pl

Co z moim zamówieniem, które chciałem odebrać w sklepie?

Jeśli złożyłeś zamówienie z odbiorem w sklepie już teraz wyślij do nas wiadomość na adres: kontakt@decathlon.pl o treści:

"Proszę o wysyłkę zamówienia NUMER TWOJEGO ZAMÓWIENIA na adres:
IMIĘ I NAZWISKO
ULICA NR DOMU/MIESZKANIA
KOD POCZTOWY
NR KONTAKTOWY"

A wyślemy Twoje zamówienie kurierem.

Jeśli jednak nie jesteś zainteresowany odebraniem produktów w ten sposób - przekaż nam prośbę o anulację zamówienia, a zlecimy zwrot środków.

Aby anulować zamówienie, prosimy o wiadomość @ na adres kontakt@decathlon.pl o treści:

"Anuluję zamówienie NUMER TWOJEGO ZAMÓWIENIA".

Jak mogę zwrócić produkt online?

Bezpłatnie zwróć lub wymień w Paczkomatach 24/7. Możesz też wysłać zwracane produkty za pośrednictwem kuriera. Więcej informacji znajdziesz na: https://www.decathlon.pl/zwroty.html