DOMYOS

Nie toczy się po podłodze i nie zostawia śladów.

  • Gym, pilates Fitness, siłownia - Hantle 2z1 kg DOMYOS - Ćwiczenia ogólnorozwojowe
  • Gym, pilates Fitness, siłownia - Hantle 2z1 kg DOMYOS - Ćwiczenia ogólnorozwojowe
  • Gym, pilates Fitness, siłownia - Hantle 2z1 kg DOMYOS - Ćwiczenia ogólnorozwojowe
  • Gym, pilates Fitness, siłownia - Hantle 2z1 kg DOMYOS - Ćwiczenia ogólnorozwojowe
  • Gym, pilates Fitness, siłownia - Hantle 2z1 kg DOMYOS - Ćwiczenia ogólnorozwojowe
  • Gym, pilates Fitness, siłownia - Hantle 2z1 kg DOMYOS - Ćwiczenia ogólnorozwojowe
  • Gym, pilates Fitness, siłownia - Hantle 2z1 kg DOMYOS - Ćwiczenia ogólnorozwojowe
  • Gym, pilates Fitness, siłownia - Hantle 2z1 kg DOMYOS - Ćwiczenia ogólnorozwojowe
  • Gym, pilates Fitness, siłownia - Hantle 2z1 kg DOMYOS - Ćwiczenia ogólnorozwojowe
Kod produktu : 8336571
Dodaj do listy życzeń
Produkt jest już dodany
Gym, pilates

Hantle PILATES 2x1 kg DOMYOS

DOMYOS
4.7/5
Decathlon
do 24.99 -%

od

24.99*
w tym podatek / cena obniżona od

Od do

* Cena od i do wyczerpania zapasów!
24.99 %
Było0.00obecna cena24.99**
w tym podatek / cena obniżona od

* Od do

* WYPRZEDAŻE od do i do wyczerpania zapasów!
Sprawdź dostępność w Twoim sklepie
Opracowaliśmy te hantle do wzmacniania i ujędrniania mięśni w domu lub w klubie. Chcesz wzmocnić górne partie ciała? Zdecyduj się na te hantle i wybierz odpowiednią dla Ciebie wagę: 0,5 do 5kg każda. Zaleta: kształt zapobiega toczeniu się po podłodze!

MOCNE STRONY

Wszechstronność Plecy, barki, bicepsy, mięśnie klatki piersiowej... różnicuj swój trening!
Ergonomiczny chwyt Kształt ułatwia chwyt; tekstura zapewnia antypoślizgowość.
Stabilność Płaski kształt zakończeń zapobiega toczeniu się hantli po podłodze.
Odkryj produkt w akcji

INFORMACJE TECHNICZNE

Jak wybrać hantle?

Dostępne są od 0,5 do 5 kg. Dobierz wagę hantli do siły swoich barków i zamierzonej intensywności treningów.
Na początek wybierz lekkie hantle, następnie powoli zwiększaj wagę.

Jakie ćwiczenia wykonywać z hantlami?

Nasz zespół projektantów i trenerów sportowych opracował specjalny serwis ze wsparciem trenerskim. 15 bezpłatnych filmów z ćwiczeniami czeka na Ciebie na naszej stronie domyos.com.
Zaskakująca (być może) informacja: podczas niektórych ćwiczeń mięśnie brzucha i ud są także pobudzane!

Czym jest ujędrnianie mięśni?

Ujędrnianie lub wzmacnianie mięśni oznacza nadawanie napięcia włóknom mięśniowym, które odpowiadają za podtrzymywanie szkieletu, ruch ciała oraz przemieszczanie przedmiotów. Pobudzaj i wzmacniaj mięśnie w celu zapobiegania kontuzjom i zapewnienia sobie dobrego samopoczucia. Ujędrniając ciało szybko zauważysz zmiany w swojej sylwetce.

Dla kogo?

Choć częściej wykonywane przez kobiety, ćwiczenia ujędrniające mięśnie skierowane są do wszystkich, niezależnie od wieku. Ujędrnianie przez opór pozwala stopniowo i wydajnie wzmacniać ciało. To sprzymierzeniec Twojej sylwetki.

Zalety ujędrniania mięśni

Ujędrnianie mięśni pozwala: wrócić powoli do sportu, odzyskać sylwetkę i wzmocnić wszystkie części ciała (brzuch, pośladki, ramiona, klatkę piersiową).Dzięki ukierunkowanemu ujędrnianiu ciało nabiera znów ładnych kształtów, a przy tym przyzwyczaja się do ruchu.

Rozwiń Zwiń

SKŁAD / PORADY

Skład
Drążek
100.00% Żelazo
Powłoka
100.00% Polichlorek winylu (PVC)

INTERNAUCI OGLĄDALI RÓWNIEŻ...

Nie zapomnij o...

INTERNAUCI OGLĄDALI RÓWNIEŻ...

OPINIE KLIENTÓW

OPINIE PRACOWNIKÓW DECATHLON

PYTANIA I ODPOWIEDZI