Zamów z darmową dostawą do sklepu Decathlon i odbierz już za 1H!
NABAIJI
  • KOSTIUMY I SPRZĘT DO AQUAFITNESS I AQUABIKE Aquafitness - Hantle PULLPUSH z siatki NABAIJI - Aquafitness
  • KOSTIUMY I SPRZĘT DO AQUAFITNESS I AQUABIKE Aquafitness - Hantle PULLPUSH z siatki NABAIJI - Aquafitness
  • KOSTIUMY I SPRZĘT DO AQUAFITNESS I AQUABIKE Aquafitness - Hantle PULLPUSH z siatki NABAIJI - Aquafitness
  • KOSTIUMY I SPRZĘT DO AQUAFITNESS I AQUABIKE Aquafitness - Hantle PULLPUSH z siatki NABAIJI - Aquafitness
  • KOSTIUMY I SPRZĘT DO AQUAFITNESS I AQUABIKE Aquafitness - Hantle PULLPUSH z siatki NABAIJI - Aquafitness
  • KOSTIUMY I SPRZĘT DO AQUAFITNESS I AQUABIKE Aquafitness - Hantle PULLPUSH z siatki NABAIJI - Aquafitness
  • KOSTIUMY I SPRZĘT DO AQUAFITNESS I AQUABIKE Aquafitness - Hantle PULLPUSH z siatki NABAIJI - Aquafitness
  • KOSTIUMY I SPRZĘT DO AQUAFITNESS I AQUABIKE Aquafitness - Hantle PULLPUSH z siatki NABAIJI - Aquafitness
  • KOSTIUMY I SPRZĘT DO AQUAFITNESS I AQUABIKE Aquafitness - Hantle PULLPUSH z siatki NABAIJI - Aquafitness
  • KOSTIUMY I SPRZĘT DO AQUAFITNESS I AQUABIKE Aquafitness - Hantle PULLPUSH z siatki NABAIJI - Aquafitness
  • KOSTIUMY I SPRZĘT DO AQUAFITNESS I AQUABIKE Aquafitness - Hantle PULLPUSH z siatki NABAIJI - Aquafitness
  • KOSTIUMY I SPRZĘT DO AQUAFITNESS I AQUABIKE Aquafitness - Hantle PULLPUSH z siatki NABAIJI - Aquafitness
  • KOSTIUMY I SPRZĘT DO AQUAFITNESS I AQUABIKE Aquafitness - Hantle PULLPUSH z siatki NABAIJI - Aquafitness
  • KOSTIUMY I SPRZĘT DO AQUAFITNESS I AQUABIKE Aquafitness - Hantle PULLPUSH z siatki NABAIJI - Aquafitness
Kod produktu : 8403741
Dodaj do listy życzeń
Produkt jest już dodany
KOSTIUMY I SPRZĘT DO AQUAFITNESS I AQUABIKE

Hantle do aquafitness PULLPUSH z siatki NABAIJI

NABAIJI

Kolor : Ciemne indygo

Decathlon
do 59.99 -17%

od

49.99*
w tym podatek / cena obniżona od

Od 03/08/2019 do

* Cena od 03/08/2019 i do wyczerpania zapasów!
59.99 -%
Było0.00obecna cena59.99**
w tym podatek / cena obniżona od

* Od do

* WYPRZEDAŻE od do i do wyczerpania zapasów!
* Cena od i do wyczerpania zapasów!
Dostępność w sklepie
Stworzyliśmy pullpush z siatki, aby wzmocnić pracę serca i zwiększyć opory w wodzie podczas ćwiczeń aquafitness. Siatkowy pullpush dostosowuje się do wielu różnorodnych ruchów dzięki jego wielkości i siatce, dzięki której ruchy są bardziej płynne. Idealny do przyspieszenia tętna.

