NABAIJI

Miękka część z mesh stawia delikatny opór w wodzie

  • Pływanie Aquafitness - Hantle PULLPUSH 2 NABAIJI - Aquafitness
  • Pływanie Aquafitness - Hantle PULLPUSH 2 NABAIJI - Aquafitness
  • Pływanie Aquafitness - Hantle PULLPUSH 2 NABAIJI - Aquafitness
  • Pływanie Aquafitness - Hantle PULLPUSH 2 NABAIJI - Aquafitness
  • Pływanie Aquafitness - Hantle PULLPUSH 2 NABAIJI - Aquafitness
Kod produktu : 8403740
Dodaj do listy życzeń
Produkt jest już dodany
Pływanie

Hantle do aquafitness PULLPUSH 2 NABAIJI

NABAIJI
3.2/5

Kolor : Błękitna laguna

Decathlon
do 59.99 -%

od

59.99*
w tym podatek / cena obniżona od

Od do

* Cena od i do wyczerpania zapasów!
59.99 %
Było0.00obecna cena59.99**
w tym podatek / cena obniżona od

* Od do

* WYPRZEDAŻE od do i do wyczerpania zapasów!
Sprawdź dostępność w Twoim sklepie
Stworzyliśmy pullpush z siatki, aby wzmocnić pracę serca i zwiększyć opory w wodzie podczas ćwiczeń aquafitness. To akcesorium umożliwia łagodne wzmacnianie mięśni górnej części ciała dzięki płynnemu oporowi wody.

MOCNE STRONY

Wszechstronność Jedno akcesorium do wielu ćwiczeń na mięśnie górnej części ciała.
Ergonomiczny chwyt Plastikowe, sztywne uchwyty, z miękką, lekko ziarnistą powłoką.

INFORMACJE TECHNICZNE

Twoja aktywność: aquafitness

Aquafitness jest najbardziej dynamiczną wersją gimnastyki w wodzie. Regularne uprawianie go przynosi niezliczone korzyści dla ciała. Sam fakt bycia w kontakcie z wodą pomaga się odprężyć i poczuć się dobrze w swoim ciele. Zaletą tego sportu jest brak ryzyka kontuzji, powoduje on też bardzo mało zakwasów. Umożliwia on jednocześnie łagodne ujędrnienie mięśni, ponieważ trenuje się całe ciało, jak i trening wydolnościowy.

Twoja aktywność: AQUABOXING

Aquaboxing to wodna wersja sportów walki. Inspiruje się ruchami znanymi ze sztuk walki. Sport ten uprawia się z ciałem zanurzonym do wysokości barków.
Trening aquaboxingu składa się z ruchów bokserskich: uderzenia pięści i kopnięcia pod wodą.

Twoja aktywność: AQUARUNNING

Aquarunning jest sportem wodnym, który umożliwia bieganie w wodzie, ograniczając ryzyko kontuzji stawów, dzięki korzyściom, jakie niesie woda.
Możesz korzystać ze sprzętu do aquafitness, jak z pasa wypornościowego (na głębszej wodzie) lub bieżni podwodnej (na płytszej wodzie).
Pas ułatwia utrzymanie się na powierzchni wody, co umożliwia skoncentrowanie się na samym biegu i bezpiecznym przetaczaniu stopy.

Dlaczego warto ćwiczyć wzmacniając mięśnie

Wzmacnianie mięśni pozwala zrównoważyć sylwetkę i ujędrnić wszystkie części ciała (brzuch, pośladki, ręce, biust). Skoncentrowane na konkretnym celu ćwiczenia wzmacniające umożliwią przywrócenie ciału ładnych kształtów, a jednocześnie przyzwyczają je do ruchu.

Wzmacnianie górnej części ciała

Trening górnej części ciała pozwala wzmocnić mięśnie klatki piersiowej, ramion, pleców, czyli mięśnie niezbędne do utrzymania poprawnej postawy, zachowania jędrnego biustu i podtrzymania kręgosłupa.

Rozwiń Zwiń

SKŁAD / PORADY

Skład
Materiał główny
100.00% Poliester
Uchwyt
20.00% Guma termoplastyczna (TPR), 80.00% Akrylonitrylo-butadienowo-styren (ABS)
Zalecenia dot. konserwacji Po użyciu wypłukać w czystej wodzie.

NASZE ZOBOWIĄZANIA

Gwarancja 2 lata
PayPo - płatności odroczone

INTERNAUCI OGLĄDALI RÓWNIEŻ...

Nie zapomnij o...

INTERNAUCI OGLĄDALI RÓWNIEŻ...

OPINIE KLIENTÓW

OPINIE PRACOWNIKÓW DECATHLON

PYTANIA I ODPOWIEDZI