Zadzwoń i zamów

Szybkie i wygodne
zakupy przez telefon

Pełna oferta
produktów

Bezpieczeństwo
zakupu

Bezpłatna
infolinia

Infolinia czynna
od 9:00 do 19:00

Darmowa dostawa przy zakupach od 149,99 zł

Dostępne metody dostawy i płatności w usłudze

  • Sposób płatności
  • Dostawa kurierem
  • Odbiór w sklepie
  • Paczkomat Inpost
  • przelew tradycyjny
  • karta podarunkowa
  • bon lojalnościowy
  • płatność online*

*płatność online - konsultant kreuje zamówienie, które klient może opłacić z poziomu swojego konta internetowego dowolną metodą płatności

Jak korzystać?

1

Wybierz interesujący Cię produkt

Przygotuj nazwę lub kod produktu dostępny na stronie Decathlon.pl

2

Dobierz odpowiednią metodę płatności

Wybierając preferowaną metodę dostawy, dobierz odpowiedniąmetodę płatności, korzystając z tabeli powyżej.

3

Połącz się z infolinią

Wybierz numer 800 808 007 oraz przycisk 2 na klawiaturze telefonu. Następnie przygotuj i wpisz swój kod pocztowy.

4

Połącz się z konsultantem i złóż zamówienie

Przekaż najważniejsze informacje konsultantowi w kolejności: produkt - metoda dostawy - metoda płatności

5

Odbierz swój wymarzony produkt

I ciesz się sportem razem z Decathlon!

Sprawdź najczęstsze pytania

  • Niestety, nie ma takiej możliwości. Każde zamówienie Click&Collect musi być opłacone przed wysyłką zamówienia.
  • Tak, posiadanie konta jest obowiązkowe dla każdego zamówienia internetowego Decathlon. Jeżeli nie posiadasz konta, możesz założyć je na stronie internetowej, w naszej aplikacji, lub podczas rozmowy z konsultantem.
  • Każdy konsultant może wybrać dla zamówienia klienta płatność online. Jest to możliwość opłacenia zamówienia samodzielnie przez klienta z poziomu jego konta internetowego.
  • Jest taka możliwość dla płatności online. Dzięki tej płatności klient będzie mógł z poziomu swojego konta samodzielnie przejść przez formularz kredytowy.
  • Tak, wszystkie rozmowy są nagrywane i archiwizowane.
  • Wszystkie inne płatności można łączyć z kartami podarunkowymi tworząc transakcję łączoną.
  • Tak, wszystkie produkty zakupione na infolinii można zwrócić w otwartych sklepach stacjonarnych.