B'TWIN

Niedroga opona, idealna na miasto

  • Rowery Rowery - OPONA CITY 1 650x35A B'TWIN - Części rowerowe
  • Rowery Rowery - OPONA CITY 1 650x35A B'TWIN - Części rowerowe
  • Rowery Rowery - OPONA CITY 1 650x35A B'TWIN - Części rowerowe
Rowery

Opona rowerowa CITY 1 650x35A / ETRTO 37-590 B'TWIN

B'TWIN
Przeznaczenie: do okazjonalnej jazdy rowerem miejskim. Odpowiednia także do turystyki rowerowej i roweru trekkingowego na asfalcie. Niedroga opona, idealna na miasto
Ocen użytkowników
Decathlon
do 39.99 -%

od

39.99*
DecathlonDeeeTaxMentionAfterPrice / cena obniżona od

Od do

* Cena od i do wyczerpania zapasów!
39.99 %
Było0.00obecna cena39.99**
DecathlonDeeeTaxMentionAfterPrice / cena obniżona od

* Od do

* WYPRZEDAŻE od do i do wyczerpania zapasów!
Sprawdź dostępność w Twoim sklepie.
Dodaj do listy życzeń
Produkt jest już dodany
Kod produktu : 8328679
SKŁAD / PORADY
Skład
Membrana
80.00% Kauczuk naturalny (NR), 20.00% Guma
Zalecenia dot. konserwacji Aby w pełni wykorzystać zalety tej opony, zalecane jest pompowanie jej między 3,5 a 5,5 barów, zależnie od rodzaju terenu. Ponadto, regularnie sprawdzaj stan osnowy opony, aby zapobiec ryzyku przebicia lub wypadku.
Informacje dotyczące przechowywania Ta opona wyposażona jest w sztywne stopki, odradzane jest więc składanie jej, gdyż grozi to uszkodzeniem. Zalecamy przechowywanie z zachowaniem jej oryginalnego kształtu.
Ograniczenia w użytkowaniu Przestrzegać zaleceń dot. pompowania widocznych na oponie.
INFORMACJE TECHNICZNE
Jak zmierzyć zużycie opony?

Aby ocenić stan zużycia opon miejskich i dzięki temu wiedzieć kiedy należy je wymienić, trzeba zainteresować się stanem bieżnika.
Oznaki zużycia:
- strzępiący się bieżnik,
- mikro-pęknięcia,
- bieżnik, który ma tendencję do spłaszczania się,
- widoczna osnowa.
W każdym z tych przypadków opona jest zużyta i należy ją wymienić.

Jak należy zdejmować oponę?

Aby zdemontować oponę, należy wypuścić powietrze z dętki, aż do momentu, kiedy przestaje z niej samo ulatywać.
Następnie można zdjąć oponę z obręczy za pomocą łyżki do opon.

Jak należy zakładać oponę?

Aby ponownie zamontować oponę, połóż jedną stronę opony na dnie obręczy. Następnie należy napompować dętkę do 30%, przed umieszczeniem jej w obręczy (wcześniejsze lekkie napompowanie ogranicza ryzyko przyszczypnięcia dętki). Następnie umieścić na obręczy drugą krawędź opony, zaczynając od przeciwnej strony niż wentyl. Przed kompletnym napompowaniem opony sprawdzić, czy dętka nie jest zablokowana pomiędzy oponą a obręczą.

Jak należy pompować oponę?

Uważnie pompuj oponę. Zalecane ciśnienie wskazane jest na boku opony.Ponadto, przed każdą jazdą upewnij się, że opona jest napompowana do odpowiedniego ciśnienia.

Porada profesjonalisty

Podczas pompowania opony, pomyśl o dostosowaniu ciśnienia do terenu jazdy, a przede wszystkim do pogody. Jeśli jeździsz w deszczowe dni, pomyśl o zmniejszeniu ciśnienia w oponie, aby zwiększyć jej przyczepność. I przeciwnie, jeżdżąc w bezdeszczową pogodę możesz nieco zwiększyć ciśnienie.

MOCNE STRONY
Przyczepność Rowkowany bieżnik zapewnia dobrą przyczepność na szosie.
Wytrzymałość na przebicia Osnowa 22 TPI zapewnia dużą wytrzymałość.
Wydajność energetyczna Bieżnik semi slick zapewnia dobrą wydajność.
Waga 800 g.Ze sztywną stopką.
NASZE ZOBOWIĄZANIA
Certyfikowane laboratorium Wheel Energy, uznawane przez największe światowe marki, robi pomiary różnych kryteriów: przyczepności, amortyzacji, wytrzymałości na ścieranie, trwałości, wydajności.
Test Produktu W firmie B'twin projektujemy opony jutra: nasi inżynierowie z działu badań i rozwoju nadają im końcową formę w naszej międzynarodowej siedzibie w Lille we Francji. Następnie są one testowane w naszych laboratoriach i zatwierdzane podczas użytkowania przez nasz zespół profesjonalistów, aby zapewnić im niezawodną jakość. Powołujemy się na te kompetencje umieszczając na oponach z gamy Btwin napis "DESIGNED IN FRANCE".
Gwarancja 2 lat
INTERNAUCI OGLĄDALI RÓWNIEŻ...
OPINIE KLIENTÓW
OPINIE PRACOWNIKÓW DECATHLON
INTERNAUCI OGLĄDALI RÓWNIEŻ...

Nie zapomnij o...

ZDJĘCIA NASZYCH KLIENTÓW