Darmowa wysyłka już przy zakupach powyżej 74,99 zł

Metody płatności

Strona główna

Sposoby dostawy

❮❮ Powrót do strony głównej
Metody płatności dostępne w decathlon.pl
logo-za-pobraniem Płatność za pobraniem

W bezpieczny sposób możesz opłacić swoje zamówienie kurierowi przy odbiorze. Upewnij się, że adres dostawy jest właściwy i zawiera kompletne informacje potrzebne do doręczenia paczki. Zwróć również uwagę na poprawność podanego numeru telefonu, ponieważ dostaniesz wiadomość SMS o nadaniu przesyłki, a także w razie konieczności, kurier może kontaktować się z Tobą telefonicznie.

Maksymalna kwota zamówienia za pobraniem to 5000 zł.

Pamiętaj o odliczeniu kwoty pieniędzy dla kuriera, ponieważ kurier może nie mieć możliwości wydać reszty.

Ten sposób płatności dotyczy poniższych form dostawy:
- dostawa tego samego dnia X-Press Couriers,
- dostawa następnego dnia Fedex,
- dostawa Paczkomaty 24/7,
- dostawa firmą kurierską.

Wyjątek stanowi:
- dostawa do sklepu.

logo-blik Płatność mobilna BLIK

By korzystać z płatności BLIK, wystarczy posiadać rachunek w jednym z banków obsługujących ten sposób płatności i aplikację mobilną banku.

By dokonać płatności internetowej za pomocą BLIK, należy:

  1. Na stronie płatności wybrać metodę BLIK.
  2. Wygenerować 6-cyfrowy kod BLIK w aplikacji mobilnej (analogicznie do płacenia w sklepie stacjonarnym).
  3. Przepisać otrzymany numer do okienka na stronie internetowej decathlon.pl.
  4. Zatwierdzić transakcję na stronie.
  5. Potwierdzić operację w aplikacji mobilnej banku.
logo-szybki-przelew Płatność szybkim przelewem online

W Decathlon masz możliwość opłacenia zamówienia szybkim przelewem online. Jak to zrobić?

  1. Z listy dostępnych form płatność wybierz szybki przelew online.
  2. Po przekierowaniu na stronę Dotpay, wybierz swój bank i dokonaj płatności, logując się na swoje konto bankowe.
  3. Poczekaj aż płatność zostanie zatwierdzona i przekieruje Cię ponownie na decathlon.pl.
logo-przelew-tradycyjny Płatność przelewem tradycyjnym

W Decathlon masz możliwość opłacenia zamówienia przelewem tradycyjnym.

Jak tylko zaksięgujemy Twoją wpłatę, zamówienie zostanie przekazane do realizacji. Księgowanie płatności powinno trwać maksymalnie 2-3 dni robocze.

Po złożeniu zamówienia na decathlon.pl, otrzymasz mail z potwierdzeniem oraz danymi do przelewu:

Nazwa: Decathlon Sp. z o.o.
Adres: Geodezyjna 76, 03-290 Warszawa
Numer rachunku odbiorcy: 10 1050 0086 1000 0023 1545 2298
Tytuł płatności: POLXXXXXXX

Upewnij się, że numer zamówienia został wpisany w poprawnym formacie. Umożliwi to szybkie księgowanie płatności i bezproblemową realizację.

logo-paypal Płatność PAYPAL

PayPal to darmowy, łatwy i bezpieczny system płatności internetowych.

Podczas składania zamówienia, w formach płatności, masz do wyboru płatność PayPal. Korzystając z niej, na końcu procesu składania zamówienia, zostaniesz przekierowany bezpośrednio do systemu PayPal, gdzie dokonasz finalizacji zamówienia.

Realizacja zamówienia rozpocznie się po zaksięgowaniu płatności. Dostaniesz od nas wiadomość mail, z potwierdzeniem.

logo-karta-debetowa Płatność kartą debetową / kredytową

W Decathlon masz możliwość opłacenia zamówienia kartą debetową lub kredytową.

Po wyborze tej formy płatności zostaniesz poproszony o podanie swoich danych, a także numeru karty. W trakcie przeprowadzania płatności możesz zostać poproszony o zalogowanie się do swojego banku, bądź system od razu poprosi Cię o hasło SMS, co będzie stanowiło identyfikację i umożliwi finalizację płatności.

Po sfinalizowaniu płatności, zostaniesz ponownie przekierowany na decathlon.pl

logo-karta-podarunkowa Płatność kartą podarunkową

W Decathlon masz możliwość opłacenia zamówienia kartą podarunkową Decathlon.

Miejsce na wpisanie karty podarunkowej jest widoczne po wybraniu formy dostawy i przejściu do kolejnego kroku. Zostaniesz poproszony o podanie 16 cyfrowego numeru karty oraz 4 cyfrowego numeru PIN.

Do jednego zamówienia internetowego możesz wykorzystać maksymalnie 10 kart podarunkowych.

Płatność kartą podarunkową możesz łączyć z innymi formami płatności.

