B'TWIN

Uniwersalna opona MTB na gliniasty teren

Części zamienne Rowery - OPONA ALL TERRAIN5 GRIP 26x2,1 B'TWIN - Sporty
  • Części zamienne Rowery - OPONA ALL TERRAIN5 GRIP 26x2,1 B'TWIN - Sporty
  • Części zamienne Rowery - OPONA ALL TERRAIN5 GRIP 26x2,1 B'TWIN - Sporty
  • Części zamienne Rowery - OPONA ALL TERRAIN5 GRIP 26x2,1 B'TWIN - Sporty
Części zamienne

Opona rowerowa MTB ALL TERRAIN 5 GRIP 26x2,1 ze sztywną stopką / ETRTO 54-559 B'TWIN

B'TWIN
Przeznaczenie: do okazjonalnej i regularnej jazdy MTB, w gliniastym terenie. Uniwersalna opona MTB na gliniasty teren.

Wybierz rozmiar

Wybierz rozmiar

Decathlon

do 54zł99 - %

od 54zł99*

DecathlonDeeeTaxMentionAfterPrice /

Sprawdź dostępność w Twoim sklepie.

Od do

** Od do

** WYPRZEDAŻE od do i do wyczerpania zapasów!

od i do wyczerpania zapasów

*Produkt po obniżonej cenie

od i do wyczerpania zapasów

*Produkt po obniżonej cenie

* Cena od i do wyczerpania zapasów!
Dodaj do listy życzeń
Produkt jest już dodany
Dostawa do domu
     Dostawa gratis !
Kod produktu : 8362649
ZDJĘCIA NASZYCH KLIENTÓW
INTERNAUCI OGLĄDALI RÓWNIEŻ
MOCNE STRONY
Przyczepność Wysokie klocki na bieżniku zapewniają maksymalną przyczepność.
Wytrzymałość na przebicia Jej osnowa 55 TPI (gęstość osnowy) zapewnia komfort i trwałość.
Wydajność energetyczna Oddalone od siebie klocki zapewniają doskonałe samoczyszczenie.
Szczelność Montaż wyłącznie z dętką.
Waga 925 g.Sztywna stopka.
Kompatybilność Do dętek i kół 26".
INFORMACJE TECHNICZNE
Jak zmierzyć zużycie opony? Aby ocenić stan zużycia opon, i dzięki temu wiedzieć kiedy należy je wymienić, trzeba zainteresować się stanem bieżnika. Ponieważ to on jest w kontakcie z nawierzchnią, jego stan ma determinujący wpływ na skuteczność opony.
Opona jest zużyta i wymaga wymiany, kiedy klocki znajdujące się na bieżniku są starte tak bardzo, że sięgają zaledwie do poziomu klocków bocznych.
Jak należy zdejmować oponę? Aby zdemontować oponę, należy wypuścić powietrze z dętki, aż do momentu, kiedy przestaje z niej samo ulatywać.
Następnie można zdjąć oponę z obręczy za pomocą łyżki do opon.
Jak należy zakładać oponę? Aby ponownie zamontować oponę, połóż jedną stronę opony na dnie obręczy. Następnie należy napompować dętkę do 30%, przed umieszczeniem jej w obręczy (wcześniejsze lekkie napompowanie ogranicza ryzyko przyszczypnięcia dętki). Następnie umieścić na obręczy drugą krawędź opony, zaczynając od przeciwnej strony niż wentyl. Przed kompletnym napompowaniem opony sprawdzić, czy dętka nie jest zablokowana pomiędzy oponą a obręczą.
Jak należy pompować oponę? Uważnie pompuj oponę. Zalecane ciśnienie wskazane jest na boku opony, oraz w opisie opony.
Przed każdą jazdą upewnij się, że opona jest napompowana do odpowiedniego ciśnienia.
Porada profesjonalisty Podczas pompowania opony, pomyśl o dostosowaniu ciśnienia do terenu jazdy, a przede wszystkim do pogody. Jeśli jeździsz w deszczowe dni, pomyśl o zmniejszeniu ciśnienia w oponie, aby zwiększyć jej przyczepność. I przeciwnie, jeżdżąc w bezdeszczową pogodę możesz nieco zwiększyć ciśnienie.
SKŁAD / PORADY
Informacje dotyczące przechowywania Ta opona wyposażona jest w sztywne stopki, odradzane jest więc składanie jej, gdyż grozi to uszkodzeniem. Zalecamy przechowywanie z zachowaniem jej oryginalnego kształtu.
Ograniczenia w użytkowaniu Przestrzegać zaleceń dot. pompowania widocznych na oponie.
dodatkowe informacje Aby uzyskać więcej informacji o tym produkcie zobacz Instrukcja obsługi
NASZE ZOBOWIĄZANIA
Certyfikowane laboratorium Wheel Energy, uznawane przez największe światowe marki, robi pomiary różnych kryteriów: przyczepności, amortyzacji, wytrzymałości na ścieranie, trwałości, wydajności.
Gwarancja 2 lat
OPINIE KLIENTÓW
NIE ZAPOMNIJ O…

Nie zapomnij o...