Darmowa wysyłka już przy zakupach powyżej 74,99 zł
NABAIJI
  • KOSTIUMY I SPRZĘT DO AQUAFITNESS I AQUABIKE Aquafitness - Hantle PULLSTEP z siatki NABAIJI - Aquafitness
  • KOSTIUMY I SPRZĘT DO AQUAFITNESS I AQUABIKE Aquafitness - Hantle PULLSTEP z siatki NABAIJI - Aquafitness
  • KOSTIUMY I SPRZĘT DO AQUAFITNESS I AQUABIKE Aquafitness - Hantle PULLSTEP z siatki NABAIJI - Aquafitness
  • KOSTIUMY I SPRZĘT DO AQUAFITNESS I AQUABIKE Aquafitness - Hantle PULLSTEP z siatki NABAIJI - Aquafitness
  • KOSTIUMY I SPRZĘT DO AQUAFITNESS I AQUABIKE Aquafitness - Hantle PULLSTEP z siatki NABAIJI - Aquafitness
  • KOSTIUMY I SPRZĘT DO AQUAFITNESS I AQUABIKE Aquafitness - Hantle PULLSTEP z siatki NABAIJI - Aquafitness
  • KOSTIUMY I SPRZĘT DO AQUAFITNESS I AQUABIKE Aquafitness - Hantle PULLSTEP z siatki NABAIJI - Aquafitness
  • KOSTIUMY I SPRZĘT DO AQUAFITNESS I AQUABIKE Aquafitness - Hantle PULLSTEP z siatki NABAIJI - Aquafitness
  • KOSTIUMY I SPRZĘT DO AQUAFITNESS I AQUABIKE Aquafitness - Hantle PULLSTEP z siatki NABAIJI - Aquafitness
  • KOSTIUMY I SPRZĘT DO AQUAFITNESS I AQUABIKE Aquafitness - Hantle PULLSTEP z siatki NABAIJI - Aquafitness
Kod produktu : 8548922
Dodaj do listy życzeń
Produkt jest już dodany
KOSTIUMY I SPRZĘT DO AQUAFITNESS I AQUABIKE

Hantle do aquafitness PULLSTEP z siatki NABAIJI

NABAIJI
Decathlon
do 89.99 -%

od

89.99*
w tym podatek / cena obniżona od

Od do

* Cena od i do wyczerpania zapasów!
  • Click & collect Szacowany czas dostawy 24/02/2020 Darmowa
  • Odbiór w punkcie Szacowany czas dostawy 25/02/2020 Darmowa
  • Dostawa kurierem Szacowany czas dostawy 25/02/2020 Darmowa
89.99 %
Było0.00obecna cena89.99**
w tym podatek / cena obniżona od

* Od do

* WYPRZEDAŻE od do i do wyczerpania zapasów!
Sprawdź dostępność w Twoim sklepie
Nasz zespół projektowy wymyślił pullstep do zróżnicowania ćwiczeń aquafitness wykorzystując opory wody. Jeden rozmiar od 36 do 41. A może chcesz pobiegać w wodzie? Pullstep jest dostosowany do różnych ćwiczeń wzmacniających mięśnie dolnej części ciała i/lub wydolnościowych.

MOCNE STRONY

Wszechstronność Jedno akcesorium do wielu ćwiczeń nóg.
Dopasowanie Regulacja pasków pozwala dopasować je do wielu rozmiarów, od 36 do 41.
Odkryj produkt w akcji
Odkryj produkt w akcji
Odkryj produkt w akcji
Odkryj produkt w akcji

INFORMACJE TECHNICZNE

DO JAKICH ĆWICZEŃ

Aquajogging, aquafitness i aquasculpt.

WYKORZYSTUJ OPORY WODY

Wyrzeźb swoje nogi na ćwiczeniach aquafitness z pomocą Pullstep'ów, wzmacniających masujące działanie wody na skórze. Statycznie: Pull step pomaga trenować tonus mięśniowy dolnej części ciała. W ruchu: wspomagają zwiększenie wytrzymałości serca, jak np. podczas aquajoggingu.

DLACZEGO WARTO POPRAWIAĆ TONUS MIĘŚNI

Wzmacnianie mięśni pozwala zrównoważyć sylwetkę i ujędrnić wszystkie części ciała (brzuch, pośladki, ręce, biust). Skoncentrowane na konkretnym celu ćwiczenia wzmacniające umożliwią przywrócenie ciału ładnych kształtów, a jednocześnie przyzwyczają je do ruchu.

ZALECENIA UŻYTKOWANIA

Zakłada się je jak buty. Ułóż piętę na piance, a następnie użyj pasków na wierzchu stopy do dopasowania ich do nogi, aż poczujesz, że trzymają się stóp.

PRODUKT W ZESTAWIE

Pullstepy sprzedawane są parami, aby wzmocnienie mięśni było równomierne.

POZYCJA WYJŚCIOWA ORAZ KILKA PRZYKŁADÓW ĆWICZEŃ

Pozycja wyjściowa 1: Przysuń plecy do ściany basenu, podtrzymując się rękami opartymi o brzeg basenu.
Pozycja wyjściowa 2: Utrzymuj plecy wyprostowane, tułów lekko nachylony do przodu. Masz na sobie pas wypornościowy dopasowany w talii, a ręce są ugięte, w przeciwieństwie do nóg.

WZMACNIAJ MIĘŚNIE NÓG

Ćwiczenie 1: Wzmacniaj mięśnie nóg korzystając z brzegu basenu: Przyjmij 1 pozycję wyjściową, wyprostuj nogi przed siebie, utrzymując plecy proste, przyciśnięte do brzegu basenu. Wykonuj podnoszenie kolan, poziomo.

WZMACNIAJ MIĘŚNIE BRZUCHA

Ćwiczenie 2: Wzmacniaj mięśnie brzucha korzystając z brzegu basenu: Przyjmij 1 pozycję wyjściową, wyprostuj nogi przed siebie, następnie przyciągnij oba kolana do klatki piersiowej przechylając się na lewo i prawo przy podnoszeniu kolan. Następnie wypchnij nogi, aby je wyprostować w poziomie.

WZMACNIAJ SERCE

Ćwiczenie 3: Z pasem wypornościowym trenuj wydolność serca i mięśnie nóg: Przyjmij 2 pozycję wyjściową, następnie wykonuj ruch jak podczas biegu, przyciągając do klatki piersiowej jedno kolano i wysuwając do przodu przeciwległy łokieć.

Rozwiń Zwiń

SKŁAD / PORADY

Skład
Podeszwa
80.00% Polipropylen (PP), 20.00% Guma termoplastyczna (TPR)
Część główna
100.00% Poliester
Zalecenia dot. konserwacji Po użyciu wypłukać w czystej wodzie.
Ograniczenia w użytkowaniu Nie chodzić z zamocowanym pullstep'em.

NASZE ZOBOWIĄZANIA

Gwarancja 2 lat

OPINIE KLIENTÓW

OPINIE PRACOWNIKÓW DECATHLON

PYTANIA I ODPOWIEDZI