Do okazjonalnej jazdy rowerem miejskim. Odpowiednia także do turystyki rowerowej i roweru trekkingowego na asfalcie.
Oferujemy dwa modele opon miejskich w rozmiarze 650: 650A, dla obręczy o średnicy 590 mm, 650B, dla obręczy o średnicy 584 mm. Przed zakupem dobrze sprawdź tę informację.
Zalety produktu
-
Kompatybilność
2 referencje: 650A, obręcze Ø 590 mm, 650B, obręcze Ø 584 mm. Do sprawdzenia.
-
Przyczepność
Rowkowany bieżnik zapewnia dobrą przyczepność na szosie.
-
Wytrzymałość na przebicia
Osnowa 22 TPI zapewnia dużą wytrzymałość.
-
Wydajność energetyczna
Bieżnik semi slick zapewnia dobrą wydajność.
-
Waga
672 g. ze sztywną stopką.
Opis produktu
WAŻNA INFORMACJA DOTYCZĄCA KOMPATYBILNOŚCI
Oferujemy dwa modele opon miejskich w rozmiarze 650:
650A, dla obręczy o średnicy 590 mm,
650B, dla obręczy o średnicy 584 mm.
Przed zakupem dobrze sprawdź tę informację.
Te opony nie są przeznaczone do montażu na tradycyjnych obręczach 26" do MTB o średnicy 559 mm.
Jak zmierzyć zużycie opony?
Aby ocenić stan zużycia opon miejskich i dzięki temu wiedzieć kiedy należy je wymienić, trzeba zainteresować się stanem bieżnika.
Oznaki zużycia:
- strzępiący się bieżnik,
- mikro-pęknięcia,
- bieżnik, który ma tendencję do spłaszczania się,
- widoczna osnowa.
W każdym z tych przypadków opona jest zużyta i należy ją wymienić.
Jak należy zdejmować oponę?
Aby zdemontować oponę, należy wypuścić powietrze z dętki, aż do momentu, kiedy przestaje z niej samo ulatywać. Następnie można zdjąć oponę z obręczy za pomocą łyżki do opon.
Jak należy zakładać oponę?
Aby ponownie zamontować oponę, połóż jedną stronę opony na dnie obręczy.
Następnie należy napompować dętkę do 30%, przed umieszczeniem jej w obręczy (wcześniejsze lekkie napompowanie ogranicza ryzyko przyszczypnięcia dętki). Następnie umieścić na obręczy drugą krawędź opony, zaczynając od przeciwnej strony niż wentyl.
Przed kompletnym napompowaniem opony sprawdzić, czy dętka nie jest zablokowana pomiędzy oponą a obręczą.
Porada profesjonalisty
Podczas pompowania opony, pomyśl o dostosowaniu ciśnienia do terenu jazdy, a przede wszystkim do pogody. Jeśli jeździsz w deszczowe dni, pomyśl o zmniejszeniu ciśnienia w oponie, aby zwiększyć jej przyczepność.
I przeciwnie, jeżdżąc w bezdeszczową pogodę możesz nieco zwiększyć ciśnienie.
Skład
Membrana 35% Guma z monomeru etylenowo-propylenowo-dienowego, 35% Guma lateksowa, 15% Stal, 15% Poliamid
Porady dotyczące przechowywania
Ta opona wyposażona jest w sztywne stopki, odradzane jest więc składanie jej, gdyż grozi to uszkodzeniem. Zalecamy przechowywanie z zachowaniem jej oryginalnego kształtu.
Ograniczenia
Przestrzegać zaleceń dot. pompowania widocznych na oponie.
Testy
W firmie B'twin projektujemy opony jutra: nasi inżynierowie z działu badań i rozwoju nadają im końcową formę w naszej międzynarodowej siedzibie w Lille we Francji.
Następnie są one testowane w naszych laboratoriach i zatwierdzane podczas użytkowania przez naszych Klientów, aby zapewnić im niezawodną jakość. Powołujemy się na te kompetencje umieszczając na oponach z gamy Btwin napis "DESIGNED IN FRANCE".
Zatwierdzony przez
Certyfikowane laboratorium Wheel Energy, uznawane przez największe światowe marki, robi pomiary różnych kryteriów: przyczepności, amortyzacji, wytrzymałości na ścieranie, trwałości, wydajności.
Instrukcja
Aby dowiedzieć się więcej na temat tego produktu, sprawdź instrukcja