B'TWIN

Idealna na grząski lub błotnisty teren.

  • Rowery_2 Rowery - OPONA ALL TERRAIN 9 GRIP 26
  • Rowery_2 Rowery - OPONA ALL TERRAIN 9 GRIP 26
  • Rowery_2 Rowery - OPONA ALL TERRAIN 9 GRIP 26
  • Rowery_2 Rowery - OPONA ALL TERRAIN 9 GRIP 26
Rowery_2

Opona rowerowa MTB ALL TERRAIN 9 GRIP 26x2,1 TUBELESS READY / ETRTO 54-559 B'TWIN

B'TWIN
Przeznaczenie: do regularnej lub intensywnej jazdy MTB, w zróżnicowanym terenie. Idealna na grząski lub błotnisty teren.
Ocen użytkowników
Decathlon
do 89.99 -%

od

prix_en_baisse
Było99.99obecna cena89.99**
DecathlonDeeeTaxMentionAfterPrice / cena obniżona od 15/10/2017

Od do

* Cena od i do wyczerpania zapasów!
89.99 %
prix_en_baisse
Było0.00obecna cena89.99**
DecathlonDeeeTaxMentionAfterPrice / cena obniżona od

* Od do

* WYPRZEDAŻE od do i do wyczerpania zapasów!
Sprawdź dostępność w Twoim sklepie.
Dodaj do listy życzeń
Produkt jest już dodany
Kod produktu : 8386244
ZDJĘCIA NASZYCH KLIENTÓW
INTERNAUCI OGLĄDALI RÓWNIEŻ
MOCNE STRONY
Kompatybilność Do dętek i kół 26".
Przyczepność Wysokie klocki na bieżniku zapewniają maksymalną przyczepność.
Wytrzymałość na przebicia Lżejsze boki opony skinwall, miękka osnowa 60 TPI dla większego komfortu.
Wydajność energetyczna Oddalone od siebie klocki zapewniają doskonałe samoczyszczenie.
Waga 835 g.Z miękką stopką.
Szczelność Montaż bezdętkowy wymaga użycia płynu uszczelniającego.
INFORMACJE TECHNICZNE
Jak zmierzyć zużycie opony?

Aby ocenić stan zużycia opon, i dzięki temu wiedzieć kiedy należy je wymienić, trzeba zainteresować się stanem bieżnika. Ponieważ to on jest w kontakcie z nawierzchnią, jego stan ma determinujący wpływ na skuteczność opony.
Opona jest zużyta i wymaga wymiany, kiedy klocki znajdujące się na bieżniku są starte tak bardzo, że sięgają zaledwie do poziomu klocków bocznych.

Jak należy zdejmować oponę?

Aby zdemontować oponę, należy wypuścić powietrze z dętki, aż do momentu, kiedy przestaje z niej samo ulatywać.
Następnie można zdjąć oponę z obręczy za pomocą łyżki do opon.

Jak należy zakładać oponę?

Aby ponownie zamontować oponę, połóż jedną stronę opony na dnie obręczy. Następnie należy napompować dętkę do 30%, przed umieszczeniem jej w obręczy (wcześniejsze lekkie napompowanie ogranicza ryzyko przyszczypnięcia dętki). Następnie umieścić na obręczy drugą krawędź opony, zaczynając od przeciwnej strony niż wentyl. Przed kompletnym napompowaniem opony sprawdzić, czy dętka nie jest zablokowana pomiędzy oponą a obręczą.

Jak należy pompować oponę?

Uważnie pompuj oponę. Zalecane ciśnienie wskazane jest na boku opony, oraz w opisie opony na stronie decathlon.pl Przed każdą jazdą upewnij się, że opona jest napompowana do odpowiedniego ciśnienia.

Porada profesjonalisty

Podczas pompowania opony, pomyśl o dostosowaniu ciśnienia do terenu jazdy, a przede wszystkim do pogody. Jeśli jeździsz w deszczowe dni, pomyśl o zmniejszeniu ciśnienia w oponie, aby zwiększyć jej przyczepność. I przeciwnie, jeżdżąc w bezdeszczową pogodę możesz nieco zwiększyć ciśnienie.Przed każdą jazdą upewnij się, że opona jest napompowana do odpowiedniego ciśnienia.

Opona Tubeless Ready.

Tę oponę można także montować jako Tubeless (bez dętki), ale uwaga, taki montaż wykonuje się na specjalnej obręczy do tubeless. Aby ograniczyć ryzyko przebicia i poprawić szczelność, można użyć płynu uszczelniającego specjalnie przeznaczonego do Tubeless.

Aby napompować oponę Tubeless, lepiej jest użyć kompresora lub pompki wysokociśnieniowej.
Tubeless Ready zapewnia optymalną przyczepność i duży komfort.

SKŁAD / PORADY
Informacje dotyczące przechowywania Ta opona posiada miękkie stopki, łatwe do złożenia do transportu i ułatwiające przechowywanie opony.
Ograniczenia w użytkowaniu Przestrzegać zaleceń dot. pompowania widocznych na oponie.
dodatkowe informacje Aby uzyskać więcej informacji o tym produkcie zobacz Instrukcja obsługi
NASZE ZOBOWIĄZANIA
Certyfikowane laboratorium Wheel Energy, uznawane przez największe światowe marki, robi pomiary różnych kryteriów: przyczepności, amortyzacji, wytrzymałości na ścieranie, trwałości, wydajności.
Test Produktu W firmie B'twin projektujemy opony jutra: nasi inżynierowie z działu badań i rozwoju nadają im końcową formę w naszej międzynarodowej siedzibie w Lille we Francji. Następnie są one testowane w naszych laboratoriach i zatwierdzane podczas użytkowania przez nasz zespół profesjonalistów, aby zapewnić im niezawodną jakość. Powołujemy się na te kompetencje umieszczając na oponach z gamy Btwin napis "DESIGNED IN FRANCE".
Gwarancja 2 lat
OPINIE KLIENTÓW
OPINIE PRACOWNIKÓW DECATHLON
NIE ZAPOMNIJ O…

Nie zapomnij o...