Szczegółowe informacje na temat karty podarunkowej kliknij tutaj

logo-paypo Płatność odroczona PayPo

W Decathlon masz możliwość otrzymania swojego zamówienia zanim za nie zapłacisz. Masz 30 dni, od dnia złożenia zamówienia, na jego opłacenie, lub dokonanie zwrotu i to bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Odwiedź stronę start.paypo.pl/psp gdzie przygotowaliśmy dla Ciebie szczegółowe informacje dotyczące tej formy płatności.

logo-bon Płatność bonem lojalnościowym

W Decathlon masz możliwość opłacenia zamówienia bonem lojalnościowym, który pochodzi z punktów zgromadzonych na Karcie Decathlon.

Miejsce na wpisanie bonu lojalnościowego jest widoczne po wybraniu formy dostawy i przejściu do kolejnego kroku. Zostaniesz poproszony o numeru bonu lojalnościowego oraz cyfrowego numeru PIN.

Bon lojalnościowy raz z kodem PIN jest wysyłany na Twój adres mailowy przypisany do konta internetowego.

logo-kod Płatność kodem promocyjnym

W Decathlon masz możliwość opłacenia zamówienia kodem promocyjnym.

Kod promocyjny jest możliwy do wykorzystania tylko w przypadku zakupów w sklepie internetowym Decathlon.

Wpisujesz go na pierwszym etapie składania zamówienia, po wejściu w koszyk, z wybranymi artykułami do zakupu.

logo-raty Płatność ratalna

W Decathlon masz możliwość opłacenia zamówienia kredytem ratalnym.

Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej pomiędzy kredytobiorcą

  1. Credit Agricole Bank Polska S.A., z którym Decathlon Sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. Zawierania umowy kredytu na zakup towarów i usług albo
  2. Alior Bank S.A., z którym współpracuje Dotpay Sp. z o.o. i pośredniczy w zawieraniu umów.

Kalkulator ratalny

Wszystkie szczegółowe informacje dotyczące sprzedaży ratalnej znajdziesz tutaj

Sprawdź najczęstsze pytania
Moja preferowana forma płatności jest niedostępna

Bardzo nam przykro, ale w chwili finalizowania zamówienia nie wszystkie opcje płatności mogą zostać zaoferowane. Ich dostępność jest ustalana automatycznie przez system i dopasowana do każdego zamówienia indywidualnie. Manualna zmiana przez naszych konsultantów jest niemożliwa.

Potrzebuję fakturę proforma

Jeśli chcesz otrzymać fakturę proforma postępuj według poniższych kroków:

  1. Złóż zamówienie na decathlon.pl, z wyborem płatności przelew tradycyjny.
  2. Wyślij wiadomość mailową na adres kontakt@decathlon.pl z danymi, na jakie ma zostać wystawiona faktura proforma.
  3. Poczekaj do 2 dni roboczych na fakturę proforma, wyślemy ją na adres przypisany do konta internetowego.
Potrzebuję fakturę VAT

Faktura VAT jest wystawiana do każdego zamówienia internetowego składanego na decathlon.pl.

Jest dostępna na Twoim koncie internetowym w zakładce „Moje zakupy – śledź zamówienia internetowe”.

Upewnij się, że wszystkie dane podane na Twoim koncie są właściwe, ponieważ na nie zostanie wystawiona faktura.

Faktura nie pojawi się na Twoim koncie od razu po utworzeniu zamówienia, będzie dostępna dopiero po zaksięgowaniu płatności i skompletowaniu zamówienia.

W przypadku pojawienia się błędów w danych nabywcy skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (kontakt@decathlon.pl), a my wystawimy Ci fakturę korektę.

Potrzebuję fakturę korekta

Dane na fakturze są niewłaściwe? Nic straconego. Wyślij nam wiadomość na adres kontakt@decathlon.pl z poprawnymi danymi, a my wystawimy Ci korektę faktury i odeślemy do 3 dni roboczych na adres przypisany do konta internetowego.

Pamiętaj, że zmian możemy dokonać na dane nabywcy. Inne dane na fakturze pozostają niezmienne.

Zgodnie z regulaminem programu lojalnościowego, punkty na Kartę Decathlon dodawane są jedynie za zakup dla osoby indywidualnej. Jeżeli zakup został zrobiony z konta indywidualnego ale korekta jest wystawiona na firmę, punkty za dane zamówienie zostaną usunięte z Karty Decathlon.

Czy przy każdej formie dostawy mogę płacić pobraniem?

Płatność za pobraniem dotyczy poniższych form dostawy:
- dostawa tego samego dnia X-Press Couriers,
- dostawa następnego dnia Fedex,
- dostawa Paczkomaty 24/7,
- dostawa firmą kurierską.

Wyjątek stanowi:
- dostawa do sklepu.

Czy mogę złożyć zamówienie wolne od podatku (tax-free)?

Otrzymanie zwrotu podatku jest możliwe jedynie w sklepach stacjonarnych Decathlon. Zakupy dokonane na decathlon.pl nie podlegają zwrotowi podatku.

Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej o zwrocie podatku TAX-FREE kontaktuj się z wybranym sklepem stacjonarnym