Mocne strony

Wszechstronność Jedno akcesorium do wielu ćwiczeń na mięśnie górnej części ciała.
Ergonomiczny chwyt Plastikowe, sztywne uchwyty, z miękką, lekko ziarnistą powłoką.

Informacje techniczne

DO JAKICH ĆWICZEŃ

Aquaboxing, aquatraining, aquaABS i aquafitness.

WYKORZYSTUJ OPORY WODY

Zwiększ dynamikę ćwiczeń aquafitness z pomocą siatkowych pullpush, rozwijaj swoją wydolność i ujędrniaj ciało.
Pullpush 2 jest łatwy w obsłudze, a dzięki dużej, perforowanej powierzchni wokół nadgarstków, zwiększa opory w wodzie.
Umożliwia trening wokół dwóch osi:
- tętna, dzięki szybkości i energii jaką wkładasz w ruchy,
- ujędrnienia góry ciała, dzięki oporowi wody.

DLACZEGO WARTO POPRAWIAĆ TONUS MIĘŚNI

Wzmacnianie mięśni pozwala zrównoważyć sylwetkę i ujędrnić wszystkie części ciała (brzuch, pośladki, ręce, biust). Skoncentrowane na konkretnym celu ćwiczenia wzmacniające umożliwią przywrócenie ciału ładnych kształtów, a jednocześnie przyzwyczają je do ruchu.

Wzmacnianie górnej części ciała

Trening górnej części ciała pozwala wzmocnić mięśnie klatki piersiowej, ramion, pleców, czyli mięśnie niezbędne do utrzymania poprawnej postawy, zachowania jędrnego biustu i podtrzymania kręgosłupa.

ZALECENIA UŻYTKOWANIA

Połóż dłonie na uchwytach i zanurz ramiona, aby zapewnić sobie optymalne wrażenia oraz w pełni wykorzystać działanie wody. Zmieniaj pozycję rąk na uchwytach, aby zróżnicować ćwiczenia.

PRODUKT W ZESTAWIE

Pullpush'e z siatki sprzedawane są parami, aby wzmocnienie mięśni było bardziej równomierne.

POZYCJA WYJŚCIOWA ORAZ KILKA PRZYKŁADÓW ĆWICZEŃ

Pozycja wyjściowa: Trzymaj plecy proste, stopy oparte na ziemi, z lekko ugiętymi kolanami, możesz zaczynać!

WZMACNIANIE BARKÓW I RĄK

Ćwiczenie 1: Wzmacnianie barków i rąk: Przyjmij pozycję wyjściową + łokcie ugięte, umieść dłonie na wysokości klatki piersiowej i naprzemiennie prostuj i zginaj ręce wzdłuż boków (w kierunku dna basenu).

WZMACNIANIE MIĘŚNI PLECÓW, BARKÓW I RĄK

Ćwiczenie 2: Wzmacnianie mięśni pleców, barków i rąk: Przyjmij pozycję wyjściową + łokcie ugięte i przyciśnięte do boków, dłonie z przodu, prostuj ręce naprzemiennie, następnie przyciągaj ugięte łokcie do tyłu, wykonując rotację ramion z przodu do tyłu.

WZMACNIAJ MIĘŚNIE GORSETU

Ćwiczenie 3: Wzmacnianie barków i rąk oraz mięśni gorsetu: Przyjmij pozycję wyjściową + łokcie ugięte i przyciśnięte do boków, dłonie z przodu, prostuj ręce naprzemiennie, krzyżując je i obracając klatkę piersiową w obie strony.

Rozwiń Zwiń

Skład / porady

Skład
Materiał główny
100.00% Poliester
Uchwyt
80.00% Poliwęglan (PC), 20.00% Guma termoplastyczna (TPR)
Zalecenia dot. konserwacji Po użyciu wypłukać w czystej wodzie.

Nasze zobowiązania

Gwarancja 2 lata

OPINIE KLIENTÓW

Opinie pracowników Decathlon

Pytania i odpowiedzi